Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3787
Data e postimit: 2015-02-20 20:05:41
Shikime: 10120
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 0

Titulli: Dhuna ne shoqerine tone.

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Dhuna.
Autori: Alba
Shkolla: Aleksander Xhuvani
Klasa: Master
Qyteti: elbasan
E-mail: abla.kitty@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Pikënisja e gjithçkaje ,ndonëse mistike apo e pakuptimtë për kohën , ekziston e jo vetëm kaq , por edhe simbolizon atë çka unë do ta quaja ‘’pikë referimi jetike ‘‘ . Me kërshëri lind nevoja të shprehem për nje prej fenomeneve më të përhapur apo më saktë të kudo gjendur nëpër çdo vatër familjare . Le ta minimizoj pak horizontin e kësaj problematike e të fokusohem tek vendi im Shqipëria , e cila jo e përcaktuar nga shifrat më shumë sesa nga mentaliteti , është prej kohësh bartëse e dhunës në familje .
Është kjo fjale mjaft e ashpër , që furishëm ka qënë bazë në median e shkruar apo vizive , por edhe në bisedat mes qytetarëve të thjeshtë , të cilët thuajse japin idetë e tyre në vija të përgjithëshme e hera-herës cojnë në mendje situata të dhunës të përjetuar nga vetë ata . Ç’ka vlen për tu theksuar është fakti se , dhuna në familje , ky ekstrem në këtë marrëdhenie me bazë lidhjen e gjakut , mbetet e tillë , çështje e trajtuar për një çast , e cila humbet diku mes fjalësh .
Gjithcka që ka lidhje me familjen, sjell ndikim në shoqëri e jo vetëm në pjesën e prekur nga ky fenomen, por tek të gjithë ne , duke konkluduar më pas në gjëndjen e gjithanëshme sociale tonën . Familja shqipëtare , ka pësuar mjaft ndryshime me kohën , duke kaluar nga ajo matriakale në familjen patriakale . Ditët e sotme tregojnë që realiteti ka mbetur në vend , është strukur në sferën gati të hekurt të mentalitetit dhe gratë shqipëtare vuajnë nën petkun e dhunës , qoftë kjo fizike, psikologjike apo sociale , të ushtruar ndaj tyre. Femra , si pjesa më e brishtë e shoqërise sonë , e cila me veprat e saj ka thurur histori , sot cënohet .
Faktorë të shumtë, por me ndikime të njëjta, bëjnë të mundur thellimin e plagëve shoqërore , ngurtësimin e mentalitetit si dhe thyejnë padrejtësisht jetën dhe personalitetin e shumë fëmijëve , një element kyç pësues i dhunës.Shpesh është thënë ,që ky fenomen ka si bazë gjininë , pra shumë meshkuj duke e unifikuar vetveten me forcën fizike , synojnë të zgjidhin situata të shumta duke aplikuar dhunë në familje , më se shumti tek bashkëshortet e tyre. Kjo paraqet cënimin e plogështise dhe brishtësise së të dobëtit (kjo në aspektin fizik) , siç janë femrat apo fëmijët .Në dukje , ky ‘’privilegj ‘’ për meshkujt I jep atyre potencë në shoqëri dhe I ngre ne majat e elitës , por ç’është e vërteta , aplikimi I dhunës nga ana e tyre , sjell një deformim e prishje të idealeve personale dhe përçarje të ekuilibrit familjar në çdo spektër të mundshëm.
Figura e fëmijës , bëhet pre e mijëra pasojave , që jo vetëm ngjyrosin me të zezë horizontin individual, por edhe atë të mbarë shoqërisë sonë. Ç’është e vërteta , vendi ynë gjithnjë ka qënë bartës i të tilla situatave , duke u mbyllur ndaj prespektivave të reja e përparimeve galopande të kohës .Aplikimi I dhunës në familje , është një njollë , të vilën nëse ne nuk perpiqemi së bashku ta fshijmë , do të bëhet pjesë e pandarë e forces së zakonit shqipëtar.
Femrat shqipëtare , sikundër çdo femër në botë , meritojnë vizionin e së ardhmes të sigurt në aspektin emocional e social si dhe zbatimin në praktikë të të gjitha të drejtave, që krenare qëndrojnë në kushtetutën shqiptare , por realiteti tregon të kundërtën.Vendin e bën shoqëria e aktet e saj , të cilat kur hasin mospërputhje me legjislacionin sjellin ngërçe ,ndonjëherë të pazgjidhshme. Por , e mira në këtë temë të trajtuar qëndron tek fakti se ne mundemi. Shoqëria shqiptare mundet të ndryshojë vendin , duke e filluar këtë ndryshim nga vetja .
Dhuna ne familjet tona , dhuna ndaj grave e nenave tona , eshte nje akt I rende, qe prek rende ndjenjat sublime e I rrezon virtytet e gjithkujt prej nesh. Jemi ende ne kohe te sulmojme se bashku erresiren qe shkakton kjo problematike; te forte ne aspekt intelektual le te bashkohemi per tu bere barriere e saj e keshtu ti hapim vend mireqenies se famijles shqiptare me ne qender gruan ,burimin e jetes.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Alba - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Dhuna+ne+shoqerine+tone./3787


Vepra te ngjashme
Abuzimet
Lloji: Ese shpjeguese
Abuzimet : LLOJET E SAJA JANË : Abuzimet fizike ,adoleshente ,fëmijët dhuna në familje, dhuna...
ese per syte
Lloji: Ese filozofike
Dhuna kundër grave në Shqipëri duhet të analizohet në kontekstin e kulturës dhe traditave shqi...
Liria e fjalës së...
Lloji: Ese argumentuese
Sot në shoqërinë civile Shqipëtare kemi një liri fjale te cunguar sepse në shoqërinë tonë n...
Bukuria femërore b...
Lloji: Ese shpjeguese
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranen...
E ardhmja e Shqiper...
Lloji: Ese pershkruese
Bashkimi Europian është një organizatë që është krijuar për bashkimin e vendeve të lira me ...
E ardhmja qe dua
Lloji: Ese pershkruese
E ardhmja është ajo që më pret, ajo për të cilën unë po përgatitem. Është e vërtetë se ...
Titulli: Aktualizim...
Lloji: Ese informuese
Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë...
droga
Lloji: Analize letrare
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që pr...
A ka donkishotizëm...
Lloji: Ese argumentuese

Lloji: Ese argumentuese
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë...
 Shqipëria dhe ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kur flitet për emigrimin te gjithë shqiptarët e ndjejnë veten të përfshirë. Të gjithë jemi ...
Imazhi i paqes
Lloji: Ese argumentuese
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçan...


Komentet e fundit!

Emri: madalena
Email: anxhela_leshi@yahoo.com
Komenti: Shume bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.