Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7879
Data e postimit: 2022-02-15 22:14:33
Shikime: 1839
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 1

Titulli: Ditet e Dimrit

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Dimri
Autori: Filanja
Shkolla: Drita e Dijes
Klasa: 8A
Qyteti: Vlore
E-mail: emililikaj2008@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Sot ishte nje nga ditet e acarta te dimrit. Ishte aq ftohte saqe dhe ne Vlore po binte pak bore. Kudo qe shkoje shihje njerez qe ishin veshur me xhupa te trashe. Duke qene se temperaturat ishin shume te uleta u vendos qe shkollat te mbylleshin per 3 dite. Prej televizorit degjohej zeri i gazetareve qe vazhdonin te flisnin se si rruget e zonave te larta filluan te ngrinin dhe te ishin me te rrezikshme per kedo qe kalonte aty. Shume njerez mund te mos kishin mjaftushem baza ushqimore per tu ushqyer pasi rruget ishin te bllokuara. Edhe pse ishte shume ftohte perseri perpara na prisnin festa e fundviti pra Viti i Ri qe eshte dhe festa ime e preferuara pasi e tere atmosfera eshte e mbushur me gezim dhe lumturi. Kjo fest behet akoma me perfekte ne momentet kur te tere fillojn te pergatisin darken dhe ne televizor jepen ato emisionet e humorit ose kenget e shumta atmosferike qe na shoqerojne gjate tere darkes.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Filanja - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Ditet+e+Dimrit/7879


Vepra te ngjashme
Dimri
Lloji: Pershkrim
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshu...
Ese "Temperaturat"
Lloji: Analize letrare
Gjate viteve te fundit ne Shqiperi jane rritur shume temeraturat. Vlerat me te larta te temperatures...
Nje mbremje e qete
Lloji: Ese pershkruese
Ishte dite e diell.ora 6 e mbremjes.Heshtja kishte pushtuar tere vendin.Degjoheshin vetem shushurime...
Viti 2100.
Lloji: Hartim
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cudit...
Festat e fundvitit ...
Lloji: Ese pershkruese
Normalisht,kur flasim per festat e fundvitit i referohemi Krishlindjeve dhe Vitit te Ri,dy festa te ...
ata kerkonin lumtur...
Lloji: Romane
ata kerkonin lumturi ben fjal per 4 femij mes tyre dhe nje vajze te cilet ishin shoke te ngushte shu...
Shko Moj Nene Ne Sh...
Lloji: Hartim
Ne luft Kosova pesoi shume humbje. Humbi rinin dhe rimat me te dalluar, humbi gjysmen e shpirtit dhe...
Termeti ne Turki-Si...
Lloji: Tregim
U zgjova ne mengjes si nje dite normale,shiqova nga dritarja qe jashte ishte shum ftohte dhe binte ...
DIMRI
Lloji: Ese pershkruese
Kur u zgjova ne nje mengjes pash qe kishte rene bore dola jasht po ishte shume ftoht u ktheva brenda...
Breshka,kermilli dh...
Lloji: Tregime per femije
Nje dite u zhvillua gara e vrapimit e kafsheve.Ne gare ishin nje breshke,nje kermill dhe nje lepur...
Festat e fundvitit
Lloji: Hartim
Ne kete periudh festash githqka ndryshon jo vetm nga pamja por edhe zemrat e njerzve te cilat ishin ...
dashuria e vertete
Lloji: Tregim
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe t...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.