Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6227
Data e postimit: 2018-02-11 18:35:00
Shikime: 5422
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 1

Titulli: Femijeria

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Koha e shkuar
Autori: Xhesika Dedolli
Shkolla: Shaban Collaku
Klasa: 11c
Qyteti: Burrel
E-mail: irenakurti0@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Femijeria ime ka pasur nje subjekt te thjeshte dhe mjaft te zakonshem;nje periudhe e qete, e mbushur me pafajsi, sinqeritet dhe endrra te shumta. Ndoshta duket qesharake por kur isha fare e vogel kisha deshire te behesha princeshe. Sa keq...e zhytur ne ate boten fantastike mendoja se princeshat e kzistonin dhe se nje dite do te mund te behesha edhe une si ato. Keshtu ditet nxitonin te kalonin dhe une nxitoja te rritesha dhe se bashku me mua rriteshin edhe endrrat e mia.Gjithcka behej me serioze dhe reale. Dalengadale une kuptova se ajo bote e magjirave nuk ekzistonte dhe se tashme duhet te perballesha me nje bote sa te bukur aq edhe te eger.Keshtu per tju pershtatur kesaj bote te re ku isha futur endrrat e mia ndryshuan...qenia ime ndryshoi. Per nje moment ndala, veshtrova pas dhe vura re se sa isha rritur...sa kisha ndryshuar. Ajo periudha e pafajsise dhe e sinqeritetit ishte zhdukur per tja lene vendin nje periudhe te mbushur me lumturi, zhgenjime dhe hidherime, por mbi te githa e mbushur me beteja te egra ku une duhet te dal fitimtare ne secilen prej tyre ne menyre qe te nesermen te jem serish i njejti person...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhesika Dedolli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Femijeria/6227


Vepra te ngjashme
Femijeria
Lloji: Rrefenja
Kur isha e vogel mezi prisja te rritesha e te behesha si gjith te tjeret... Doja qe mos te me shikon...
te jesh femije
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujt...
Te enderrosh....
Lloji: Ese pershkruese
Te enderrosh per ne femijet eshte gjithcka.Endrrat lidhen me shpresen dhe....bam.....ato zhduken pa ...
Femijeria
Lloji: Ese argumentuese
Femijeria eshte pranvera e shpirtit, ajo eshte periudha kur shkaku i enigmes se barabarte me te cile...
E paharruar...
Lloji: Ese pershkruese
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te til...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Pa titull
Lloji: Poezi meditative-filozofike
Sot Pashe nje enderr... Te cuditshme mund te them. Ndoshta jo aq. Sikur me kanosej heshtja Dhe ...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
Bota Ime Perfekte
Lloji: Ese argumentuese
Nese une per nje moment do te kisha fuqine per te udhehequr boten, atehere ne boten time perfekte nu...
adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
adoleshenca eshte nje periudhe ku cdokush po te kishte mundesine do te deshironte te kthehej.adolesh...
Gjeja e shumepritur
Lloji: Tekst shpjegues
Ate nate nuk fjeta fare ,e gdhiva duke menduarrreth asaj teme qe mami me tha se do me tregonte te n...
kur fillova te pikt...
Lloji: Ese pershkruese
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re a...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.