Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3379
Data e postimit: 2014-12-02 20:36:25
Shikime: 11370
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 2

Titulli: Magjia e kohes !!

Lloji: Ese pershkruese
Tema: KOHa !!
Autori: Blerti Vejuka
Shkolla: Deshmoret e Prishtines
Klasa: 9C
Qyteti: Shkoder
E-mail: blertivejuka@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe dhe me fut friken, Nuk shikoja dot asgje. Mendja ime ishte e bllokuar. Ishte vetem erresire e pafund. Erresire qe te linte pa fryme. Frika po me ngacmonte,por papritur u shfaq nje drite. U shfaq nje drite ne ate bote krejt ndryshe,. Drita me mbushi me fryme. Ajo bote jashtetokesore po me pelqente . Nuk ishte nje planet si gjithe te tjeret. Koha atje nuk nxitonte, koha te priste ty, koha priste cdo mendim tendin me kenaqesine me te madhe. Koha ishte si oksigjeni, nuk mund te jetoje pa te ne ate planet jashtetokesor. Qielli ishte blu I kthjellet dhe me re ta argjendta qe fluturonin ne kohe. Ajri kishte aromen a mijerave embelsirave. Pemet ishin te veshura me fruta floriri dhe te shdritshme.
Atje mund te ndjeje paqen, atje nuk kishte zhurma, atje te shoqeronin vetem ndjenjat e kohes se lumtur.Njerezit, edhe pse smund ti quaj njerez sepse ishin qenie me fytyre engjellore te cilet kishin ndjenja te pastra qe skishin fund.Cdo gje ishte perfekte, cdo gje qe te rrethonte te mbushte me fryme dhe te bente te enderroje me sy hapur. Ajri qe te prekte lekuren te krijonte nje ndjesi teper terheqese, sepse te tregonte kohet me te bukura qe kishin kaluar dhe kohet akoma me te bukura qe do te vinin.. Nuk kishte diferenca, nuk kishte kategori shtresas, nuk kishte ngjyra, nuk kishte perbuzje, nuk kishte ofendime. Te gjithe ishin te barabarte. Ishte si nje magji qe koha me inteligjencen e saj kishte krijuar. Koha bente cdo gje qe ti deshiroje.. Cdo enderr beheshe realitet. Ne ate bote aq unike nuk kishte stres, merzitje dhe lote,.Edhe yjet te degjonin kur kerkoje nje deshire dhe me xhentilesen e tyre binin vete nga qielli vetem per te shikuar te gjithe krijesat te gezuara dhe te lumtura. Nuk mund ta besoja. Cfare vendi ishte ai? Mos ndoshta ishte vete Parajsa? Ndoshta ishte me teper se kaq. Ishte nje vendperallor qe as fjalet nuk i gjen dot per ta pershkruar. Nata ishte magjike. Kishte yje te panumerueshem, te vegjel dhe te medhenj te cilet kercenin dhe luanin me henen madheshtore, ne menyre qe krijesat e atij planeti te flinin dhe te enderronin me ata derisa te dilte dielli ne mengjes. Nuk ka fjale qe ta pershkruaj me tej kete vend te pakrahasueshem ,eshte thjeshte nje mrekulli qe koha mundi te krijoje!!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Blerti Vejuka - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Magjia+e+kohes+%21%21/3379


Vepra te ngjashme
Udhetim Imagjinar n...
Lloji: Ese pershkruese
“Udhetim Imagjinar ne Kohe” Jam duke udhetuar me imagjinaten time ...
Udhetim Imagjinar N...
Lloji: Ese pershkruese
Jam duke udhetuar me imagjinaten time nje nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj. Jam...
Vendi imagjinar
Lloji: Ese pershkruese
Sot imagjinata me coi diku larg kesaj bote reale. Nuk mund te konceptoja ku kisha shkuar,kishte shum...
MREKULLITE
Lloji: Poezi personale
MREKULLI DO TE ISHTE EH SA MIRE DO ISHTE SIKUR NE VEND TE FJALEVE VEQ" BUZEQESHJE TE KISHTE ...
Nje dite vjeshte.
Lloji: Tekst pershkrues
Ishte mengjes dhe me ne fund arrita.Pamja ishte mbreslenese.Rrezet e Diellit nuk ishin shume te fort...
Ndarja
Lloji: Poezi dashurie
Ishte kaq bukur kishte kishte shprese per nje jete te re thurem endrra per jeten tone shpresua...
Perralla:Endrra qe ...
Lloji: Hartim
Nje here e nje kohe ne nje shtepi e cila gjendej ne mes te nje fushe te gjelbert jetonte nje vajze e...
Karma
Lloji: Ese argumentuese
Ne syte e te tjerve , ishte e sjellshme dhe e qet . E bute dhe e qendrueshme . Nje shpirt qe i kisht...
dinosauri 18 vjecar
Lloji: Tregime per femije
Me 19.8.2021dinosauri kishte ditelindjen.Mbushi 18 vjec.Ne vendbanimin e tij ,pra ne malin e Everest...
libri i fluturave
Lloji: Tregim
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quhesh...
E bukura fiton ndaj...
Lloji: Tregime per femije
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajz...
Ese
Lloji: Ese pershkruese
Prometeu eshte heroi i pare i humanist ne te gjithe historine e letersise dhe eshte nje figure e ...


Komentet e fundit!

Emri: Dhimiter Kosta
Email: dhimitermiter.kosta@hotmail.com
Komenti: / tehe
  Pergjigju

Emri: erion
Email: erion_kryeziu@outlook.com
Komenti: Nuk më pëlqen
  Pergjigju

Emri: erion
Email: erion_kryeziu@outlook.com
Komenti: Nuk më pëlqen
  Pergjigju

Emri: deno
Email: denobossi@gmail.com
Komenti: nuk me pelqen
  Pergjigju

Emri: erdona
Email: fixsusjadonty@yahho.com
Komenti: eshte e kopjuar
  Pergjigju

Emri: ai cuni
Email: aicuni@hotmail.co.uk
Komenti: kjo eshte kopjuar me shkurtime si ske turp
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.