Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6974
Data e postimit: 2019-10-28 19:22:37
Shikime: 6610
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 4

Titulli: Ndjenja e lirisë

Lloji: Ese pershkruese
Tema: 75 vjetori i çlirimit
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 11 G
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Liria është ajo ndjenjë që na formëson dhe na bën këta që jemi.Ajo zgjon shpresë dhe dashuri të paskajshme.Dhe arrin të shërojë shpirtin nga çdo vuajtje.Kur të gjithë ne si popull kemi liri,ne ndihemi kryelartë.Dhe më të fortë për sfidat që do të vijnë në të ardhmen.Megjithatë,rruga për ta arritur lirinë,asnjëherë nuk ka qenë e lehtë.Duhen hedhur hapa guximtarë.Që janë më të mëdhenj se vetja jonë.Duhet shumë forcë e trimëri.Për të shkulur zinxhirët e skllavërisë me të cilët jemi të lidhur.Liria e një populli arrihet me bashkim.Sepse bashkimi bën fuqinë.Liria fitohet me gjak,sakrifica dhe me dëshmorë.Dëshmorët ishin rilindas.Ishin heronj të përmasave prometeane.Që u vetëflijuan për lirinë e popullit tonë.Që ajo të valëvitet në të gjitha trojet shqiptare.Sot,në 75 vjetorin e çlirimit,ata mund të mos jenë fizikisht.Por veprat dhe virtyti i tyre,i bëjnë të jenë të pavdekshëm.Historia do i kujtojë dhe vlerësojë gjithmonë.Dëshmorët janë personifikimi i lirisë,atdhe-dashurisë,pavar ësisë.Të cilat sot ne i gëzojmë.Ata ishin largpamës e vizionarë.Edhe pse shumë prej dëshmorëve ishin në lulen e rinisë,në kulmin e ëndrrave,ata nuk menduan për lirinë e jetën e tyre.Por vetëm për atë të kombit.Dhe të brezave të ardhshëm që do vijnë.Ata mbollën farën e lirisë.Sot,dëshmorët janë një burim frymëzimi.Që kurdoherë të vendosim atdheun mbi gjithçka.Vetëm kështu populli do arrijë lirinë e aq shumë dëshiruar.Dhe do arrijë të mbajë lart pishtarin e prosperitetit,dhe të paqes.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Ndjenja+e+liris%C3%AB/6974


Vepra te ngjashme
Liria dhe Deshmoret...
Lloji: Te tjera
Kalojnë vite, kalojnë edhe shekuj e kujtimi për dëshmorët mbetet i freskët prore në mend...
Pavarsia
Lloji: Poezi dramatike
Pavarësia Erdhi dita e gëzimit Erdhi dita e çlirimit O sa shumë kemi prit’ Që të arrij...
Cilësitë e shqipt...
Lloji: Ese argumentuese
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me ...
28 Nentori
Lloji: Hartim
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënua...
28 Nentori
Lloji: Hartim
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënua...
Dëshmorët e Kombi...
Lloji: Poezi lirike
Dëshmorët e Kombit Për ne luftuan Për n...
28 nëntori
Lloji: Ese pershkruese
Sa herë që vie nëntori,e moti fillon të ftohet ne kujtojmë ditën më të madhe për ne. Ditën...
Atdhe
Lloji: Ese pershkruese
Atdheu është gjëja më e rëndësishme në jetën e një personi.Atdheu ynë është Kosova vendi...
Liria e fjalës
Lloji: Analize letrare
Dëshmori Ali Ajeti
Lloji: Poezi lirike
Dëshmori Ali Ajeti Ali Ajeti trim kosovar, Luftoi me shokë për liri të saj, ...
kush jam unë?
Lloji: Ese pershkruese
Unë kam lindur për një jetë lukzoze.Une jam ajo që cdo herë kam qenë në një fa...
Të jetosh përgjit...
Lloji: Ese argumentuese bindese


Komentet e fundit!

Emri: ese
Email: ese.ese@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.