Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4366
Data e postimit: 2015-07-17 11:36:57
Shikime: 10295
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 0

Titulli: Nena

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Urim per 8 mars
Autori: Anaili
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 9
Qyteti: Fier
E-mail: ana.ela.ina.eni@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nena eshte emri qe buron si ujvare nga gryka e malit per te rrjedhur ne venat e nje engjelli me emrin femije.Nena eshte nje krijese hyjnore qe si nje shenjt zbret e na mbron nga cdo enderr e frikshme apo rrezik qe na kanoset.Nena eshte krijesa qe shendrrohet ne zane per te na veshur me fustan princeshe,per te realizuar cdo enderr tonen. Nena eshte krijesa qe na mbush me jete . Nena eshte pellumbi I paqes,ilaci I shpirtit. Ka kaq shume per te thene per ty moj nene ,sa qe nuk do te mjaftonin as gjithe fjalet e botes per te te pershkruar ty, sepse ti je ajo qe rilind bashke me ne ,hedh hapat e pare bashke me ne ,qan bashke me ne. Ti je personi I vetem qe kthehesh ne gjethe te blerta per te na e bere pranveren me te bukur. Personi I vetem ku pejetesisht do te mbetesh perendeshe e luftes,e jetes, e paqes.Ndoshta une nuk e di cdo te thote te jesh nene ashtu si ti. Te rrisesh nje jete, nje filiz te ri brenda vetes e te kujdesesh per te pa u lodhur as edhe nje minute.. Nuk e di cdo te thote te kesh mundesi te japesh jete ,por di cdo te thote te kesh nje nene dhe ti nena ime, je unike ne teresi… dhe e di pse?sepse ti je I vetmi person ne bote qe me do pa kushte,pa hile, pa e treguar as edhe nje cast se sa keq mund te ndihesh nga gabimet qe une bej. Ti je e vetmja qe e dallon te miren ,te bukuren, te pastren ,te kalburen,sinqeritetin dhe genjeshtren…,por mbi te gjitha me njeh mua me se miri. Ti je I vetmi engjell qe thyen barrierat midis tokes dhe qiellit sepse une e ndjej egzistencen tende cdo dite e me shume ne jeten time dhe e ndjej se do te te kem pergjithmone. Ti je personi I vetem qe kurre nuk do te zbresesh nga piedestali I majes se gradaceles se mendimeve te mia ,moralit dhe shembelleses. …Kur shkruaj per ty fjalet varferohen,ja qe ndonjehere fjala nuk e paska forcen te shprehe boten e gjithe ndjenjave qe kam per ty. Keshtu qe asnjehere sdo t’ia dale mbane te te hedh ne leter ato qe kam 15- vjet qe po I pergatis per ty. Dhe pse nuk mjafton vetem nje urim dhe pse ti s’meriton thjesht vetem nje gezuar dua te ta them me sinqerisht se kurre: Gezuar festen nena ime, qofsh e lumtur gjithmone! Kur te uroj ty, uroj te gjitha nena kudo qe jane dhe nga thellesia e shpirtit ju them qe zoti ju dhurofte dashuri,shendet paqe e vec gezim! Faleminderit!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anaili - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Nena+/4366


Vepra te ngjashme
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume ...
Motra ime
Lloji: Leter
… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj di...
Nene
Lloji: Analize letrare
Nene o nene Ska si ti o nene Je me e mira ne kte bote Askush ty nuk te zevendeson Ti te jep bu...
nena ime
Lloji: Ese argumentuese
ne jete gjitjmon mbeshtetesh diku , per te ecur perpara ,per te frymezuar ,per te dhene kuraje te p...
Nena
Lloji: Ese shpjeguese
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten p...
Nena e vetmja mbesh...
Lloji: Ese informuese
Nena , ajo grua ne te cilen me dha jete nga jeta e saj.Ajo grua qe te mbeshtet dhe te qendron prane ...
Nena ime e shtrenje...
Lloji: Pershkrim
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje h...
Nena ime!
Lloji: Ese vleresuese
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim! Ajo qe u kujdes per mua qe kur un...
Nena
Lloji: Analize letrare
Nena eshte personi me i rendesishem ne kete bote. Ajo ka bere shume gjera per ne e ka flak boten ,dh...
nena ime
Lloji: Ese pershkruese
nena sapo degjon fjalen nen...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...


Komentet e fundit!

Emri: tiger
Email: tigerbaj4321@gmail.com
Komenti: Shum bukur
  Pergjigju

Emri: esmeralda
Email: alda.alda@gmail.com
Komenti: Bravoooo! sa e bukur!
  Pergjigju

Emri: Robert
Email: Robert @gmail. com
Komenti: Bravo moj vajze. Te Ka dhuruar zoti gjithe kte talent.
  Pergjigju

Emri: egisa
Email: egisa.alo.3@gmail.com
Komenti: E madherishme...
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.