Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1942
Data e postimit: 2013-12-29 18:10:04
Shikime: 17663
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Nene Tereza – Vlera ne kohera te erreta

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Nene Tereza – Vlera ne kohera te erreta
Autori: Kris Hasa
Shkolla: Petro Nini Luarasi
Klasa: 12D
Qyteti: Tirane
E-mail: kris-hasa@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nene Tereza – Vlera ne kohera te erreta


Shekulli XX do te mbahet mend ne shume menyra si shekulli i imazheve te shtirura. Jetonin politikane qe fshehnin egoizmin e tyre pas disa buzeqeshjeve verbuese. Super modelet erresonin syte e njerezve duke perdorur makiazh per te mos nxjerre ne pah trupat e tyre anoreksike. Hollivudi nga ana tjeter krijonte heronj nga personazhe te mirenjohur si narciziste. Gjithsesi, asokohe jetonte nje person i vetem, per te cilen bota kishte imazhin e vertete. Kjo do te ishte Nene Tereza e Kalkutes, gruaja e njohur nderkombetarisht si shenjtore, idete dhe veprat pozitive te se ciles kalonin cdo kufi fetar e njerezor.
Me fjalimet e saj kudo neper bote, Nene Tereza synonte te ndergjegjesonte njerezit per te pastruar mendjen, zemren dhe shpirtin. „Rrenja e cdo te keqeje? Egoizmi“ – thoshte ajo. „Ndjenja me e shemtuar? Meria“ – thoshte ajo. Sigurisht, ishte nje besimtare katolike e devotshme, por nuk u mjaftua vetem me kaq. Ndryshe nga shume besimtare, e shihte te nevojshme te vepronte. Deri ne frymen e fundit tek ajo shfaqej deshira per te vazhduar me tej misionin e saj, ama s’e kundershtonte Zotin qe nuk e lejoi. Mbase ishte personi i vetem ne histori qe shfaqi dhe rrenjosi tek njerezit cdo vlere te mire, duke perfshire dhe patriotizmin. „Me gjak jam shqiptare, me nenshtetesi jam indiane“. Eshte mese e qarte se ajo e mbante koken pas, nuk e harronte kurrsesi prejardhjen. Pavaresisht gjithckaje, ajo ishte shqiptare. Ndiente dhimbje qe sistemi nuk e lejonte te shkelte vete vendin e vet. Sot kombi yne krenohet me figuren dhe veprat e saj.
Na bente thirrje ta duam njeriun, edhe pse ai eshte i paarsyeshem e i palogjikshem. Nene Tereza thoshe se nese ben mire, do te te veshin me qellime dytesore dhe egoiste, por prape s’ka rendesi, bej mire. Asaj nuk i interesonte se cfare mund te dilte nga gojet e individeve, sepse ne nje menyre apo ne nje tjeter dicka do te gjenin. Njeriu duhej t’i qendronte besnik vlerave dhe ideve te veta. Gjithcka tjeter s’kishte rendesi.
Paqja ishte synimi i saj kryesor, e per ta arritur, ajo mendonte se mund t’ja dilnim vetem nese perdornim vepra dashurie, gezimi e vellazerimi, jo arme qe shkaktojne plage ne trup e shpirt. Mosha ishte thjesht nje numer per te. Vitet i rendonin mbi shpine, sidoqofte vazhdonte rrugetimin e saj, e lumtur dhe e vendosur deri ne fund. I mesoi njerezit qe ne rast se nuk vraponin dot, te ecnin shpejt, nese s’e benin as kete atehere thjesht te ecnin, por kurre mos te ndalnin.
Njeriu kishte gjithmone dicka per te dhene sipas saj. Mbase jo ne menyre materiale, por nje kujdesje, nje buzeqeshje, do ta pasqyronte gezimin ne syte e femijeve apo te varferve. Gezimi duhet te jete nje nga engjejt e jetes sone, virtyt i nje personaliteti zemergjere. Ajo i lutej Zotit qe dashurine qe njerezit kishin dhene ta kthente perseri ne dashuri. Keto ishin armet e saj te vetme, lutja dhe dashuria.
Nene Tereza vinte jeten ne maje te cdo piramide. Ishte jeta ajo qe ishte e pacmuar, ajo qe ishte gjithcka. Me bindje te plote i mesonte njerezit ta adhuronin, ta pranonin, ta vleresonin e mbi te gjitha ta mbronin. Jeta mund te ishte dhe trishtim, kaloje. Zgjidhja gjehet per sa kohe njeriu e kerkon vertet.
Ishte Nene Tereza ajo qe nepermjet fjales dhe buzeqeshjeve po rikthente dhe njehere gjithe vlerat ne bote. Ishte ajo qe ishte e gatshme te dhuronte dhe shpirtin e saj qofte per te pare nje buzeqeshje me shume. Pesha e moshes nuk ndikoi aspak, perkundrazi, e beri me guximtare per te mos u ndalur per asnje arsye. Ne kohen kur njerezimi mbante ferrin ne zemer, ajo arriti t’i sillte parajsen para syve...




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kris Hasa - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Nene+Tereza+%E2%80%93+Vlera+ne+kohera+te+erreta/1942


Vepra te ngjashme
Nene Tereza
Lloji: Ese informuese
Nene Tereza Te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene nje humaniste e madhe.Ajo njihej si nena e mi...
Nene tereza
Lloji: Ese shpjeguese
Kur sjell ndermend fjalen bamiresi me kujtohet nene tereza .ajo ishte njeriu me i mire qe ka patur b...
Nene Tereza
Lloji: Analize letrare
Nene Tereza eshte krahu qe na tregon drejtimin.... ej prit nje sekonde me vr8 mendove se do shkr ese...
nene tereza
Lloji: Ese vleresuese
nene tereza te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene njeriu me i dashur dhe me bujar ne bote.Emri...
Nene Tereza
Lloji: Ese informuese
Mesues dhe prinder. Ka ardhur koha qe te ndryshoni qendrimet ndaj femijeve. Mos i mesoni te respekto...
Nene Tereza
Lloji: Poezi personale
Nene Tereza Nene tereza moj shqiptare, ti perjete do te mbetesh legjendare, per miresi dhe bamire...
Heroizmi i Vertete
Lloji: Ese shpjeguese
Heorizmi eshte nje perpekje e shquar qe tregon guxim dhe virtyte. Heroizmi I ben njerezit qe te kry...
nene tereza
Lloji: Poezi kolone
nene tereza kjo sshqiptare perjet mbeti legjendare per miresi e bamiresi te gjith e donin kete...
NENE TEREZA
Lloji: Poezi meditative-filozofike
Nene Tereza e shenjte, Vdiq si shenjtore. Na la amanetin, Shqiperine ta duam ta rrespektojme, Zo...
NENE TEREZA
Lloji: Poezi meditative-filozofike
Nene Tereza e shenjte, Vdiq si shenjtore. Na la amanetin, Shqiperine ta duam ta rrespektojme, Zo...
Viti 2100.
Lloji: Hartim
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cudit...
Perralla:Endrra qe ...
Lloji: Hartim
Nje here e nje kohe ne nje shtepi e cila gjendej ne mes te nje fushe te gjelbert jetonte nje vajze e...


Komentet e fundit!

Emri: gresa
Email: gresa.20111@ohotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: elsa
Email: elsa.elsa@live.com
Komenti: teper mir ju lumte ju prmt se do ta shkruaj diten e pare te shkolles
  Pergjigju

Emri: ola
Email: ola@hotmail.com
Komenti: me pelqeu sheme
  Pergjigju

Emri: huhu
Email: huhu@gmail.com
Komenti: /
  Pergjigju

Emri: endi
Email: endi1@yahoo.com
Komenti: te lumte
  Pergjigju

Emri: blablablalbla
Email: ckemisije@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: e5rz
Email: we5476582@yahoo.com
Komenti: /
  Pergjigju

Emri: Ana
Email: janajanaa154@yahoo.com
Komenti: Bravo
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.