Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6523
Data e postimit: 2018-10-29 17:27:24
Shikime: 19301
Raporto

Likes: 12 Dislikes: 7

Titulli: SHTEPIA E GJYSHERVE

Lloji: Ese pershkruese
Tema: MJALTI
Autori: Kejsi Dermyshi
Shkolla: ONUFRI
Klasa: VII
Qyteti: ELB
E-mail: kejsikejsi083@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar ne shtepine me te ngrohte ne bote.Ne ate shtepi une ndihem si vajza me e lumtur ne te gjithe mbare boten, SEPSE NE ATE SHTEPI UNE GJEJ KARAKTERIN TIM TE VERTETE.Cdo fundjave une shkoj atje por asnjehere nuk me hapen dyert e femijerise qe kam kaluar atje ne shtepine e gjyshes time ku mbizoteron paqqja harmonia dhe qetesia.Atje degjon kengen e zogjve qe livadhisin neper peme plot me fruta.Fluturat shumengjyreshe shkojne lule me lule dhe hapin krahet e tyre dhe leshohen te lira neper hapesiren blu te qiellit.Pjesa qe me pelqen me shume tek ajo shtepi eshte ushqimi qqe gatuhet nga duart e praruara te gjyshes time te embel.Ajo ka receta te cilat deportojne thlle ne shpirtin tim sikur cdo recete e ka nga nje histori sikur ato me hapin dritaret e femijeris time qqe kam kaluar ne ate shtepi.Me pelqqen te degjoj gjyshen time duke me treguar perralla sepse perrallat qqe tregon ajo qqendrojne gjithnje ne mendjen zemren dhe shpirtin tim.Aroma e gjyshes time eshte aroma e te gjitha luleve ne mbare boten.Kur ajo me perqqafoi per here te pare e kuptova se cdo te thoshte fjala dashuri.Tek syte e saj pashe detin e kalter qe here dukeshin te qete dhe pa dallge ndersa disa here dukeshin me stuhi.Une kam kuptuar dicka nga e gjithe kjo kam kuptuar se shtepia e gjyshes time eshte nje vend kaq i vecante per mua sepse ajo shtepi eshte vendi ku une ndihem e qqete.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kejsi Dermyshi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/SHTEPIA+E+GJYSHERVE/6523


Vepra te ngjashme
kujtimet me gjyshen...
Lloji: Ese pershkruese
Linda me 24 shtator te vitit 2003 , ne nje familje dibrane ne qytetin e Tiranes . Isha bekimi i pare...
ese
Lloji: Ese vleresuese
Atdhun une e dua shume,sepse ketu linda,u rrita,u edukova e shume gjera te tjera mesova.Atdheu per m...
"PERRALLAT JANE PAS...
Lloji: Ese argumentuese
Kur isha e vogel me pelqenin perrallat qe me tregonte gjyshja kur me vinte ne gjume. Ajo ish nje gru...
Autobiografia ime
Lloji: Ese argumentuese
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vell...
familja ime
Lloji: Poezi dramatike
shtepi eshte ajo ku ka dashuri shtepi eshte ajo ku ka lumturi shtepi eshte ajo ku ka nje buzeqes...
familja ime
Lloji: Poezi dramatike
shtepi eshte ajo ku ka dashuri shte pi eshte ajo ku ka lumturi shtepi eshte ajo qe ka nje buzeqes...
I'm Coming Home (P....
Lloji: Ese shpjeguese
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga s...
nje vend i afert ng...
Lloji: Ese pershkruese
Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim...
Me shoqen time
Lloji: Tregime erotike
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne a...
Ese:Shpirti im
Lloji: Ese vleresuese
Ese:Shpirti im. Shpirti im shkoi ne amshim domethene gjyshja ime.E kujtoj me mall e me dhimbje e me...
Udhetimi me klasen(...
Lloji: Ese pershkruese
Javen e kaluar shkuam ne Vlore. Nje dite para isha teper e emocionuar per te shkuar atje. U nisa me ...
DASHURIA E MADHE SA...
Lloji: Tregim
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes...


Komentet e fundit!

Emri: silvana
Email: silvanalami123@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.