Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4422
Data e postimit: 2015-09-27 20:11:20
Shikime: 22532
Raporto

Likes: 14 Dislikes: 2

Titulli: Shiu

Lloji: Ese pershkruese
Tema: shiu
Autori: a.b
Shkolla: a.b
Klasa: 9
Qyteti: mitrovice
E-mail: a.b@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drejten nuk me pelqeu edhe pse shiun e kisha per qefi..Nuk me pelqeu pasi qe mi kishte prishur planet...Sot do te shkojna ne nje shtitje te bukur me kalsen time por problemi ishte shiu...U deshperova humba krejt shpresat asgje nuk beja gati,lotet po me rrjedhnin neper faqe pasi qe kete dite e prisja me padurim...Nga qe i humba te gjitha shpresat qendroja e mbyllur ne dhomen time, dikur me shkuan te nje liber te cilen e kisha lene per ta lexuar kur te kthesha nga shetitja por masi qe nuk shkova ne shetitije vendosa ta lexoja...Filloi te me pelqente...Hyra ne endrrat e libres...Papritmas dikush trokiti ne dere,dola me vrape te shikoja se kush ishte ,ishte shoqja ime e cila kishte veshur rroba te bukura ,te shkurta dhe po mbante ne dore nje qante...Me pyeti nuk je bere gati ende apo nuk do te vish?Une mbeta e hutuar veshtrova e habitur natyren djelli po nxente madje ishte bere shume nxete ...Iu pergjigja me fal nuk e dija qe shiu ka mbaruar dhe qe shetitja nuk eshte anuluar...Ajo me buzeqeshi dhe me tha ska problem eshte ende heret shko beju gati une te pres ketu pasi qe shiu pa perfunduar...U gezova shume dhe shpejte u bera gati ...Nena me dha edhe ca ushqime me vete ,e perqafova nenen dhe u nisa me shoqen...Kur mberrijtum ne stacionin e autobuseve takova tere kelasen te gjithe ishin te lumtur qe shiu kishte maburuar dhe qe po shkonim ne shetije ...Ne autobus te gjithe tregonin se si ishin deshperuar e kete bera edhe une iu tregova se nga dehspirimi i teper po lexoja dhe aq qe shikova se shiu kishte mbaruar madje nuk e kisha degjuar as telfonin qe me kishte lajmeruar kujdestarja se shtitja nuk u anulua por sido qofte keto skan me rendesi..Tash ne po shkojme dhe shpresoj se do te kenaqemi...Vizituam shume gjera dhe u kenaqum...Kur u kthva ne shtepi ishte vone mirpo gjumi nuk me merrte duke e menduar se si kaluam aq bukur...Librin e kisha lexuar nuk dija qe te beja ndjeja lodhje dhe dikur me kishte zene gjumi.....



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     a.b - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Shiu/4422


Vepra te ngjashme
vjeshte
Lloji: Ese pershkruese
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke...
ai mengjes
Lloji: Ese pershkruese
ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja...
Nje dite e vecante
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak ...
eksitues
Lloji: Tregime dashurie
Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ...
seksi me i mire i j...
Lloji: Analize letrare
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. ...
XXXXX
Lloji: Pershkrim
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga...
shiu
Lloji: Poezi peizazhi
Nje nate po binte shi ishte ftohte pa kufi nuk kishte drita po pellcisja nga frika po ja shiu ...
Vajza me zemer te m...
Lloji: Tregim
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa v...
vjeshta ne fshatin ...
Lloji: Ese pershkruese
E pergjumur dola ne dritare.Shikoja natyren me vete thash "sa bukur" .Gjithqka ishte ndryshe kishin ...
Nje dit me shi
Lloji: Hartim
U zogjova heret ne mengjes,shikova ne dritare ishte koh me diell por koh pas kohe me shi un vesha nj...
Rruga e Jetes
Lloji: Ese filozofike
Ne nje moment nje heshtje me pushton trupin dhe ashtu i hutuar bije ne nje humnere dhe e vetmja mund...
Me mungon
Lloji: Leter
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku ...


Komentet e fundit!

Emri: Eleni
Email: Eleni1990@yahoo.com
Komenti: Doja të nënvizoj emrat abstrakte dhe emrat konkretë
  Pergjigju

Emri: hvjhj
Email: jrfyk@gmail.com
Komenti: ta kishe bo pak me keq se e kupton zysha qe e kam marr nga interneti
  Pergjigju

Emri: eriole
Email: erioleedi@gmail.com
Komenti: Keq
  Pergjigju

Emri: klara
Email: mirelaklara@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur edhe une ndonjehere qaj dhe merzitem kur koha eshte me shi ke te drejte e ke bere shum bukur pershkrimin..
  Pergjigju

Emri: anduena
Email: anjeza_elza_@live.com
Komenti: Shum shum bukur edhe eshte e vertrat SE njeriu ndonjeher zgjohet me zhurmen e shiut
  Pergjigju

Emri: eleni
Email: eleni1990@yahoo.com
Komenti: Do doja te me shkruanit nje ese pershkruese per dimrin , faliminderit.
  Pergjigju
Emri: iljas pemaj
Email: iljaspemaj@hotmail.com
Komenti: Pse nuk e ben vete.

Emri: Kelima
Email: kelimakotarja6@gmail.com
Komenti: Nice one bravo
  Pergjigju
Emri: ab
Email: ab@hotmail.com
Komenti: I did...!! ahhahaha thenxx for this comment beautiful


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.