Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1878
Data e postimit: 2013-12-11 23:30:26
Shikime: 75038
Raporto

Likes: 42 Dislikes: 12

Titulli: Shtepia e Endrrave

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Shtepia e Endrrave
Autori: Samina Beqiraj
Shkolla: Perparimi
Klasa: 12
Qyteti: Shkoder
E-mail: saminabeqiraj@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shtepia e endrrave te mia !!

Shtepia , streha e dashurise dhe e kujtimeve te pafund qendron padyshim e skicuar ne mendjen e te gjitheve . Shtepia e enddrave te mia eshte nje shtepi larg qytetit zhurmues dhe ajrit te papaster .Meqenese mua me pelqen shume natyra padyshim qe shtepia ime dua te jete ne nje vend piktoresk , i rrethuar nga pemet dhe lulet eshumengjyreshe qe te mahnisin me aromen e tyre te kendshme .Adhuroj mengjset qe zbardhin nga cicerimat e zogjve , flladin e lehte te eres qe pak nga pak deperton ne dritaret e shtepise duke e mbushur ate me nje freski te hareshme .
Preferoj qe shtepia te jete komode ku sapo te hapet dera , te shfaqet nje sallon i madh me mure te ngjyrosura me ngjyra te hapura dhe te buzqeshura , te cilat te falin ngrohtesine e strehimit . Ne qender te sallonit ndodhen te vendosur prane njeri tjetrit divanet e bardhe kendore , dhe ne mes te tyre tavolina e kristalte .Ne njerin mur qendron i vendosur Telivizori i madh i cili duket sikur vezhgon te gjithe shtepine . Ne anen tjeter te murit qendron i mbeshtetur rafti me objekte prej argjendi qe kane vlera te medha historike , pastaj ne nje pjese tjeter te tij varet e valezuar perdja , ndersa ne qoshe te mureve qendrojne te vendosura vazott te cilat duken si ushtare te heshtur .Me pas na shfaqet kuzhina e gatimit me bufene e gjate dhe te madhe moderne , me gjitha objektet dhe sendet e saj te gatimit .Ne qender te kuzhines ndodhet Tavolina me karrigat perreth , ku secila karrige perfaqeson nje anetar te familjes , duke shijuar gatimet e mrekullushme .
Pjesa tjeter e shtepise karakterizohet sigurisht nga dhomat e medha te gjumit , dhe dy banjot . Sigurisht qe shtepise nuk i mungon as dhoma ku ndodhet bibloteka , vendi ku mban te fshehura mijera histori dashurie , filozofie , lufte me pak fjal nje bote te tere imagjinare . Mbi te gjitha kete hapesire kaq gjigande e ploteson familja , ata persona te cilet te mbushin me dashuri dhe mbeshtetje ne cdo moment te jetes !!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Samina Beqiraj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Shtepia+e+Endrrave/1878


Vepra te ngjashme
SALLONI I SHTEPISE ...
Lloji: Ese pershkruese
Shtepia ime ka tre dhoma,por,sot do te fokusohem tek salloni.Salloni eshte ambjenti im i preferuar.E...
Shtepia ime e endrr...
Lloji: Pershkrim
Te gjithe kane skicuar pak a shume ne mendjen e tyre shtepine e endrrave, te tjere kane arritur ta n...
Shtëpia ime e ënd...
Lloji: Ese pershkruese
Aty,në një fshat të vogël bregdetar,që laget nga Oqeani Paqësor,dhe që vendasit e thërrasi...
SHTEPIA E GJYSHERVE
Lloji: Ese pershkruese
Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar...
I'm Coming Home (P....
Lloji: Ese shpjeguese
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga s...
Saranda
Lloji: Pershkrim
Pas gjelbersise se pyllit te Llogarase dhe kalteresise se Borshit dhe fshatrave te tjere bregdetar ...
Nga nje koder
Lloji: Ese pershkruese
Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri,i c...
Pse libri na hap dy...
Lloji: Ese argumentuese
Nje proverb thote: "Shtepia pa libra,eshte si dhoma pa dritare". Asgje tjeter nuk mund ta shprehte m...
nje vend i afert ng...
Lloji: Ese pershkruese
Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim...
vera
Lloji: Pershkrim
vera ajo stina e bukur ku zogjte te falin dashuri dhe ku bregdeti dhe ajeri i paster te mush plot me...
Kanuni i Leke Dukag...
Lloji: Analize letrare
Kanuni eshte nder ligjet me te vjetra te Evropes.Ky kanun eshte permbledhje e normave dhe dokeve shq...
E bukura fiton ndaj...
Lloji: Tregime per femije
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajz...


Komentet e fundit!

Emri: klea
Email: klevisabufi167@gmail.com
Komenti: Super te lumte /
  Pergjigju

Emri: sara
Email: desarahasaj33@gmail.com
Komenti: I like very nice:-P
  Pergjigju

Emri: lena
Email: lena@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: sanda
Email: sandaseda17@gmail.com
Komenti: shum e bukur:
  Pergjigju

Emri: Girl
Email: simonsemanjaku@gmail.com
Komenti: Shm me imagjinate
  Pergjigju

Emri: crendesi ka
Email: crendesika@hotmail.com
Komenti: Shum pershkrim i bukur .Duhet te kishit permendur pak me shume familjen qe e ben te bukur shtepine
  Pergjigju

Emri: adela
Email: adela@outlook.com
Komenti: Bukur Shpresoj te me hyje ne pune...!!!
  Pergjigju

Emri: mirjeta
Email: riad.11@outlook.com
Komenti: shum e keqe qekjo eseja muret e qmuret qa s'kishe shkruajtur me vjen keq po s'pom plq....!!!!
  Pergjigju
Emri: ana
Email: ana.1@gmail.com
Komenti: cka nk m hyn shum n pun

Emri: ina
Email: inaina@gmail.com
Komenti: pershkrim shume i bukur shpresoj te me hyje ne pune
  Pergjigju

Emri: Besjana
Email: besjana_buzra@hotmail.com
Komenti: Shm e bukur te till e duam te gjith
  Pergjigju
Emri: altea1234
Email: lolo_lolo11@yahoo.com
Komenti: sh.e bukur

Emri: besjana
Email: besjana_buzra@hotmail.com
Komenti: shum pershkruim i bukur kjo shtepi imagjinare
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.