Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4721
Data e postimit: 2016-01-05 17:31:04
Shikime: 82090
Raporto

Likes: 79 Dislikes: 16

Titulli: Skenderbeu ne syte e mi

Lloji: Ese pershkruese
Tema: heroi kombetar
Autori: Kliti Cabej
Shkolla: Petro Nini Luarasi
Klasa: 10A
Qyteti: Erseke
E-mail: oltacabej@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Hero eshte njeriu qe kryen nje akt sublim , vetsakrifikues per nje te mire ne funksion te njerezimit. Dhe nese kombi yne e ka ndjere te natyrshme te lartesoje dike ne nivel heroik , padyshim ky njeri eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu.
Cdokush prej nesh eshte njohur me kete figure heroike qe ne vogeli , ne hapat e pare te edukimit me histori shekullore perpjekjesh luftarake per te mbrojtur trojet tona. Shume njerez te thjeshte kane pasur nje deshire te madhe per te qene te lire dhe jo te roberuar. E tille ishte dhe deshira e Gjergj Kastriotit por mendimet , strategjia , oratoria , inteligjenca dhe stili I tij I drejtimit do te krijonin bindshem profilin e nje heroi kombetar.
Gjithmone me ka bere pershtypje pershkrimi I profilit fizik te tij. Hundeshkabe , sypetrit , me mjeker te gjate e te derdhur.. Keto jane disa epiteti qe jane gdhendur ne memorien time sa here flitet per Skenderbeun. Mjaftojne vetem keto fjale per te imagjinuar nje burre me tipare te theksuara dhe te ashpra , tipare tipike te nje njeriu luftarak shqiptar, I rrahur me veshtriresi dhe I mbuluar me urtesi.
Nje njeri qe te imponon respekt qe ne pamjen vizuale duhet te ta imponoje kete te fundit edhe ne veprimet dhe fjalimet e tij. Nje njeri si ai luftoi me trup dhe me mendje ndaj nje ushtrie te tmerrshme qe po I kallte daten Europes me mobilizimin dhe taktikat luftuese. Ushtria osmane praktikisht mund ta mposhte shume lehte Shqiperine , ne fakt e roberoi ate per 500 vjet , por nuk mundi asnjehere te ulte figuren e komandantit heroik te ushtrise shqiptare. Ishte Skenderbeu ai qe imponoi dhe injektoi thelle ne gjakun e cdo shqiptari lirine dhe deshiren per te luftuar. Oratoria e tij , menyra sesi mbante fjalim para syve te cdo shqiptari te lodhur nga vuajtjet , veshtiresite dhe hidherimet e luftes , e bente turmen te ngazellyer dhe te sigurt. Tashme ata kishin nje pike referimi qe mund ti drejtonte diku , drejt nje ideali , drejt nje zgjidhjeje , drejt nje misioni dhe drejt nje fitoreje.
Skenderbeu u mesoi shqiptareve se asnjehere nuk mund te humbasesh nese lufton me zemer. Dhe Skenderbeu luftonte me zemer. Ai e donte vendin e tij dhe cka ishte me e rendesihme e njihte dhe I perdorte me shume zgjuarsi labirintet qe vendi I ofronte. Ushtria osmane gjate betejave ushtarake humbiste dhe binte pre e dredhimeve ne shtigjet ku vet Gjergji I conte me strategjite inteligjente te tij. Skenderbeu u mesoi shqiptareve te ishin muri I gjalle I keshtjellave ku jetonin , per te krijuar nje barriere te pathyeshme sa here qe osmanet perpiqeshin shumeformash te hynin brenda.
Por mbi te gjitha Skenderbeu u mesoi shqiptareve se vetem bashkimi bente fuqine. Nje ushtri e bashkuar ka me teper rendesi se nje ushtri e pajisur mire , nje ushtri e pasur dhe nje ushtri e madhe. Ky mesazh kaq I forte krijonte siguri dhe largonte friken per deshtim. Nje natyre luftarake si Skenderbeu qe dha kete mesazh kaq domethenes dhe u siguroi suksese te nje jehone boterore nje vendi te vogel si Shqiperia ,meriton te zere ne zemrat e cdo bashkekombasi vendin e heroit.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kliti Cabej - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Skenderbeu+ne+syte+e+mi+/4721


Vepra te ngjashme
Skenderbeu ne syte ...
Lloji: Analize letrare
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje pers...
Skenderbeu
Lloji: Ese vleresuese
Me kerkuan te krijoja nje ese per Gjergj Kastriot Skenderbeun. Nuk mund ta pershkruaj me fjale emoc...
skenderbeu-heroi yn...
Lloji: Ese vleresuese
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do...
rendesia e epokes s...
Lloji: Ese vleresuese
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Sk...
skenderbeu
Lloji: Ese argumentuese
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe ...
kombi
Lloji: Ese argumentuese
Me duket si nje enderr,eshte shkruar aq shume histori per gjithe keto shekuj. Eshte qendisur nje fla...
Jam krenar/e qe ja...
Lloji: Ese argumentuese
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krena...
forca e retorikes
Lloji: Ese argumentuese
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren ë Sabri Godos. Vepra ë tij eshte nje roman hist...
skenderbeu
Lloji: Ese informuese
Skenderbeu...Sa here qe permendim kete emer na vijne ndermend shume kujtime,shume ngjarje.Ky emer s...
Skenderbeu
Lloji: Analize letrare
Skenderbeu legjendar o heroi yne kombetar shume armiq ti ke vrare je nje luftetar i rralle M...
Skenderbeu
Lloji: Poezi lirike
Nje trim qe gjithkush e permend Nje trim qe qoi Shqiperine vend. O Skenderbeu trim ti ti qe z...
Jam krenar per ty S...
Lloji: Ese pershkruese
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti...


Komentet e fundit!

Emri: Redjon meta
Email: Rrdjon24a@hotmail.com
Komenti: Nuk lë aq përshtypje
  Pergjigju

Emri: KLEA
Email: KLEA@hotmail.com
Komenti: /wi
  Pergjigju

Emri: Egla Hasula
Email: hasula_e@yahoo.com
Komenti: Wow sh.bukur
  Pergjigju
Emri: Orges Ymeri
Email: orges_ym@gmail.com
Komenti: Ho me egla pse po e kopjon

Emri: asaa
Email: kleidis45@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: sara
Email: bleona12a@hotmail.com
Komenti: shum koy
  Pergjigju
Emri: sara
Email: bleona12a@hotmail.com
Komenti: qok kyzel

Emri: TREISI
Email: treisik@gmail.com
Komenti: shummm bukur ...... BRAVOOOOOOOOO
  Pergjigju
Emri: megi
Email: treisik@gmail.com
Komenti: cool

Emri: TREISI
Email: treisik@gmail.com
Komenti: shummm bukur ...... BRAVOOOOOOOOO
  Pergjigju

Emri: kristiano
Email: kristiano123@outlook.com
Komenti: Do te maresh cmimin nobel me ket ese
  Pergjigju

Emri: cuo
Email: ssjkkq@gmail.com
Komenti: wawawawawawawawa sa kot
  Pergjigju

Emri: kiara
Email: kiara@gmail.com
Komenti: shume e bkr bravo
  Pergjigju

Emri: Besart
Email: gosturanibesart1@gmail.com
Komenti: bravo
  Pergjigju

Emri: Besart
Email: gosturanibesart1@gmail.com
Komenti: bravo
  Pergjigju

Emri: Francii
Email: pajafranceska152@gmail.com
Komenti: Te lumte!
  Pergjigju

Emri: xhoii
Email: xhoiii@yahoo.com
Komenti: super e arrire,,,,,,,,bravo
  Pergjigju

Emri: Ardit
Email: Ardit@gmail.com
Komenti: E keni knaq
  Pergjigju

Emri: mami
Email: babi@yahoo.com
Komenti: tqr...................
  Pergjigju

Emri: Denisa
Email: denisameta3@gmail.com
Komenti: Shume e bukur eseja e dashur . Bravo !!!
  Pergjigju

Emri: Lumena Velkaj
Email: lumenavelkaj@gmail.com
Komenti: Me pelqeu shume eseja jote , teper e arrire ..
  Pergjigju

Emri: eulul
Email: eulul@gmail.com
Komenti: Cooook guzelmis braaavo seni cok yardim ettin beni cok tesekurederim #afferinsana Skender bey gercekten bir kahraman dir :-);-):-P
  Pergjigju

Emri: anesa
Email: edonisAA_MAMUSHA@HOTMAL.COM
Komenti: hhhhgm bnmb n k, ' ; ;'\ ; \\\\;'l'
  Pergjigju
Emri: fjalla
Email: fjolla-deva@hotmal.com
Komenti: te du

Emri: MEGVINA HASANLLARI
Email: al.megvina@gmail.com
Komenti: a mund te behem pjese e kesaj faqeje dmth te hedh ne kete faqe nje krijim, ese timen me teme atdheu??
  Pergjigju
Emri: era
Email: eralala@hotmail.com
Komenti: jo sbehesh se e kam une dhe sdu

Emri: arsea
Email: arsea@gmail.com
Komenti: Me pelqeu ju lumte
  Pergjigju

Emri: arsea
Email: arsea@gmail.com
Komenti: Me pelqeu ju lumte
  Pergjigju

Emri: Alek Ahmeti
Email: ahmetialek@gmail.com
Komenti: .DO I BEJ NJE COPY PASTE
  Pergjigju

Emri: Matei
Email: Mateihorgan@gmil.com
Komenti: Me pelqen bravo♥♡
  Pergjigju

Emri: Matei
Email: Mateihorgan@gmil.com
Komenti: Me pelqen bravo♥♡
  Pergjigju

Emri: llesh
Email: denisahasani2004@hotmail.com
Komenti: / kot fare
  Pergjigju
Emri: adriana
Email: adrianakola123@gmail.com
Komenti: pse kot denisa e mrekullueshme apo ske ditur te lexosh mire

Emri: ajo
Email: ajo@gmail.com
Komenti: te lumte re qenke i zgjuar ti
  Pergjigju

Emri: bleona
Email: bleona12a@hotmail.com
Komenti: tani
  Pergjigju
Emri: banal
Email: bleona12a@hotmail.com
Komenti: banal

Emri: bleona
Email: bleona12a@hotmail.com
Komenti: kjo
  Pergjigju

Emri: bleona
Email: bleona12a@hotmail.com
Komenti: kjo
  Pergjigju
Emri: bleona
Email: bleona12a@hotmail.com
Komenti: keshtu eshte

Emri: bleona
Email: bleona12a@hotmail.com
Komenti: kjo eshte shuma
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.