Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1189
Data e postimit: 2013-04-30 21:42:39
Shikime: 7699
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: "Detyrat e nje Regjizori"

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Detyrat e nje Regjizori
Autori: Dorina.D
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: 1 Year
Qyteti: Philadelphia
E-mail: dorina-pogradec@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Formimi I nje regjizori fillon diten qe behet I vetedijshem per zgjedhjen e tij dhe nuk mbaron kurre, pavaresisht nga gjatesia e jetes se tij profesionale brenda dhe jashte reklamave. Kur punohet ne nje agjensi, ka mundesi qe mos te gjesh shume kohe per te bere investigime. Kjo eshte arsyeja pse ne thelb duhet te zhvillosh nje kapacitet per evolucion qe ka te beje me mos humbjen e zakoneve te shendetshme per te marre informacion rregullisht, te investigosh cdo gje dhe mos te humbesh kuriozitetin dhe habine.
Gjithashtu, mos te harrosh se ne rastin tend, idete hyjne nga syte.
Regjizori eshte ai qe tregon cdo hap te cdo projekti. Ai ka te gjitha materialet per te vene ne pune nje projekt. Duhet te pershtatet ne pergjegjesine e te gjithe vizualizimit dhe prodhimit. Regjizori duhet te jete I afte ne fjalet qe thote, te njohe disiplinat ndihmese te profesionit, dhe te jete gjithmone krijues ne idete e tij. Per tu bere me shume krijues regjizori duhet te degjoje mendje krijuese te tjera.
Duhet te kesh nje mendje te hapur dhe te ndjeshme per te interpretuar idete e kolegeve dhe te kesh nje sjellje te thjeshte me profesionistet e tjere sepse keto jane "veglat" e punes per nje regjizor. Jane vegla humane dhe te talentuara, ndonjehere perfekte dhe ndonjehere te paqendrueshme.
Qe nje regjizor te jete I suksesshem ne profesionin e tij duhet te jete nje komunikues I afte ne publik dhe te kete nje fokusim te plote dhe profesional, gje qe do ta coje ate drejt dirigjimit te shume projekteve artistike.
Kushti kryesor per nje regjizor eshte talenti me te cilin ai lind. Eshte nje dhurate qe mund te zhvillohet me tej. Regjizori duhet te kete shume deshire per te punuar dhe per te "sjelle ne jete" ide me shumice.
Nje regjizor eshte nje profesionist universal, tregues I komunikimeve, krijues I markave, strateg I mediave, dhe skenarist vizual. Jane vetem variacione qe definojne aftesite unike te ketij profesioni. Mjafton te kesh vetem talentin dhe aftesine e duhur dhe do jesh nje regjizor I suksesshem dhe I respektuar nga te gjithe.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dorina.D - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/%22Detyrat+e+nje+Regjizori%22/1189


Vepra te ngjashme
familja dhe ndikimi...
Lloji: Ese vleresuese
Cdo njeri lind, rritet dhe do vazhdoje te ece perpara ne jete, por per ta bere kete ai duhet te puno...
Rendesi e lojrave
Lloji: Hartim
Lojrat jane nje nga gjerat me te pelqyeshme e me argetuese per femijet . Pavaresisht se lojrat jane ...
Suksesi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I...
Suksesi
Lloji: Ese argumentuese
Suksesi Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje pe...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu k...
Miq e shoke!
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik t...
miq e shoke
Lloji: Ese pershkruese
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik te ng...
Fama she suksesi
Lloji: Analize letrare
Fama she suksesi Jane dy fjale the ndryshme the cilat njerezit I ngaterrojne. The kesh fame nuk d...
arsimimi
Lloji: Ese argumentuese
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ng...
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
imagjinata
Lloji: Ese argumentuese
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.