Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4911
Data e postimit: 2016-02-24 18:28:16
Shikime: 16873
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 4

Titulli: ese :Romeo dhe Zhulieta

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Romeo dhe Zhulieta
Autori: Eriona Bushi
Shkolla: Ismail Qemali
Klasa: x-15
Qyteti: Tirane
E-mail: brajan.shkurta1@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis njerezve.Ato mund te kene qene thjesht disa zenka momentale dhe te parendesishme,por nuk kane qene te rralla edhe rastet kur konflikte te ndryshme te kene marre jete njerezish te pafajshem.kjo ka qene edhe ajo cka ka shprehur Shekspiri ne vepren e tij,’’Romeo dhe Zhulieta’’.
"Romeo e Zhuliet" nje nga tragjedite me te famshme ne bote, ne qender te se ciles, qendron dashuria e re midis Romeos e Zhulietes, dashuri kjo e cila bie ne konflikt te pashmangshem midis urrejtjeve te familjeve te tyre,gje qe con edhe ne fundin tragjik te vepres,pra vdekja e dy te dashuruarve.Keshtu Shekspiri na ka treguar nje realitet te hidhur ,por ne menyre estetike dhe teper mallengjyese.Burimet e frymëzimeve të Shekspirit janë të ndryshme, mirëpo gjithçka që ka huazuar, ai e ka përpunuar në një mënyrë të vetën, orihjinale. Autori hyn thellë nën botën e tyre të brendshme duke bërë analiza psikologjike të jashtëzakonshme të veprimeve e të sjelljeve të tyre.Shekspiri eshte dalluar per origjinalitetin dhe fjalet teper te ndjeshme qe ka perdorur ne veper te cilat kane qene detaje zbukuruese e I kane shtuar vepres nje vecanti te madhe.Romeo dhe Zhulieta jane misherimi I nje dashurie te madhe por njekohesisht te pamundur e te dhimshme per shkak te armiqesise dhe urrejtjes qe ekziston midis familjeve te tyre.Ketu goditen veset njerezve arrogante te cilet nuk vene asgje perpara arritjes se qellimeve te tyre egoiste qe ne kete rast jane Kapuletet dhe Montaget te cileve nuk u intereson lumturia e femijeve te tyre perpara hakmarrjes.
Ndoshta pervec kenaqesise,gjate leximit te kesaj vepre duhet te ndjejme keqardhje per disa njerez qe na rrethojne.Ndoshta duhet te ndalemi e te arsyetojme,a po veprojme ne menyren e duhur?A eshte vertet me e rendesishme te shkaterrosh jete vetem e vetem per te mos ulur koken perpara armikut?Epo pergjigjet e ketyre pyetjeve jepen qarte ne veper dhe shekspiri ka merita te medha per sa I perket menyres sesi ai ne I ka paraqitur keto.’’Romeo e Zhuliet’’ nje veper e nje autori qe nuk do te harrohet kurre…




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Eriona Bushi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/+ese+%3ARomeo+dhe+Zhulieta/4911


Vepra te ngjashme
Analize e karakteri...
Lloji: Ese shpjeguese
Shpirti kritik
Lloji: Ese argumentuese
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te kr...
SI DO TA SHKRUANIT ...
Lloji: Ese argumentuese
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft ...
Krijojme ura dhe jo...
Lloji: Analize letrare
(paragrafi 1) Dashuria eshte fjala me e vyer qe ekziston ne planetin Toke si dhe fjala me e dashur...
Eksperimentet ne ka...
Lloji: Ese argumentuese
Ne te gjithe kemi degjuar apo pare ne dokumetare shkencore,per eksperimentet qe behen ne kafshe te ...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
1. Si me shikojne prinderit e mi. Ndoshta nuk e kam formuar ende personalitetin tim plotesisht seps...
Dhuna ndaj grave
Lloji: Ese informuese
Dhuna me baze gjinore i ka rrenjet e saj shume vite me pare dhe vazhdom akoma ne nje nivel relativis...
ese
Lloji: Ese filozofike
Realiteti njerezor tregon dhe pranon qe ka njerez qe per merita, per vlera apo per arsye te vecanta ...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
A eshte Cezari pers...
Lloji: Ese argumentuese
Ka pasur shume diskutime te shumta per kete fakt, shumica e studiuesve e pohojne se Cezari eshte per...
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padr...
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padr...


Komentet e fundit!

Emri: your mom
Email: amiria@unicef.org
Komenti:
  Pergjigju

Emri: rrushdhie
Email: rrushdhie@gmail.com
Komenti: Po shikoj animenë që quhet Romeo x Juliet, e cila esht 26 episode dhe 1 episod esht 25 minuta. boiii
  Pergjigju
Emri: rrushdhie
Email: rrushdhie@gmail.com
Komenti: episodi*

Emri: shoku bankes
Email: filanfisteku@gmail.com
Komenti: akoma e talentuar si dikur... bravo
  Pergjigju

Emri: miller
Email: millermuti@gmail.com
Komenti: hajt mo... ulu 4
  Pergjigju

Emri: Franci
Email: Fra@yahoo.com
Komenti: Shum flm❤️❤️
  Pergjigju

Emri: emine
Email: dashuria_love_a@live.com
Komenti: Me pelqeu shum pa mas ju lumt
  Pergjigju

Emri: tata
Email: irma1977@gmail.com
Komenti: SHUM E BUKUR!! ME KA NDIHMUAR SHUME TE LUMTEEE !!!
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.