Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4486
Data e postimit: 2015-10-23 00:06:57
Shikime: 11117
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 2

Titulli: Dashuria

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Dashuria
Autori: samina
Shkolla: universita' degli studi d'insubria
Klasa: il primo anno
Qyteti: varese
E-mail: saminabeqiraj@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


Dashuria eshte nje ndjenje jashtezakonisht e fuqishme qe lind papritur brenda nesh e cila te lidh ngushte me dike apo dicka.Dashuria eshte nje koncept aq i gjere dhe i cmuar saqe do ishte shume e veshtire ta perkufizonim .

Dashuria , gjuha e shpirtit dhe e zemres nenkupton perkujdesje , ngrohtesi , embelsi dhe mbeshtetje ndaj personave te vecante .Dashuri do te thote te duash dike pa kushte , pa interes dhe pa imponim .Ajo lind pa e kuptuar duke na kthyer ne skllav me gjestet e saja te vogla qe behen te medha perballe 1000 fjaleve- Ajo eshte kthimi pas 1000 grindjeve , drita ne erresire , dalje e nje tuneli te pafund , gabimi me i drejte dhe emocioni me i forte .Por ne jete ka dy lloje dashurish : Ato te bukurat dhe ato te dhimbshmet : E bukur eshte ajo qe brenda ka reprocitet sepse ne fund te fundit dashuri do te thote te duash e te te duan te marresh po ate qe do japesh , por jo gjithmone ndodh keshtu, nganjehere ajo eshte platonike , dashuri pa pergjgje .
Kur isha i vogel dashuria ime e vetme mbante emrin nene .Menyra se si ajo perkujdesej , gatimet e saj , puthja e saj e embel cdo mbremje e cdo mengjes , duart e saja te buta qe perkdhelnin lehtas floket e mi , perqafimi i saj i ngrohte , shetitjet e gjata me babain , pajtimi me vellain pas grindjes , mbrotja per motren time me te vogel grindavece etj .Me kalimin e kohes duke u rritur dashurine fillova ta barazoja me nje lekure te bukur ,me nje buzqeshje te pafajshme te nje femre , ku ajo qe ndjenja ishte thjesht nje pelqim dhe jo dashuri .Tashme sot per mua dashuri do te thote te duash dike per ate qe eshte nga brenda dhe jo per ate qe ka , te duash dike ne te mire e ne te keq me pak fjale dashuria eshte lidhja ndermjet dy shpirtrave , e veshtire per tu shpjeguar dhe e lehte per tu dalluar nga ndjenjat e tjera si pelqimi apo pasioni qe shpesh na konfuzojne sepse dashuria gjendet vetem me dashuri !!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     samina - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Dashuria+/4486


Vepra te ngjashme
“Per te dashuruar...
Lloji: Ese pershkruese
Të duash apo të të duan!? Te duash dhe të të duan eshte sikur te ndjesh diellin nga te dyja...
DASHURI MIZORE
Lloji: Rrefenja
Dashuria.ndjenja me e paster e solemne qe njeriu duhet te kete.ndjenja qe sjell lumturi,gezim,tradhe...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e buku...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore...
dashuria
Lloji: Ese krahasuese
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike af...
Dashuria
Lloji: Poezi dashurie
Dashuria Dashuria eshte ndjenje Dashuria eshte flake Dashuria eshte e nxehte Dashuria eshte dash...
Dashuria
Lloji: Tregime dashurie
C'eshte dashuria? Nje pyetje e rende per disa njerez.Mos eshte dicka qe as vet ne nuk i kthejme dot ...
DASHURIA
Lloji: Poezi dashurie
Ah,dashuria dashuria emocioni me magjik ne bote te duash e te te duan ku ka gje me te bukur se ...
dashuria
Lloji: Pershkrim
.te dhashurosh nuk eshte te lundrosh si varke sepse varka mbytet.te dashurosh edhe te fluturosh kur ...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
dashuria eshte nje ndjenje shume e bukur, e cila lind dhe zhvillohet gradualisht, por shume shpesh n...
Dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Dashuria,ndjenja me e bukur dhe me mbreslenese qe mundte shijoje njeriu .Eshte kjo ndjesi e cila e b...
Te duash-te te duan
Lloji: Analize letrare
Te duash....dashuria eshte dicka e mrekullueshme,dicka,e cila kaplon papritur e pakuptuar cdokend.T...


Komentet e fundit!

Emri: emaema
Email: emaema@gmail.com
Komenti: super star
  Pergjigju

Emri: Theonly
Email: Theonly@yahoo.com
Komenti: The only thing that you can get involved in this email address and password to anyone who wants to see if you want to go on sale.
  Pergjigju

Emri: aslihanaslihan
Email: aslihan-aslihan@hotmajl.com
Komenti: ju lumte bravooooooo
  Pergjigju

Emri: dilaradilara
Email: dilara-dilara@hotmajl.com
Komenti: bravvvvvvvvvvvoooooooooooo
  Pergjigju

Emri: merve akaydin
Email: aslla-shahin@hotmajl.com
Komenti: shume e mire bravoooooooo/
  Pergjigju

Emri: estelina mykka
Email: inas@gmail.com
Komenti: bravoooooo
  Pergjigju

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: shume e bukur te lumte
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.