Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6965
Data e postimit: 2019-10-20 19:39:02
Shikime: 2388
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Indetiteti kombetar I shqiptarve e lufta e tyre

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Kombi shqiptar
Autori: Autore e lindur
Shkolla: .
Klasa: 8a
Qyteti: Pogradec
E-mail: aliklementina@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjate periudhes se luftes kunder osmaneve Shqiperia ka kaluar nje periudhe te veshtire, me sprova dhe mundime. Dukej sikur rrotull Shqiperise vertiteshin re te zeza, vetetima e gjemime dhe shpresat e shqiptarve per te pare serish rrezet e diellit qene shume te largeta dhe boshe. Shqiptarve u nevojitej nje ushtri e fuqishme dhe e forte, por mbi te gjitha nje indetiteti kombetar. Indetiteti kombetar perfshinte gjithçka qe lidhej me shqiptaret, token, gjakun, zakonet, gjuhen, virtytet etj. Osmanet synonin qe te zhduknin gjuhen shqipe, flamurin shqiptar, zakonet e cdo gje tjeter qe lidhej me Shqiperine dhe shqiptaret. Patriotet tane te nderuar luftuan me pushke e me pene per te mbrojtur indetitetin kombetar I cili duhet te ishte I theksuar e te dominonte perballe osmaneve, ne menyre qe te mos humbiste ne humneren e harreses e te erresires. Shqiptaret ecen ne nje rruge me gjemba ne diell e shi, ne bore e bresher, diten dhe naten e vullneti, krenaria e vetevendosja e tyre nuk I lane asnjehere ne balte. Indetiteti kombetar u ruajt, u trashegua brez pas brezi dhe erdhi Si nji pasuri e pazevendesueshme per ne.
Duhet te mbajme koken part per faktin se jenvqiptare ne te pohojme me plot goje"Po,ne jemi bijte e shqipes!"



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Autore e lindur - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Indetiteti+kombetar+I+shqiptarve+e+lufta+e+tyre/6965


Vepra te ngjashme
Identiteti
Lloji: Ese pershkruese
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nj...
skenderbeu
Lloji: Ese argumentuese
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe ...
gjuha jone
Lloji: Analize letrare
Gjuha jone eshte thesar i diturise sone,rilindasit tane u munduan shume qe te bejne nje gjuhe te per...
ese kimie
Lloji: Ese pershkruese
…………….Nje kohe lufterash , pergjakjesh, vrasjesh masakrash , lotesh Smund te te shihte s...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese pershkruese
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka...
Krenar si nje shqip...
Lloji: Analize letrare
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vle...
100 Vjetorii i Shqi...
Lloji: Ese pershkruese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte shume e veshtire te flasesh per gjithe keto ...
gjuha shqipe thesar...
Lloji: Hartim
Siq thote edhe vet titulli se gjuha shqipe eshte thesar i dituris dhe atdhetarise.Gjuha shqipe eshte...
Ese historike
Lloji: Ese pershkruese
Ese : Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera . Ne vitet 1913-1916 gjendja e shqiptarev...
Krenar qe jam shqip...
Lloji: Ese informuese
Ne Shqiperi kam hedhur hapat e pare, kam mesuar te flas,jam shkolluar dhe kam jetuar....Atdheu eshte...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Te nderuar vellezer dhe motra, qytetare dhe qytetare! Ne qe jemi pjese e nje kombi dhe zoterojme te...
Skenderbeu ne syte ...
Lloji: Analize letrare
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje pers...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.