Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5663
Data e postimit: 2017-03-03 10:03:23
Shikime: 10062
Raporto

Likes: 13 Dislikes: 5

Titulli: Paqja

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Paqja
Autori: Oper Daco
Shkolla: SH.M.U.1
Klasa: VII
Qyteti: VUSHTRRIA
E-mail: expertzgamer4@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Paqja...
Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirkuptimi qe i duhet te gjith njerzimit dhe botes.Paqja eshte shume e rendesishme ,ne qofte se nuk ka paqe ne vendin ku jemi ne aty nuk ka mirekuptim dhe marrdhenie te mira . Per ta fituar paqen duhet te jemi njerez te mire dhe jo te kundershtojm gjithqka ose nuk duhet te jemi te ashper dhe gjaknxehte kunder ndokujt .Gjat ketyre kohrave jan bere 2 Lufta te medha boterore dhe pas atyre jemi munduar qe te jemi gjakftohte ti ndalim keto lufta dhe ta fitojm paqen...Nuk kishte qene e lehte per ta rikthyer ate .Kan ndodhur shum perleshje mes popullit ,ka pasur shum protesta kunder shtetit . Ende nuk e kemi "PAQEN"


KA FAKTE !!
1.Protesta ne SH.B.A kunder CIA per shkak te thyerjes se interneteve sociale dhe privatizimit te popullit.
2.CYBER WAR ose LUFTA KOMPJUTERIKE : protesta kunder Hakerave te llojllojshem.
3.PRAGU I LUFTES se TRET BOTERORE !! JAN DISA SHENJA !!

Gjat gjitha ketyreve kan ndodhur shum vrasje , shum lendime , dhe shum njerez qe kane kryer vetvrasje si psh. a
Mina Brown ka kryer vetvrasje per shkak te nje hakeri i cili iu kishe lidhur permes nje kamere ne kompjuter dhe e shikonte teksa ajo po bente ca gjera te keqija me nje femije te vogel .
PJESA E DYTE mbas 1 JAVE .....



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Oper Daco - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Paqja/5663


Vepra te ngjashme
Paqja
Lloji: Poezi lirike
Si nje zog qe fluturon dhe shpirtin ta rehaton si nje klloun qe shkon dhe femijet i argeton ...
Paqja
Lloji: Ese pershkruese
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e n...
Paqe
Lloji: Ese argumentuese
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e n...
Paqja dhe lufta
Lloji: Poezi dramatike
Ti pellumb qe ne qiell fluturon valle a nuk me thua se cfare deshiron. Paqen si zerin e bilbi...
lufta e pare botero...
Lloji: Tekst informativ
Gjurmet e Luftes se pare Boterore ne jeten e njeriut ! Sic e dime te gjithe lufta e pare boterore fi...
Paqja ne bote
Lloji: Ese pershkruese
Fjalen paqe,kur e themi ajo na del si rreze drite qe sa here qe e themiaq me shume ndricon.Bota nuk...
Carmatosja boterore...
Lloji: Ese argumentuese
Armatosja boterore eshte nje nder problemet kryesore qe shqeteson anembane globin sepse perben nje k...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
Lufta: Fataliteti i...
Lloji: Hartim
Lufta fataliteti i jetes njerezore! Lufta, perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,...
Motra
Lloji: Ese pershkruese
Dhe un si gjith te tjeret kam moter.Por une kam moter me nje lidhje te vecante lidhje zemre.Ajo esht...
Ne jemi ketu ne tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu te gjithe per nje qellim...Qellimi im eshte te mesoj shume gjera e te jem e sukseshme,q...
Politika sot,interi...
Lloji: Ese pershkruese
Eshte shume e veshtire te marresh guximin e te shkruash per nje tem kaq te rendesishme,por nganjeher...


Komentet e fundit!

Emri: emri
Email: fuck@yahoo.com
Komenti: shume e bukur
  Pergjigju

Emri: mantela|
Email: lani@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: KRISTINA
Email: kristinafizi@mail.com
Komenti: eshte mahnitese
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.