Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3475
Data e postimit: 2014-12-20 00:08:46
Shikime: 4659
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Tema

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Bëje a'të q'është e drejtë
Autori: Ardijona
Shkolla: Shaban Shala
Klasa: 7/4
Qyteti: Podujeva
E-mail: ardijona-dijona@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te gjith kemi obligimet tona qe fati na i sjell.
Te gjith e paraqesim veten ton te fort mendojm se mund te bejm gjdo gje,kemi forc dhe mud te vazhojm rrugen qe e kemi para ejo ate qe e kemi anash.
Por Forca Nga nje her na liget,vijn plot semundje qe duan ta shkatrrojn forcen qe kemi,.E dini q'far kam shkruar shpresoj ta kuptoni.
Spo Flas Per semundjet qe na sherohen por po flas per gabimet qe bejm dhe asnjeher si kundershtojm.Aka Gabim Me te madh se po ta lesh Atdheun Tja Kthesh Kurrizin Gjerave Me Me Vler Familjes Shoqeri Femijris Tende .Kujtimeve Te bukura Qe Le Ne Te Shkuaren ,Mos MEndo Se Ka Diqka Me Shum Ne vendin e huaj asgje ska kuptim pa lumturin dhe ngrotesin e se shkuare ne brendesi te pasuris ka para por pa prezencen e ktyre gjerave ske asgje kuptoje .
Qka Ka Me shum Vendi i huaj ,...?
Ta them Unë.
Ne At vend ku ke nisur rrugen ke per ta harruar gjuhen ke per ti harruar te gjitha...Ke Per Te fituar para por jo vleren e atyre gjerave qe ke pasur.
Mos Harro.Kur te Nisesh per te kerkuar gurë ruaj djamantet se mos te rreshqasin prej dore.Me Vler Ka Balta Ne Vendin Tend Se Mjalta E Vendit te huaj.

Te Lutem Kuptoje Me Mos E Brakti Vendin Familjen, shoqerin Mbi Gjitha Kujtimet Ebukura Te femijris qe le ne te shkuaren.
Beje Ate Qe Eshte e me se e drjt per ty dhe ndjenjat etua dhe per zmren tende qe ja mbulon dhimbjet dhe shitesh kinse un kam forc.

Lere me Lere Zemren Te Te Udhe heq drejt rruges qe ke para e jo at qe ke anash .
...Mos Braktis Djamant Duke Kerkuar gurë.
...Mos Braktis Vleren E Dashuris Duke Kerkuar Shumen e Pasuris.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ardijona - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Tema/3475


Vepra te ngjashme
E dua gjuhen time
Lloji: Ese argumentuese
Jeta na sjell shume te papritura,ndonese fati eshte ai qe vendos per jeten tone. Ne jete kemi ar...
Rruga e emigrimit
Lloji: Poezi personale
Bere plan per largim, Qe te shkosh ne emigrim, Te lesh familjen duke prit, Te vajtoj nena dit per...
Drejtesia e Shtetit
Lloji: Ese informuese
PO TE FILLOJ QE NGA ME HERET SHOH SE KEMI LUFTUAR SHUM POR NUK E DI ARSYEN PSE KEMI LUFTUAR??KEMI LU...
"Prinderit"
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te ves...
Vendi i huaj
Lloji: Poezi lirike
Vendi i huaj Në vendin e huaj Nuk mund të rroj Kur s'kam asnjë ...
Stop Bullizmit
Lloji: Analize letrare
Leter Botes..! A ka problem bota me ne, apo ne kemi problem me boten! Gjdo njeri i ben vetes...
Motra
Lloji: Ese pershkruese
Dhe un si gjith te tjeret kam moter.Por une kam moter me nje lidhje te vecante lidhje zemre.Ajo esht...
Familja !
Lloji: Analize letrare
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si...
Jam Shqiptar
Lloji: Poezi lirike
Jam Shqiptar Jam Shqiptar Dhe krenarë Trim dhe Gu...
gjuha shqipe thesar...
Lloji: Ese argumentuese
gjuha shqipe esht thesar i dituris dhe i ardhemeris son gjuhen shqipe shum njerz jan duke e harruar ...
Eleminimi i varferi...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Shqiperia. Eh, c'eshte Shqiperia ne krahasim me vendet e tjera? Sapo e degjojme renditet ne mendjen...
kurbeti
Lloji: Ese argumentuese
kurbeti si gjithe gjerate e veshtira si fillim duket si nje loje , per te fituar te ardhura sa me sh...


Komentet e fundit!

Emri: Elisa
Email: F -Qeranaj@yahoo.com
Komenti: Shum e bukur
  Pergjigju

Emri: Elisa
Email: F -Qeranaj@yahoo.com
Komenti: Shum e bukur
  Pergjigju

Emri: Albina
Email: Ana-@hotmail.com
Komenti: Kto fjal te len pa mend sdi ku i gjen por me te vertet je nje vajz shum talente...As nje poet i rritur sdo kishte kaq fjal te bukura per atdheun ,familjen,lumturin...etj.te uroj suksese zemer vetem vazhdo dhe shprehu lirshem thuaje at qfar ndjen e jo at qe e shkruajn tjert ...mos kopjo. edi ske kopjuar ket endjej por mos bej gabime te ktilla vazhdo me talentin qe ke
  Pergjigju
Emri: Ardijona
Email: Ardijona-dijona@hotmail.com
Komenti: Faleminderit Albina apo kush do qe je kto jan fjal pej zemre e jo prej kopjimi ...Kto Fjal Me Dalin nga brenda ejo te ajo qfar shoh dhe mund ta kisha ber kopje por jo skam duar te kopjoj skam vesh te degjoj per ket menyr.E Menyra e vteme qe ekam per te vazhduar talenti edhte kuptimi dhe fjalet qe me dalin nga brendesia e zemres...


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.