Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5849
Data e postimit: 2017-05-21 13:03:49
Shikime: 8899
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 2

Titulli: Vesi,nje semundje e pasherueshme

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Vesi,nje semundje e pasherueshme
Autori: A.G@ñgstã ßøy
Shkolla: Ibrahim Hasmema
Klasa: 10
Qyteti: Tirane
E-mail: cunisekret013@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te pasurit nje ves do te thote te kesh nje te mete te madhe,te cilen eshte thuajse e pamundur ta eleminosh.Vesi ndikon shume keq ne personalitetin dhe ne kulturen e cdo njeriu.Shume njerez kane vese,te cilat i shtyjne ata drejt veprimeve te gabuara dhe teper cinike.Ne shoqerine e sotme njerez te tille jane shtuar mjaft.Vesi i ketyre njerezve e ka njollosur shoqerine .Tashme shumica e njerzve perpiqen sa me shume te perfitojne nga te tjeret duke bere vepra nga me te ndryshmet vetem qe tja arrijne qellimit.Shoqeria njerezore po shkon drejt nje rruge thuajse pa kthim.Servilizmi,mashtirimi dhe hipokrizia e njerzve po arrijne majat e tyre me te larta.E vetmja menyre qe kjo shoqeri te pastrohet nga llumi i vesit eshte qe ajo te pesoje katarsisin(pastrimin shpirteror).Vetem ne kete menyre do te kemi nje shoqeri te paster dhe plot vlera.Pikerisht ate shoqeri qe ne kemi dashur gjithmone.Shpresoj qe shoqeria njerezore te ndergjegjesohet e te behet nje shoqeri e paster.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     A.G@ñgstã ßøy - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Vesi%2Cnje+semundje+e+pasherueshme/5849


Vepra te ngjashme
shoqeria
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria Nisja dret rruges se shkolles takon 1 shoqeri qe kurr sdo ta harrosh deri ne pafunde...
Pabarazia Gjinore
Lloji: Ese argumentuese
Pabarazia gjinore, nje fenomen shume i hasur kudo ne bote, sidomos ne Shqiperi. Pak nga pak ne shoqe...
Si te ndalojme klon...
Lloji: Ese informuese
Shoqeria eshte nje grup njerezish te cilet kane karakteristika te perbashketa.Ato manifestojne se ba...
shoqeria e keqe dhe...
Lloji: Ese pershkruese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...
Shoqeria
Lloji: Poezi kolone
Shoqeria eshte gjeja me e cmuar ne jete por kjo ndodh vetem me shoqeri te vertete. Pa shoq...
MIQESIA
Lloji: Poezi personale
ISHTE SHTATOR KUR U TAKUAM, POR ISHTE NENTOR KUR SHOQERINE TONE FORMUAM NJERI-TJETRIN NE FILLIM E...
Shoqeria jone e ver...
Lloji: Ese argumentuese
Cdo njeri mund te kete nje shoqeri por sa prej nesh e dine nese kjo shoqeri eshte e vertet apo e rre...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu k...
shoqeria ime
Lloji: Ese argumentuese
cdo secili nga ne gjen ne jete shoqerine e tij.shoqeria eshte baza kryesore mbas familjes .ka raste...
Une dhe shoqeria nj...
Lloji: Ese argumentuese
"Qyteti eshte mbushur plot me njerez,me mjete dhe pa ide,qyteterim do te thote kjo gje:njerez plot m...
Shoqeria
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria eshte po thuajse gjeja me e vlefshe Ajo te perkrah,ajo te tregon,a jo te do, pra ruaje sh...
Shoqeria ,pjese e j...
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.