Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4364
Data e postimit: 2015-07-17 11:24:29
Shikime: 8909
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 0

Titulli: Aleksander Mojsiu

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Aleksander mojsiu
Autori: Anaili
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 9
Qyteti: Fier
E-mail: ana.ela.ina.eni@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ishte talenti qe mbarte nje pike e forte qe I hapi dyert aktorit me origjine shqiptare Aleksander Mojsiut. Ishte po ai talent I trasheguar qe beri te mundur qe beri te mundur qe ky aktor te injektonte emocion ne cdo shikues .Ishin gjestet e duhura,mimika e duhur ne cdo situate qe solli ne skenat boterore dicka te rralle,dicka unike,dicka qe u vleresua jo vetem nga publiku e amatore,por edhe nga kritike te medhenj,qe ne moshen 20-vjecare kur ai u largua nga Shqiperia per ne Vjene te Austrise dhe filloi e te studionte per aktrim menjehere mesuese e aktore spikaten talentin e tij dhe luftuan per ta perpunuar. Jozef Kains ishte I pari qe pati fatin te punonte me Aleksander Mojsiun,i pari qe foli me bindje dhe optimizem.Ai filloi te punonte me te dhe aktorit te ardhshem iu dha mundesia qe ta fillonte karieren e tij te gjate si kompars ne skena te ndryshme ne te gjithe Austrine. Aleksander Mojsiu filloi te behej nje aktor I zoti dhe te gjithe sikur e kuptuan qe kishin perballe tyre nje aktor te vertete,nje celes qe hapte dyer te medha,kishin perballe nje person I cili qe ne heren e pare qe luajti ne nje rol te mirefillte arriti nje sukses te pakapshem dhe hyri thelle ne zemrat e shikueseve.Me pas ai arriti te shendrrohej ne nje aktor me fame boterore,aktori I vertete qe njerezit dhe kritiket kerkonin.Eshte vertete bukur te kesh aftesi per tu futur ne boten e personazheve, per tu unifikuar dhe te shkaktosh ndjenja me ngarkesa te medha emocioanle. Eshte vertete fat te dish se ky aktor nderoi jo vetem Shqiperine,por dhe dhe shtete te tjera te botes. Une mendoj se eshte vertete fat per te gjithe ata qe kane mundur te jetojne ne kohen e tij,ne ate periudhe. Fat per te gjithe ata qe kane ndjere dritherima dhe emocion dhe mbi te gjitha kane pare e provuar ndjesi te arrira,te mbushura me dinamizem si ato qe percillte Aleksander Mojsiu.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anaili - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Aleksander+Mojsiu+/4364


Vepra te ngjashme
lufta e pare botero...
Lloji: Tekst informativ
Gjurmet e Luftes se pare Boterore ne jeten e njeriut ! Sic e dime te gjithe lufta e pare boterore fi...
Rrofte Shqiperia
Lloji: Poezi kolone
DHE GJETHJA E FUNDIT RA DHE NJE PIKE SHIU FILLOI TE RREZOHEJ DICKA ISHTE NDRYSHE… DIKU AT...
Fitimi i vetbesimit
Lloji: Tregim
Ne kete tregim do te flasim per Anin dhe veshtiresite e femijerise se tij. Ani eshte nje djalosh me ...
Djemte
Lloji: Hartim
Djemte...Disa persona qe ne pamje te pare duken egoiste,te forte, ne te vertete jane me te mbyllur s...
Libri
Lloji: Ese filozofike
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezi...
Prometeu, nje hero ...
Lloji: Ese shpjeguese
Prometeu nje hero i jashtzakonshem,i cili u sakrifikua per te miren e njerezimit, nje deshmor i vert...
perkufizimi i dashu...
Lloji: Ese shpjeguese
Te jem e sinqerte eshte pakez e veshtire per mua si nja adoleshente 17 vjecare ta perkufizoj ndjenje...
Ku po shkojme me ka...
Lloji: Ese filozofike
Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane...
...
Lloji: Ese filozofike
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!D...
Pershtypjet e para
Lloji: Ese argumentuese
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. M...
Pershtypjet e para
Lloji: Ese argumentuese
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. M...
mos u dorezo
Lloji: Ese argumentuese bindese
jeta na perball me shume sfida. sfidat jane te pafundme. here fitojme e here humbim. gjendemi para s...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.