Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2981
Data e postimit: 2014-10-30 18:29:29
Shikime: 8187
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 0

Titulli: Endrra jote

Lloji: Ese vleresuese
Tema: ndiq endrren tende
Autori: Graciela Gjoni
Shkolla: Internacional
Klasa: XB
Qyteti: Vlore
E-mail: gracielagjoni@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!!
Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do te kete momente kur do te dyshosh ne veten tende dhe do te thuash : " O Zot , pse kjo me ndodh mua? " Un thjesht po mundohem te jetoj jeten sipas mundsive te mia , me familjen time , nuk po vjedh dhe as po grabis per ta bere kete... Pse kjo duhet te me ndodh mua?! " .... Per ata te cilet kane pasur eksperienca te veshtira, mos hiqni dore nga endrra juaj! Momente te veshtira do te vijne,por ato nuk do te qendrojne..
Ato kane ardhur per te kaluar! Madheshtia nuk eshte ajo gjeja e mrekullueshme, ajo vetija zoterore qe vetem disa prej nesh do ta shijojne..
Eshte dicka qe vertet egziston , tek te gjithe ne! Eshte shume e rendesishme te besosh se ti je i vetmi! Shumica e njerzve krijojne familje , jetojne dhe pastaj largohen..! Ata ndalojne te rriten, ndalojne te punojne per veten e tyre, nuk terheqin... Ndalojne te shtyjne veten perpara...Shume njerez vetem ankohen dhe nuk bejne asgje per situaten e tyre! Dhe shumica e njerzve nuk punojne per endrrat e tyre ...PSE?! Njera eshte shkaku i frikes! Frika nga deshtimi! Cfare nese gjerat nuk funksionojn....?! " Dhe frika e Suksesit ..cfare nese ata e bejne dhe un nuk ja dal dot" ? ... ti kalon me shume kohe me njerezit e tjere , ti kalon shume kohe duke u munduar te besh qe te tjeret te te pelqejne. Ti me shume njeh ata, se sa veten tende. Ti ke investuar aq shume kohe ne ta saqe ti nuk nuk di asgje per veten tende! Shume nga ne mundohen te behen si te tjeret , mjundohen te kopjojne , por sado te kopjojme, sado te behemi kopje te tjerve asnjehere nuk do te jemi kopja me e mire ne bote!! Por ti do te jesh me i miri per aq sa kemundsi te jesh. Gjithcka duhet te besh per te realizuaur endrren tende eshte te investosh ne vetvete. Eshte e domosdoshme ti largosh humbesit nga jeta jote ne qoftese do te jetosh ate enderr. Qe ti te behesh " Personi i duhur".. Duhet te fillosh ta vecosh jeten tende nga njerezit e tjere. Duhet te kesh besim ne vetvete , duhet te kesh siguri! Mbi te gjitha duhet te dime vlerat qe kemi , duhet ta vleresojme veten tone pike se pari. Do te kete shume njerez qe nuk do te jene ne anen tone , qe nuk do te na mbeshtesin , por kjo sduhet te na ndaloje per te vazhduar pikesynimin qe duam te arrijme. Por opinioni i disa te tjereve per ty, nuk duhet te behet realiteti yt! Sepse ne nuk duhet ta kalojme jeten duke qene viktime! Ballafaqimi me deshperime do te na ndihmoje te njohim me mire veten tone , pikat e forta dhe pikat e dobeta qe kemi. Sduhet te na friksoje fakti se sa e keqe eshte ose sa keq ka filluar... ajo qe duhet te jemi te sigurt eshte se UNE DO TA BEJ ATE! Ti duhet te prezantosh nje ide te re , nuk duhet te jesh kopja e dikujt tjeter, por te prezantohesh si TI, me pikat e tua te forta dhe aftesite e tua . Bota nuk ka nevoje per deshtake! Cdokush prej nesh vlen per dicka , ne thjesht duhet ta provojme kete! Nuk mund te arrijme asgje deri sa te fillojme te investojme ne veten dhe ne mendjen tone , te kalojme ore te tera duke u perpjekur te njohim veten tone , te njohim sa te afte jemi ..! E gjitha qe duhet te besh eshte te fillosh ta vecosh veten nga te tjeret. Ti , cdokush nga ne mund ti beje prinderit krenare , mund ta beje shkollen krenare. Mund te prekim boten e miliona njerzve dhe bota perseri nuk do te jete e njejta . Mos lejo askend te vjedhi endrren tende . N e v=cdo moment duhet ti themi vetes : NUK ESHTE KY FUNDI , DERISA UN TE FITOJ! Sepse ti! mund ta jetosh endrren tende!





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Graciela Gjoni - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Endrra+jote/2981


Vepra te ngjashme
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
“Ti”
Lloji: Leter
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne k...
Ji vetvetja
Lloji: Ese shpjeguese
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos sh...
Te falesh
Lloji: Ese shpjeguese
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimb...
...
Lloji: Ese shpjeguese
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here ...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
bej cfare ndjen jo ...
Lloji: Ese argumentuese
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic j...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Paqja ne bote
Lloji: Ese pershkruese
Fjalen paqe,kur e themi ajo na del si rreze drite qe sa here qe e themiaq me shume ndricon.Bota nuk...
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese pershkruese
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi ...
Kushtuar vetes time...
Lloji: Leter
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezull...
Vdekja eshte vdekja...
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume...


Komentet e fundit!

Emri: sabi sabi
Email: sabi-sabi@yahoo.com
Komenti: shume e bukur dhe me ndnjeje.eshte nje ese inkurajuese per cdo njeri/bravo
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.