Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3846
Data e postimit: 2015-03-02 17:59:46
Shikime: 34052
Raporto

Likes: 33 Dislikes: 20

Titulli: Muzika

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Muzika eshte feja ime
Autori: Niko Vincani
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: nikovincani@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e degjon per here te pare e kupton se muzika eshte vertet e rendesishme.Nuk ka absolutisht lidhje me fene,por eshte thene ne menyre simbolike kur dikush thote prsh.Me ate muzike qe po ben i ka luajtur fene,pra tregon se me muzike po ben dicka te madhe dhe te bukur.Shume persona e pelqejne muziken dhe kengen ne vecanti,madje disa prej njerzve jane aq te lidhur pas muzikes sa nuk e imagjinojne dot jeten e tyre"pa muzike".Muzika i shoqeron njerzit kudo,ne momentet me te bukura dhe ne momentet me te trishtuara te jetes se tyre,ajo duke u degjuar aq shpesh behet njesh ne jeten e njerzve dhe qendron e pandare.Muzika personifikon shume gjera,mund te personifikoje nje person te dashur,nje send,objekt apo gjera te tjera krejt te natyrshme.Shume njerez i qendrojne besnike muzikes se tyre,disa e preferojne ate lloj muzike,disa te tjere jo,kjo varet pastaj edhe nga preferencat e gjithsecilit.Muzika eshte ilac per kedo.Si ne momentet e bukura ashtu edhe ne ato te trishtuara,muzika eshte nje "ilac" shume i mire dhe te sheron sa hap e mbyll syte.Ajo te ben qe te perjetosh momente shume te bukura,te mbushura me emocione prandaj eshte unike ne llojin e saj.Muzika duhet vleresuar jo vetem si dicka kalimtare,perkundrazi.Ajo duhet te mbetet thelle ne mendjen dhe zemren tone sepse sic e thame,ajo eshte nje "ilac" qe te sheron shpirtin dhe zemren.Te qendrosh pak kohe duke degjuar muzuke dhe cdo gje ndryshon.Ajo te jep me shume forca,te jep kurajo,gjalleri dhe te shtyn qe t'a vazhdosh jeten aty ku ti e le.Une personalisht e vleresoj muziken si dicka te shtrenjte,e dua shume dhe i degjoj me vemendje notat e bukura qe burojne nga zerat e kengetareve.Kjo gje me ben te ndihem me mire,jam nje person ndryshe,me i gjalle,me entuziast dhe me e rendesishjma muzika me mbush me energji pozitive.Me pak fjale,muzika eshte feja ime,ajo eshte JETA IME.Nuk mund te qendroj qofte edhe nje dite pa degjuar muzike,edhe ne qofte se kam nje dite te ngarkuar apo edhe nese nuk kam asgje per te bere,prapeseprape une e dua ate dhe e degjoj.Muzika duhet vleresuar pozitivisht nga te gjithe dhe kjo jo vetem nga efektet qe ajo ka por sepse konceptohet si dicka e vecante,dicka unike dhe e paharrueshme!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Niko Vincani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Muzika/3846


Vepra te ngjashme
Te duash-te te duan
Lloji: Analize letrare
Te duash....dashuria eshte dicka e mrekullueshme,dicka,e cila kaplon papritur e pakuptuar cdokend.T...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Muzika ?? Eshte e vetmja gje qe te qetson dhe e vetmja gje qe te ben te ndjehesh mirë. Muzika eshte...
Muzika
Lloji: Poezi personale
Muzika eshte plot tinguj, Me melodi porsi virguj. Ka gezim dhe trishtim, Por jo vetmine. Ajo...
endrra ime kur te r...
Lloji: Ese pershkruese
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesi...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam ado...
Une
Lloji: Tekst informativ
Une quhem Kristela Shehu dhe jam nje vajze 11 vjecare nga Vlora . Jam ne klasen 6b ne shkollen 9-vje...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,pr...
Perrallat jane pasq...
Lloji: Ese argumentuese
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i treg...
Ana Xhihani
Lloji: Pershkrim
ANA THJESHT UNE Kam lindur me 1 Janar te vitit 2003.....Tani jam 11 vjec.WAW e pabesueshme por vite...
Dhuro dashuri,merr ...
Lloji: Ese argumentuese
Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen ...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...


Komentet e fundit!

Emri: fq
Email: fq@gmail.com
Komenti: shum bkr
  Pergjigju

Emri: kristja
Email: lekekristjan.5@gmail.com
Komenti: shume bukur
  Pergjigju

Emri: kot
Email: jonigeci222@gmail.com
Komenti: kot fare plako
  Pergjigju

Emri: GLEA
Email: '@gleadukagmail.com
Komenti: ESHTE SHUME I BUKUR
  Pergjigju

Emri: Ann
Email: aneaneta@outlook.com
Komenti: Bravo!! Ishte super
  Pergjigju

Emri: Anjeza
Email: Anjezalive@outlook.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Arianita Lajqi
Email: dani_unikatili@live.com
Komenti: Shum Bukur Muzika po ashtu eshte edhe Jeta Ime
  Pergjigju

Emri: Ardit Kalifi
Email: Arditkalifi@hotmail.om
Komenti: Sh e bukur
  Pergjigju

Emri: Xhilda Kullolli
Email: xhildakullolli323@hotmail.com
Komenti: Uaa shume shume shume shume e bukur! Me pelqen shume!Edhe mua me pelqen shume muzika...me pak fjale Muzika eshte feja ime!!!
  Pergjigju
Emri: Niko Vincani
Email: nikovincani@hotmail.com
Komenti: Faleminderit Xhilda! Me behet qejfi qe te pelqeu!


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.