Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7277
Data e postimit: 2020-05-12 11:42:55
Shikime: 16380
Raporto

Likes: 36 Dislikes: 7

Titulli: Nena ime!

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Nena ime!
Autori: Luljeta Mahmuti
Shkolla: ''10 Korriku Dushk''
Klasa: IX-A
Qyteti: Lushnje
E-mail: mahmuti.luljeta@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim!
Ajo qe u kujdes per mua qe kur une frymova per here te pare.Mbretereshe e zemres sime!
Nese do te pyesnit dike ,c'eshte per ty nena ,pa diskutim se do te pergjigjej se eshte personi me i cmuar!
Miresia ,dashuria,ngrohtesia,perkushti mi dhe buzeqeshja te gjitha keto permblidhen ne nje term te vetem ''NENE''.Keto fjale lexohen lehte ne fytyren e nenes sime!
Cdo mengjes fillon me zerin tend te embel nene.Zeri yt eshte bere melodia me e bukur e qenies sime!
Diku lexova:''Te jesh nene ,duhet te sakrifikosh!''Menjehere me erdhe ti ne mendje e dashur nene.Sakrifice eshte kur nuk resht se kujdesuri per femijen tend.Sakrifice shte kur mes loteve dhuron buzeqeshje!Sa shume mundim ,perkushtim dhe lodhje nene!Nete te vona me ne!
Ti je qetesia e shpirtit tim ,krahet e t'u jane foleja me e sigurt.E di qe prane teje jam e mbrojtur nga gjithcka!
Ti me ke treguar per boten,me ke njohur me te.Si te jetoj ne te.Me ke treguar se ne jete ka sprova qe duhet te perballemi.Sfida qe do te na bejne edhe te biem ndonjehere!Por njekohesisht me ke treguar sekretin ,se ne nuk duhet te dorezohemi!Duhet te qendrojme te forte.Me ke mesuar te jem e qete dhe tek une te mbizoteroj drejtesia.Shoh se sa te ngjashme jane keto mesime me ty nene!Ato te pershkruajne ty.Miresine tende!
Sa me fat ndihem qe te kam,keshtu besoj ndihen te gjithe me nenat e tyre.
Ti je ajo qe me jep kurajo ,sa shume do te doja te ndiqja hapat e t'u dhe te merrja cdo gje nga t'i nena ime!Sa me vlere cdo sekonde me ty!Tashme jam ende e vogel nuk do te mundesha kurre te ktheja ty ate qe ti dhe per mua ,por une kam dicka tjeter ne dore.Te te bej ty krenare,te lumtur!.Te ndjek hapat e t'u dhe keshtu e di se do t'ia dale me se miri!
Nje i urte u pyet:-Kush eshte me e bukur nena apo hena?
Ai u pergjigj:-Kur e shoh nenen e harroj henen,ndersa kur e shoh henen me kujton nenen!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Luljeta Mahmuti - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Nena+ime%21/7277


Vepra te ngjashme
Gezuar 8 marsi!
Lloji: Ese pershkruese
Per ty nene! Nisa te shkruaj per ty thesari im i cmuar, por kujtova se nuk mjafton nje jete e tere...
Nene
Lloji: Analize letrare
Nene o nene Ska si ti o nene Je me e mira ne kte bote Askush ty nuk te zevendeson Ti te jep bu...
Nena-mesuesi i pare
Lloji: Ese krahasuese
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj....
E shtrejnta Nene
Lloji: Hartim
Nene, ky emer kaq hyjnor, te cilit te gjithe ne duhet t'ia dime vleren. Nena eshte i vetmi person qe...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
Nena
Lloji: Ese shpjeguese
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten p...
Nena
Lloji: Ese argumentuese
Nena!!! Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gju...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume ...
Nena Qenia Me E Das...
Lloji: Hartim
Nena ime sa te dua .. je ti ajo qe ma fale buzeqeshjen ne qdo hidherim timin je ti ajo qe ma fale gj...
nena ime
Lloji: Ese argumentuese
ne jete gjitjmon mbeshtetesh diku , per te ecur perpara ,per te frymezuar ,per te dhene kuraje te p...
nena
Lloji: Poezi lirike
e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon fo...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.