Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2349
Data e postimit: 2014-04-22 16:59:01
Shikime: 9999
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Nena

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Nena
Autori: N.Mjeda
Shkolla: N.Mjeda
Klasa: 7E
Qyteti: Shkoder
E-mail: mjeda@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kur isha e vogel gjithmone ishte nje dore qe me ledhatonte,nje dore qe me ushqente,nje dore qe kujdesej per mua kur une isha e semure,dhe mendoja me vete:"Cila eshte kjo grua qe kujdeset per mua?"Tani qe jam rritur e kam kuptuar qe kjo grua kaq e paster ne shpirt e kaq e mire quhet NENE.Dhe kur me merrte ne preher ndihesha si ne parajse dhe me thoshte"Une nje dite nuk do jem me ketu per te te puthur e perkedhelur"Une nuk e kuptoja dhe filloja te qaja qe nena ime do me braktiste por ajo me ngushellonte duke me thene"Edhe pse une nuk do te jem prane teje une do te kujdesem per ty nga lart si nje engjell"dhe une nga keto fjale pushoja se qari.Tani kur eci rruges dhe shoh qiellin e pafund ngrej koken lart dhe bej me dore sepse e di qe ajo po me shikon.Vleresojeni NENEN sa e keni prane se pastaj do ta kerkoni pr do te jete shume vone.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     N.Mjeda - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Nena/2349


Vepra te ngjashme
Ngrej koken
Lloji: Poezi personale
Ngrej koken nga qielli dhe i lutem zotit te me shikon Ngrej koken nga dielli dhe me dore ze dri...
Ngrej koken
Lloji: Poezi personale
Ngrej koken nga qielli dhe i lutem zotit te me shikon Ngrej koken nga dielli dhe me dore ze dri...
kthehu
Lloji: Poezi personale
Sa here qe marr lapsin ne dore dhe ty te kujtoj ...
Nena e vetmja mbesh...
Lloji: Ese informuese
Nena , ajo grua ne te cilen me dha jete nga jeta e saj.Ajo grua qe te mbeshtet dhe te qendron prane ...
Nena gjeja me e sht...
Lloji: Hartim
Nena eshte nje nga gjerat me te shtrenjta dhe me vler. Ajo eshte nje grua e cila punon nate e dite q...
Nena qenie e pazeve...
Lloji: Analize letrare
Ndoshta cdo fjale do te ishte e paket te flisja per qenien me te dashur ne bote Nenen.Prej dites qe ...
Gjyshi
Lloji: Leter
E shtrejnta Nene
Lloji: Hartim
Nene, ky emer kaq hyjnor, te cilit te gjithe ne duhet t'ia dime vleren. Nena eshte i vetmi person qe...
Nene
Lloji: Analize letrare
Nene o nene Ska si ti o nene Je me e mira ne kte bote Askush ty nuk te zevendeson Ti te jep bu...
Nena ime!
Lloji: Ese vleresuese
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim! Ajo qe u kujdes per mua qe kur un...
Te dua nene
Lloji: Ese pershkruese
Tani qe shkruaj nje ndjenje e forte dashurie ngulet tentakulat e saj ne cdo rrahje te zemres time.E ...
gjyshja ime
Lloji: Ese pershkruese
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si d...


Komentet e fundit!

Emri: birgaripask
Email: birgaripask100@gmail.com
Komenti: Shumm mir ju lumt dora
  Pergjigju

Emri: dilara
Email: dilara.loqka@gmail.com
Komenti: shume e bkr
  Pergjigju

Emri: fatmir
Email: fatmir duke @gmail .com
Komenti: Shum e bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.