Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5171
Data e postimit: 2016-04-12 20:14:07
Shikime: 10953
Raporto

Likes: 15 Dislikes: 1

Titulli: Per ty nene...

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Nena
Autori: Esmeralda
Shkolla: Abdyl Paralloi
Klasa: 9B
Qyteti: Elbasan
E-mail: esi123@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nene…po filloj aty ku loti perkedheli faqen tende teksa degjoje te qaren time te pare.Aty ku lumturia jote mposhti dhimbjen.Nuk mund te kujtoj,por di te imagjinoj veten ne krahet e tua,teksa ti me falje ngrohtesine qe askush vec teje nuk mundet te ma fale.Mund te imagjinoj pershperimen tende ledhatuese kur me mbaje ne krahe e me thoshe: “Shpirti im I vogel!”.Nene,jam vogelushja jote qe po shkruaj per ty.Po mundohem,por dije qe fjalet jane te varfra e pa ngjyra para teje,o ylber dashurie.Je ti ajo qe ke plotesuar cdo deshire timen.Ke qene e para qe je gezuar pa mase kur une te kam thene fjalen e pare.Ke qene e para qe me ke mbajtur nga frika se mos rrezohesha kur po hidhja hapin e pare.Ti ishe dhe je ajo qe enderron per mua te ardhmen me te mire.Je e vetmja mburoje qe pret cdo shigjete qe vjen nga bota e eger jashte,per te mbajtur boten time te pacenuar.Me kujtohen pikezat e lotit ne cep te syve teksa une recitoja per here te pare vjershen qe ta kisha kushtuar .Me kujtohen mjaft momente dhe secila rendon njesoj pasi ne cdo moment,ne cdo hap te kam ty.Moment qe do te mbetet i rrenjosur ne mendjen time eshte buzeqeshja jote kur dilje te me prisje teksa kthehesha nga shkolla.Ne ate moment me ikte e gjithe lodhja dhe rendja per ne krahet e tu.
Per ty nene…po filloj me fjale qe nuk kane asnjehere mbarim sepse mirenjohja ndaj teje eshte me e madhe se disa faqe te mbushura me fjale te bukura.Fjale,te cilat krahasuar me keshillat e tua jane asgje.E di nene? Kam menduar gjate…Shpesh mendoj.Mendoj per te gjitha keshillat e tua.Jane fjale te cilat nuk ka dyshim qe burimin e kane ne zemren tende.Sepse zemra jote eshte burimi me I paster I dashurise se sinqerte qe ti me ke dhuruar.Ne perqafimin tend une ndjehem e mbrojtur nene,e mbrojtur nga cdo shqetesim e stres.Kjo sepse prane teje koha ndalon e cdo mendim venitet.Nene,aq I madh eshte efekti I dashurise qe ti me fal,saqe edhe nje zemer komplet e ngurte do te shkrihej e te ngrohej.Po rritem ne cdo dite qe vjen dhe ne cdo ore te dites kam nevoje per keshillat e tua udherrefyese per cdo hap qe duhet te hedh.Ndonjehere me duket sikur edhe shkencetaret me te medhenj te koherave jane asgje para zgjuarsise dhe diturise tende.Une po rritem ndersa floket e tu do te nisen te zbardhen e faqet te formojne rrudha,por dije se ajo do te jete pamja me e dashur per mua.
Nene…Po filloj me te nesermen.E nesermja me e bukur per mua eshte te te kem ty.Dua te te kem ty kur te jap provimin e pare te matures.Dua te te kem ty prane kur te behem gati per diten e pare te universitetit.Dua te te kem prane ne diten e dasmes sime.E di qe nuk ke per t’i mbajtur lotet ,por dua te jesh aty me mua duke fshire lotet e mia e une te tuat.Dua qe te jesh aty me femijet e mi,t’I perkedhelesh sic beje me mua dikur.Nene,te dua prane ne castet e mia me te veshtira e ne castet e mia me te lumtura.Pa ty bota mbetet bosh e pa motiv,dielli nderron shkelqim e lumturia zbehet ne cdo aspekt.Kam nevoje per ty te me tregosh rrugen sa here gaboj.E di qe sa here qe kam nevoje te flas,ti je aty per te me degjuar.Ti je psikologia me mirekuptuese ne bote.Kam nevoje per te ne cdo sukses timin e ne cdo deshtim.E di qe je frymezimi im per te gjetur kuraje? Po,nene! Ti je frymezimi im I vetem.Ti je ajo qe me motivon qe te eci perpara per te arritur ato qe synoj.Ti je ajo qe beson ne endrrat e mia me shume se un vete.Dua te te puth fort,te te perqafoj e nuk ngopem.T’I puth ato duar te palodhura ,t’I puth syte e aty gjej qetesine,gjej pergjigjen e shume pyetjeve edhe pa folur.Sepse ti di t’I me shpjegosh edhe ne heshtje,me gjithcka te mundshme.Ti di te flasesh gjuhen me te bukur ne bote,ate qe thyen cdo barriere e shkrin cdo akull,me te pastren…Ti flet gjuhen e zemres,nene! Ne krahet e tu ndjehem si shpend I lumtur qe fluturon lirshem ne nje bote magjike te ndertuar nga ti,ku ajri perbehet nga hareja e une mbeshtillem nga manteli I qetesise.Je ti,trupi yt qe me mbajti gjate,qumeshti yt qe me ushqehu gjate,duart e tua qe ende me ushqejne…Ti je ketu dhe ma mbush zemren dhe me ben te te dua cdo dite e me shume.E shtrenjta ime,enderroj te behem si ty,ushtare fisnike ne rrugen e dashurise se paster.Nene,dua te te falenderoj per cdo buzeqeshje qe me ke dhuruar dhe vazhdon te me dhurosh.Te falenderoj per cdo perqafim e puthje qe me kane sheruar.Te falenderoj ty per cdo sekond qe je kujdesur per mua,sepse cdo sekond me ty eshte sikur te kem tere pasurine e botes.Nene,dua ta dish se je personi me I rendesishem ne jeten time.Per ty do te jepja gjithcka.Nese ndonjehere do te kesh nevoje per nje zemer,dije se zemra ime eshte ne dispozicionon tend.Te falenderoj qe te kam ty,o nena ime!!!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Esmeralda - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Per+ty+nene.../5171


Vepra te ngjashme
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
Nena-mesuesi i pare
Lloji: Ese krahasuese
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj....
Nene
Lloji: Ese vleresuese
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi ...
Rreze dielli
Lloji: Ese pershkruese
Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili ka zbritur nje engjell n...
per mesuesen
Lloji: Ese pershkruese
sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut, sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e pernd...
Nena
Lloji: Ese shpjeguese
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten p...
Nena ime!
Lloji: Ese vleresuese
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim! Ajo qe u kujdes per mua qe kur un...
Nena Ime
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe ...
NENA IME
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo ...
Nene
Lloji: Analize letrare
Nene o nene Ska si ti o nene Je me e mira ne kte bote Askush ty nuk te zevendeson Ti te jep bu...
Nena Qenia Me E Das...
Lloji: Hartim
Nena ime sa te dua .. je ti ajo qe ma fale buzeqeshjen ne qdo hidherim timin je ti ajo qe ma fale gj...


Komentet e fundit!

Emri: erdjola
Email: dola@yahoo.com
Komenti: 1 je na bere per te qare pzz je shum e mir lum si ato prinder qe te kane
  Pergjigju
Emri: nora
Email: nora@yahoo.com
Komenti: si yll eshtee

Emri: Esmeralda Isufi
Email: esi123@yahoo.com
Komenti: Faleminderit qe te dyjaveee...

Emri: shabanijunior
Email: shabanjunior@yahoo.al
Komenti: brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrav o te lumte je 1
  Pergjigju

Emri: nora
Email: nora@yahoo.com
Komenti: ese shum e bukur bravooo
  Pergjigju

Emri: aurora
Email: ara123@yahoo.com
Komenti: esmeralda....sic ke emrin e bkr e ke bere edhe esene
  Pergjigju
Emri: Esmeralda
Email: esi123@yahoo.com
Komenti: faleminderittttttttt

Emri: kela
Email: kela123@yahoo.com
Komenti: bravooooooooooooooooo pz me bere per te qajtur
  Pergjigju

Emri: era
Email: era123@yahoo.com
Komenti: qenke 1 per esete te lumteeeeeeee
  Pergjigju

Emri: ester
Email: ester123@yahoo.com
Komenti: bravoooooooooo je njesh fare
  Pergjigju

Emri: mira
Email: mira123@yahoo.com
Komenti: shum bkr...te lutmte...per 100 vjet nuk do ta kisha bere nje te tille.qenke per shkrimtare
  Pergjigju
Emri: Esmeralda
Email: esi123@yahoo.com
Komenti: Jam e sigurt qe po te mendosh per nenen tende me gjith zemer, edhe ti e shkruan nje te tille ndoshta edhe me te bukur Mira


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.