Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5282
Data e postimit: 2016-05-23 18:56:17
Shikime: 11766
Raporto

Likes: 13 Dislikes: 2

Titulli: Traditat popullore dhe origjinaliteti Fishtian.

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Ku takohet dhe ku ndahet vepra e Fishtes me krijimtarine popullore.
Autori: Semi Cela
Shkolla: Naim Frasheri.
Klasa: XI
Qyteti: Durres
E-mail: semi_cela@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjergj Fishta personalitet dhe vecanerisht autor i dalluar i botes shqiptare ne kohen qe jetoi por edhe me pas.Origjinaliteti i Fishtes por dhe menyra se si i krijonte dhe i trajtonte veprat e tij e ben ate nje personalitet te pavdekshem.Ne saje te krijimtarise se tij shumedimensionale Fishta ze vendin si autori qe njeh me se miri traditat dhe kulturat atdhetare duke bere keshtu qe cdo veper e tij te cilesohet si vepra me vlera te larta artistike e kulturor dhe kjo pasi ne cdo veper te tij na jane paraqitur tiparet me burimore kombetare si:burreria, trimeria,besa dhe urtesia e nje populli me virtyte te larta gje qe na ben me dije se e tere veprimtaria e Fishtes dallohet nga origjinaliteti ku frymzimi i poetit buron nga traditat kombetare shqiptare,por jo vetem kaq por edhe menyra se si Fishta i nderthur njarjet duke perfshire ne to personazhe si historik po aq edhe mitologjik e ben ate dhe me origjinal dhe popullor,pra eshte menyra se si Fishta kalon nga realja ne joreale pra ne ate imagjinare gje qe i ben veprat e tij me te deshiruar per tu lexuar.Gjithashtu dhe mbeshtetja e tij ne folklor por edhe ne perdorimin e shumte te pjesoreve na tregon akoma edhe me shume per poetin dhe per deshiren e tij per te qene sa me origjinal ne ate c'ka ai krijon kjo duket dhe ne faktin qe ai i ruan fjalet ne dialekt pa i transformuar ato e ben Fishten akoma edhe me cilesor.Dhe se fundmi origjinal Fishten e bejne dhe mesazhet qe ai percjell me ane te veprave tet tij ku jane keto mesazhe qe aq sa kombetare por edhe universal i ben keto veprat e tij te te duen dhe te mesohen edhe ne kohet e sotme.Pra Fishta mendoj se sic ka thene dhe nje shprehje e Fan Nolit"ka qene,eshte dhe do te jete gjithmone nje frymezim per dinjitetin e kombit Shqiptar...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Semi Cela - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Traditat+popullore+dhe+origjinaliteti+Fishtian./5282


Vepra te ngjashme
pse duhet te studio...
Lloji: Ese argumentuese
fishta nuk eshte thjesht nje poet ose shkrimtar. ai eshte nje fenomen letrar ne kulturen shqiptare. ...
lahuta emalcis
Lloji: Analize letrare
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope komb...
Gjergj Fishta, një...
Lloji: Ese pershkruese
Kur u ndesha për herë të parë me emrin e Gjergj Fishtës ideja e parë që më erdhi në mendje ...
Kritika
Lloji: Ese argumentuese
C'eshte kritika? Kritika eshte nje gjykim,nje gjykim i vleres se librave,qe ne shume pikepamje mbete...
Jam krenar per ty S...
Lloji: Ese pershkruese
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti...
Shpirti kritik
Lloji: Ese argumentuese
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te kr...
Ese per ismail kada...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ese : Ismail Kadare Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqy...
vepres lahuta e m...
Lloji: Ese krahasuese
iliada eshte kryeveper boterore eshte zanafilla e letersise e cila sherben si themel i letersise kom...
rendesia e epokes s...
Lloji: Ese vleresuese
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Sk...
SI DO TA SHKRUANIT ...
Lloji: Ese argumentuese
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft ...
juda makabe
Lloji: Ese shpjeguese
drama juda makabe ka rreth 750 vargje .gjergj fishta ishte gjeni.ai edhe prej sitatave te veshtira u...
Krahasimi midis poe...
Lloji: Analize letrare
Krahasimi midis poezise dhe prozes poetike.Ka ndryshime dhe te perbashketa midis te dyjave ketyre ve...


Komentet e fundit!

Emri: semi
Email: semi_cela@hotmail.com
Komenti: /
  Pergjigju

Emri: klea
Email: klea.shera@yahoo.com
Komenti: shum bukur bravo
  Pergjigju
Emri: semi
Email: semi_cela@hotmail.com
Komenti:


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.