Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3578
Data e postimit: 2015-01-14 15:07:03
Shikime: 10055
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 1

Titulli: Arsimimi

Lloji: Hartim
Tema: Pa arsim s'ka perparim
Autori: Ensar Iljazi
Shkolla: Gj.K.Skenderbeu
Klasa: IX-3
Qyteti: F.Haraçinë
E-mail: ensar.iljazi.2000@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka shumë domethënie , ai thotë “Arsimi është arma më e fortë të cilën mund ta ndryshosh Botën” . A mund të thotë dikush se nuk është ashtu?
Ne qysh prej sekondave të para në këtë botë fillojmë të mësojmë , në fillim mësojmë disa thënie të thjeshta , që më pas të zhytemi në universin e pafund te dijes. Në kontekst të kësaj fjalie shkon edhe thënjia e filozofit Grek Sokratit , ai thotë: “Sa më shumë mëson , aq më shumë e kupton se sa nuk din “ . Nuk është vetëm aspekti financiar që sigurisht arsimi I mirë e siguron , është rrespekti që fiton në këtë shoqëri ai që nuk paguhet.
Shqipëtarët janë popull I vuajtur , popull që ka kaluar shumë vite nën okupimin më parë atoman e më vonë edhe Sërb , kurse qëllimi kryesor I pushtuesve Sllav si dhe atoman ka qenë asimilimi I gjuhës Shqipe dhe Shqipëtarëve, sepse pa gjuhë një popull nuk mund të egzostojë. Si arritën të parët tanë te mbijetojnë të gjithë këto vështirësi? Me shumë dashuri për atdheun , me shumë dashuri për një të ardhme më të mirë për pasardhësit e tyre , pra dashuria për arimim , arsimimi I mirë është mënyra më e mirë për të kontribuar si për familjen , ashtu edhe për kombin. Para disa viteve , ndoshta edhe prindërit tanë kujtohen shumë mirë se si ata kanë mësuar në podrume , në xhamija , duke u fshehur nga policija Sërbe , dënimet kanë qenë të shpëra për ata që kanë marrë guximin që të shkruajnë një libër , apo të mësojnë fëmijët alfabetin , por ata kanë mbijetuar , kanë duruar edhe më të keqen vetëm që ne sot të ulemi në këto karrike komode në klasa të nxehta , si dhe fundi I fundit te mësojmë në një shkollë si kjo që e ka emrin “Gj.K.Skenerbeu”. Çka na mundëson neve , rinisë e cila I gëzon te gjitha kushtet e mundshme?
Sipas meje gjithçka qka na mungon është nga një bibliotekë me plotë libra të lexuara në qdo shtëpi , sepse libri të mëson të dhurosh rrespekt , por edhe të ndihmon të fitosh rrespektin ne rrugë , shtëpi , në familje etj.
E përfundoj këtë shkrim me shpresë se unë do ta rrespektoj temën që e them , se do të jem lexues I librit shumë gjatë sigurisht me dëshirë që një ditë edhe juve të ju shoh të arsimuar , të arsimohemi për veten , për kombin , për fëmijët e tanë , që të kenë ata me çka të mburren…




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ensar Iljazi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Arsimimi/3578


Vepra te ngjashme
Vendi i Diturisë
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të a...
Arsimi
Lloji: Hartim
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi ...
Mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi ...
Ja kush do te jem u...
Lloji: Analize letrare
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për...
ese per shkollen
Lloji: Ese pershkruese
Shkolla ime, vendi të cilin çdo ditë e vizitoj, dhe vendi i cili çdo gjë mua më mëson. Ajo ë...
Te studiosh jashtë...
Lloji: Ese argumentuese
Arsimimi është një mjet i nevojshëm i cili të hap dyert e të ardhmes.Është mjaft e rëndësi...

Lloji: Ese argumentuese
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë...
Shkruajmë bukur gj...
Lloji: Ese argumentuese
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal ...
Familja
Lloji: Ese vleresuese
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë ...
Gjuha
Lloji: Fabul
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buke...
Cilësitë e shqipt...
Lloji: Ese argumentuese
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me ...
Është më mirë t...
Lloji: Ese argumentuese
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga s...


Komentet e fundit!

Emri: edita
Email: dita.dita@hotmail.com
Komenti: Kjo veper eshte e shkruar me dashuri e me dor ne zemer perplot emocione perplot histori ne keto gjera nuk i marrim parasysh e po ti shikojm me kujdes do te mahnitemi jemi vertet nje popull interesant me vuajte por prap jemi te fort ashtu siç thot nje thenie 'JAM KRENAR QE JAM SHQIPETAR!!Ju lumte ishe nje veper e mrekullueshme ju pergezoj!
  Pergjigju

Emri: fina
Email: fina.fina@hotmail.com
Komenti: :
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.