Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4959
Data e postimit: 2016-03-03 20:59:00
Shikime: 4226
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Dashuria

Lloji: Hartim
Tema: Dashuria
Autori: sindi
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 10A
Qyteti: tirane
E-mail: sindiaga18@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

dashuria nje fjale qe kur e permend te rrenqeth mishin nje fjale aq e bukur sa qe cdokush qe e ka njohur apo e ka prekur ate e kupton rendesine e peshen e tepert qe ka kjo fjale e thjeshte me nje bote me kuptime ne te medha e nga me te shume llojshmet dashuria mes dy personash eshte shume e shenjte e paster e dlire e mrekullueshme dashuria eshte kjo te dashur njerez e kush jam un qe te flas per te ndoshta ngaqe jam e tille apo kam njohur njerez qe e kan perjetuar kete ndjenje por gjithashtu kam pare edhe te tjere qe e kan shperfillur apo e kan njollosur kete ndjenje si gjithmaon thuhet qe per te kuptar nese nje vajze apo nje djale te dashuron kupohet nga menyra se si ai ajo sillet me ty nje djale kuptohet kur e dashuron nje vajze kur ai ka gjithcka qe deshiron ndersa nje vajze kuptohet qe e don nje djale kur ai nk ka asgje pervecse dashurise se pafundme qe ka per ti ofruar por duke qene bashke me kete njenje te madhe arrijne gjithcka edhe sikur bota te jete e tera kunder dashuria ta mbush shpirtin e zemren e cfare i do gjerat e tjera kur ke ate qe eshte arsyea e buzeqeshjes tende te perditshme ne krahet e tij ndihesh e sigurt nga cdo gje e ngrohte gjithashtu ndjen edhe ndjenjat qe ai te percjell dashuria te ben te harrosh gjithcka e gjithekend natyrisht frytet e kesaj dashurie shperblehen edhe ne fund pastaj nga zoti kur ai te bekon me femije qe jan frytet e dashurise se asaj dhe te tij. te dua te dashuraj dhurojini keto fjale qe jane me te rendesishme per cdo kend. thjesht nje TE DUA.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     sindi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Dashuria/4959


Vepra te ngjashme
Sa e forte eshte nd...
Lloji: Ese argumentuese
Thone se dashuria eshte ndjenja me e bukur ne bote. Eshte pikerisht ajo ndjenje qe te ben ta shikosh...
te dua
Lloji: Ese pershkruese
DASHURIA❤ Dashuria qe kam per ty eshte nje ndjenje e mrekullueshme,askush se di ate ndjenje nes...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e buku...
Dashuria
Lloji: Poezi dashurie
Dashuria Dashuria eshte ndjenje Dashuria eshte flake Dashuria eshte e nxehte Dashuria eshte dash...
dashuria
Lloji: Ese krahasuese
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike af...
asma
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e bukur dhe e delire,e buruar ne shume zemra.Ajo lind si rrjedhoje e mire...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme per nje njeri. Disa njerez thone se dashuria te Ben nje idio...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofs...
Dashuria
Lloji: Tregime dashurie
C'eshte dashuria? Nje pyetje e rende per disa njerez.Mos eshte dicka qe as vet ne nuk i kthejme dot ...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
dashuria eshte nje ndjenje shume e bukur, e cila lind dhe zhvillohet gradualisht, por shume shpesh n...


Komentet e fundit!

Emri: erijona
Email: erijona@hotmail.kom
Komenti: qkemi
  Pergjigju

Emri: erijona
Email: erijona@hotmail.kom
Komenti: qkemi
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.