Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 222
Data e postimit: 2012-02-22 16:32:04
Shikime: 15832
Raporto

Likes: 12 Dislikes: 2

Titulli: Filozofia

Lloji: Hartim
Tema: Filozofi
Autori: Elda J. Pere
Shkolla: Rilindja
Klasa: 8
Qyteti: Pogradec
E-mail: jessicamira21@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?...
Ne kemi vite mbi kete planet, por kur e kemi pyetur veten per shkakun e atyre qe shfaqen cdo cast para syve tane? Provoni te pyesni veten: Kush jam une? Mund te pergjigjeni? Po nese pyet: Pse eshte formuar universi? Ka jete pas vdekjes? A ka Zot?
Ne baze te ketyre pyetjeve rrotullohet filozofia, shkence qe studion themelet e gjithckaje. Filozofet jane te pakte, edhe pse e vetmja gje qe kerkohet per t’u bere filozof eshte aftesia per t’u cuditur me boten. Keshtu, ne mund t’i krahasojme filozofet me femijet e vegjel. Marrim nje shembull :
Nese nje femije dy-vjecar shikon dike te luaje futboll, cuditet, ndersa nje i rritur (pervec filozofit), jo. Nese shikon dike te fluturoje, femija perseri habitet, por eshte habitur edhe me perpara, ndersa nje i rritur cuditet me shume, pasi ka mesuar se njerezit nuk mund te fluturojne.
Te rriturit (jo filozofe) mund te krahasohen me insektet mikroskopike ne gezofin e lepurit (universi) qe nxirret nga kapelja e magjistarit gjate nje truku magjik. FIlozofet perpiqen te arrijne majat e qimeve te lepurit per te pare magjistaritn ne sy. Mund te themi se femijet lindin ne maje te qimeve, por me kalimin e kohes, zbresin poshte e me poshte derisa arrijne ne jeten e rendomte te te rriturve.
Filozofet (qime-ngjitesit) me te medhenj kane qene: Sokrati, Platoni, Demokriti, Aristoteli, etj. Secili ka pasur mendimin e tij mbi jeten dhe pothuajse te gjithe ishin dakort qe asgje nuk del nga asgjeja.
Ne akoma vazhdojme jeten me mendimet e ketyre filozofeve, pasi, qe ne kohen e tyre, numri i filozofeve eshte ulur ndjeshem (askush nuk merr guximin te dale nga thellesite e gezofit e t’i ngjite qimet).
Edhe pse ka akoma njerez qe vazhdojne per filozofi, pyetjet kyc qe hapin dyert e se ardhmes dhe se kaluares jane akoma pa pergjigje…



Cdo here qe nuk jam e zene me dicka, kap veten duke menduar per “gjithcka”-ne.
-Ka ekzistuar gjithnje gjithckaja apo eshte formuar nga asgjeja?
Eshte pyetja kryesore qe me mundon, pasi te dyja alternativat me duken te pamundura, por duhet te jet enjera prej tyre. Nganjehere mendoj se eshte e para, pasi s’ka se si te mos kete asgje fare askund. Ndersa here te tjera mendoj te dyten, sepse “asgje”-ja, si “asgje” qe eshte, duhet te jete dicka.
Dhe keshtu ngaterrohem fare.
-Ka Zot apo gjithcka eshte shkencore?
Sepse shoh shume njerez qe flasin per Zot , por nga ana tjeter me duket sikur gjendet nje shpiegim shkencor per gjithcka, edhe pse une nuk I njoh ato.
-Kush jam une?
Eshte pyetje tjeter e veshtire. SHume here them : une jam Elda J. Pere, por e ndjej se ka dicka tjeter, ka shume gjera te tjera qe e plotesojne kete pyetje qe asnje nuk e di.
-A ekzistojne rastesite?
Me mundon, sepse sa here ndodh nje gje e tille, mendohem per ato qe ndodhen me pare dhe besoj se dicka do ta kete shtyre “rastesine” te ndodhe.
-Ka jete ne planete te tjere?
Se do te ishte perseri nje “rastesi” nese do te ishim vetem ne, tokesoret, te gjalle ne gjithe universin dhe per ta pergjigjur kete pyetje, duhet pergjigjur ajo para kesaj.
-Eshte universi i pafundem?
Te gjithe e pohojne, por mua me duket fenomen jashtezakonisht i pabesueshem qe dicka, apo me mire gjithcka ne kete rast te jete e pafundme. Dhe pastaj, nese nuk do te ishte i pafundem, cfare do te kishte pas gjithcka-se?? Pikerisht dicka! Dickaja eshte nje pjese e gjithcka-se, domethene universi duhet te jete I pafundem!


C’ESHTE KOHA?!

C’eshte koha? Per mua eshte e thjeshte fare : koha s’eshte. Ne e shikojme dot? E prekim dot? E nuhasim dot? E shijojme dot? E degjojme? E ndiejme?...Jo, jo, jo, jo, jo dhe jo. S’eshte as konkret e as abstrakt. As I pergjithshem, as I pervecem. Per mua, pergjigjja e vertete eshte shprehja e Moony Witcher :
“Koha nuk ekziston, por vetem sherben…”
A nuk ju ve ne mendime? Qe kur e lexova, me pelqeu dhe teorine time mbi kohen e kam mbeshtetur ne ate shprehje. Provojme ta vertetojme pak. Une them: TANI, por tre sekonda me vone them perseri TANI. Kjo do te thote kohe te ndryshme, por nuk kishte vetem nje kohe, apo s’kishte fare kohe?...
Dicka po ndodh tani. Pak me vone ndodh dicka tjeter, por eshte perseri tani. Une tani po shkruaj fjalen “shkruaj”, tani po shkruaj perseri fjalen “perseri”. Tani…
Megjithate koha na sherben : Kur do te shkosh te dentisti? Pas kaq kohe…; Duhet ta heq kekun nga furra per kaq minuta.; Pas dy oresh do te shkoj nga halla… Keshtu koha na sherben. Po si eshte e mundur qe dicka qe s’ekziston, sherben, ne nuk e dime… (Sokrati) “Dhe i zgjuar eshte ai qe di ate qe nuk di…”




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elda J. Pere - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Filozofia/222


Vepra te ngjashme
BARDHE & ZI dhe…
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
BARDHE dhe ZI dhe… Sapo kujtoj te bardhen dhe te zezen kujtoj ceshtje filozofike universal mbi g...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Ese "Temperaturat"
Lloji: Analize letrare
Gjate viteve te fundit ne Shqiperi jane rritur shume temeraturat. Vlerat me te larta te temperatures...
Kthimi i Perjetshem
Lloji: Ese argumentuese
Nje fund, ne vije te drejte, ku ndodhin vdekje te panumerta dhe lindje te panumerta te cilat ndr...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Perendimi...
Lloji: Pershkrim
Prape po shikoj qiellin, si ne prozen e kaluar, por kete here rete nuk po luajne. Perkundruazi, po z...
I'm Coming Home (P....
Lloji: Ese shpjeguese
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga s...

Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
“Koha sherben, por nuk ekziston…” Koha eshte e pakapshme , e pandalueshme. Shpejton dhe ngad...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
nje bote e pakohe
Lloji: Ese argumentuese
Koha eshte armiku me i madh i njeriut. Koha eshte gjeja e vetme para se ciles njeriu i dorezon arme...


Komentet e fundit!

Emri: xhansu
Email: xhansu@gmail.com
Komenti: je shkrimtare e papar do ecesh ne jet
  Pergjigju

Emri: xhansu
Email: xhansu@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Argi Qyra
Email: argi_qyra@yahoo.com
Komenti: URIME!!!!!!!!!
  Pergjigju

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: thnx :))))))))
  Pergjigju

Emri: Erion Isufi
Email: erion.isufi@yahoo.com
Komenti: bravo urime ishte shum i bukur e lexova te gjithen.
  Pergjigju

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: :) flm un do te vazhdoja te shkruaja, pavaresisht nese kam talent apo jo :) pastaj vtm rreth 3 persona jane ne dijeni per "boten time letrare" dhe esht hera e pare qe i publikoj shkrimete mia. sbesoja te merrja ndo1 koment pozitiv kshtu qe sh flm :))
  Pergjigju

Emri: Frenci Rakipi
Email: frenci8@gmail.com
Komenti: Ne mendimin tim, duhet te vazhdosh te shkruash sepse ke talent. :)
  Pergjigju

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: me plq te shkruaj dhe e bej kte pikerisht se me plq me vjen mir qe edhe te tjere e plq kte tek une :))
  Pergjigju

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: sh sh sh sh flm nuk e prisja ver8 flm te dyve :))))
  Pergjigju

Emri: Cimi
Email: kledi10@gmail.com
Komenti: Bravo. Pergezime. E lexova me nje fryme. Te them te drejten i lexova te gjitha cfar ke shkruar ketu (rreth 5 shkrime) dhe mes ketyre rrjeshtave shoh nje shkrimtare te ardhshme. Me pelqen meditimi, fjalori, shpjegimi filozofik, gjuha e paster etj. Kam shume per te thene por gjithsesi ky nje koment eshte. Edhe nje here URIME.
  Pergjigju

Emri: Frenci Rakipi
Email: frenci8@gmail.com
Komenti: E lexova te teren dhe me pelqeu shume. Urime nga ana ime!
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.