Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3330
Data e postimit: 2014-11-21 20:47:49
Shikime: 12805
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 4

Titulli: Gjuha jone, gjuhe bylbylash

Lloji: Hartim
Tema: 22 Nentori - Dita e Alfabetit
Autori: Redon Tateshi klasa e VI - Struge
Shkolla: ,,Vellezerit Miladinovci''
Klasa: klasa e VI
Qyteti: Struge
E-mail: redonmessi@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjuha jone gjuhe bilbilash
Gjuha jone eshte e bukur,eshte bujare,e lashte sa vet jeta dhe e shtrenjte sa drita. Gjuha shqipe eshte si pranvera, me lule plot ngjyra, me rreze dielli, me cicerima zogjesh dhe me kenege te gezuara te femijeve te lumtu. Tridhiet e gjashte shkronjat e alfabetit tone shendrisin si 36 yje ne qiellin e kaltert, duke na e treguar rrugen e diturise dhe ardhmeris te bukur.
Tani ne muajin nentor kur e festojme diten e alfabetit, jemi shume krenar qe jemi shqipetar sepse ne qytetin Ilir te Manastirit gjuha shqipe fitoi zemren e patrioteve dhe trimave shqiptar. Gjuha e bukur shqipe e lare me gjak, e nadaluar nga pushtuesit arriti te dale nga erresira dhe izolimi, e tani qendron krenare dhe ballelarte. Patriotet shqipetar do te thoshin me ler te flas shqip qe ta kuptosh se jam i gjalle, e shtrenjte ishte gjuha sa vet jeta e tyre.
Gjuha shqipe na bashkon, ajo tingellon shume bukur sa gjithkush qe e degjon me gjuhen e bilbilit pranveror e krahason. Ajo eshte shume e shtrenjte ndaj duhet ta ruajme si syte e ballit brez pas brezi...


Shqipetar mos e harroni 22 Nentorin Diten e Alfabetit te Gjuhes shqipe, kongresi i te cilit u mbajt ne qytetin e Manastirit heroik...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Redon Tateshi klasa e VI - Struge - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Gjuha+jone%2C+gjuhe+bylbylash+/3330


Vepra te ngjashme
Gjuha shqipe
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tj...
"Gjuha jone"
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjer...
gjuha shqipe thesar...
Lloji: Hartim
siq eshte thene me heret ,siq thuheut edhe tani gjuha shqipe ka prejardhje nga nje popull i lasht po...
Gjuha Shqipe thesar...
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha Shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston,Gjuha jonĂȘ eshte thesar i dituris tone, ril...
Gjuha shqipe
Lloji: Poezi lirike
O gjuha shqipe qe perpeliteshe Nuk lejoheshe te fliteshe Dhe shqiptaret e zemeruar Moren armet n...
Gjuha shqipe
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha shqipe eshte i vetmi mjet i ndritcimit dhe i perparimit. Pedersoni ka thene kete thenie e cila...
gjuha shqipe thesar...
Lloji: Hartim
Siq thote edhe vet titulli se gjuha shqipe eshte thesar i dituris dhe atdhetarise.Gjuha shqipe eshte...
ghuha shqipe
Lloji: Analize letrare
ghuha shqipe eshte gjuha me e vjeter.gjuha shqipe gjithashtu eshte gjuha me e bukur ne bote.ne kohen...
gjuha shqipe
Lloji: Hartim
gjuha shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston gjuha jon eshte thesar i dituris dhe atdhe...
gjuha shqipe thesar...
Lloji: Ese argumentuese
gjuha shqipe esht thesar i dituris dhe i ardhemeris son gjuhen shqipe shum njerz jan duke e harruar ...
Gjuha jone
Lloji: Ese pershkruese
Gjuha jone Te ben krenar te degjoshqe gjithesecili nga ne flete shqip ne cdo ane te botes qe te shk...
alfabeti jone eshte...
Lloji: Hartim
Me knaqesi te madhe dot te shprehem dhe shkruaj duke i perdorur shkronjat e alfabetit te gjuhes shqi...


Komentet e fundit!

Emri: tyuyk
Email: mataerdi56@gmail.com
Komenti: :
  Pergjigju

Emri: oh
Email: oh1@gmail.com
Komenti: ua
  Pergjigju

Emri: alesja
Email: alfred-noka2006@hotmail.com
Komenti: nje ese per pastrimin e gjuhes shqipe per fjalet e huaja
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.