Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1231
Data e postimit: 2013-05-14 15:26:49
Shikime: 15518
Raporto

Likes: 16 Dislikes: 4

Titulli: NENA IME

Lloji: Hartim
Tema: Fjal e dashur, fjala nene
Autori: Vjollca Krasniqi
Shkolla: Vicar Kasniqi
Klasa: Vl 1 e gjashta nje
Qyteti: Malisheva
E-mail: voca-01@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur.
Nenat tonae kan nje ftes shume te bukur dhe ne ate ftesen e nenes time une gjithmon ja uroj nga nje buqet me lule shum te bukura dhe me arom te kedshme.
Ne jeten time nenen time gjithmone do ta kem ne zemersepse ajo eshte lumturia e jetes sone.
Me keshillat e nenave tona do te jemi te nxenes te mir dhe te resektuar. Keshillat e nenave tona na bejne e lumtur ne jeten ton.
Fjala nene ka nje kuptim hum te medha dhe fjala nene eshte kudo ne bot e permendur.
Une ne jeten time gjithmon nenen time do ta kem ne zemer dhe ne mendje. Ajo eshte personi mei veqant per ne, ajo eshte personi me i rendesishemper mua. Ne duhet te kemi haren tone sepse kemi nje nene si ylli qe ndriqon ne qiel ne erresire. Dhe ajoeshte personi me i vlefshem ne kete bote per mua...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Vjollca Krasniqi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/NENA+IME/1231


Vepra te ngjashme
Nena Ime
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe ...
nena
Lloji: Pershkrim
NJE FJALE E SHENJTE ME E MADHE NE KETE BOTE,EMRI I NENES SIME QE KURR NUK DO TA HARROJ.KJO FJALE HYJ...
qka me ben mua te l...
Lloji: Ese vleresuese
shpeshhere njerezit flasin per tema te ndryshme s p.sh kur bie fjala se qka te ben te lumtur . Tani...
Nene
Lloji: Analize letrare
Nene o nene Ska si ti o nene Je me e mira ne kte bote Askush ty nuk te zevendeson Ti te jep bu...
8 Marsi
Lloji: Analize letrare
8 Marsi eshte dita e nenes me kete dit nenat jan shum te lumtura kjo dit eshte dita me e veqant e ne...
8 marsi
Lloji: Analize letrare
8 marsi dite e bekuar, dita e nenave te bukuara qe na rriten me mund.Ne femijet kemi rastin tu shpr...
Nena
Lloji: Poezi dashurie
Per nene qe me lindi, Per nene qe me rriti, Per nenen qe me dha jeten, Qe me tha veq te verteten,...
nena ime
Lloji: Ese pershkruese
nena sapo degjon fjalen nen...
Nena ...
Lloji: Ese pershkruese
Ehhh... permend fjalen Nene do te thuash kuptimin e jetes,ardhmerise dhe gjithesise !!!Qendro prane ...
8 Marsi
Lloji: Poezi dashurie
Nene ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugetim te jetes time,ti je ajo e cila nuk me brak...
NENE
Lloji: Ese pershkruese
Kte e kam shkrujt per mamin tim dhe kte rast dua tua dedikoj te gjitha mamave shqiptare... Fjalet...
E shtrenjta ime,NEN...
Lloji: Poezi dashurie
Nene moj, Ti qe gjumit i the STOP per mua Ti qe njerezve u the VETEM ATE DUA Ti qe vuajtje e bren...


Komentet e fundit!

Emri: hajgare
Email: hajgare@gmail.com
Komenti: shum pldh koka qikjo fuck you
  Pergjigju

Emri: vjosa
Email: vjosa_387@live.com
Komenti: Shummm e bukur qenka veq komplimente...
  Pergjigju
Emri: fghjkl
Email: dfgh@gmail.com
Komenti: shum miree


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.