Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6543
Data e postimit: 2018-11-07 20:19:34
Shikime: 4637
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 3

Titulli: Njeriu me me vler qe kam,je ti shoqja ime dashur!

Lloji: Leter
Tema: Shoqe
Autori: Arbnora Ceka
Shkolla: Gafurr Luma
Klasa: 7C
Qyteti: Kacanik
E-mail: arbnoraceka@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjylsime!
E di,se si ndihesh kur e ke nje shoqe të zemres?
Ndihesh si te jesh me e pasura ne bote!Nuk frikesohesh nga askush!
Ngaqe e di se dike e ke pas vete!
Duhet te falenërosh Zotin qe te ka sjelle nje shoqe si un!
Si un ti smundesh të gjesh kurr,edhe po gjete ti do jesh ne zemren time
Kuptoje,qe te dua me shume se bota,malet,qielli e gjithe universi!
Te dua aq shum,saqe smundem ta pershkruaj,me ke perkrahur ne dite te veshtira ashtu edhe un bera je njeriu me me vler qe kam ne kte jet.Je njesh moj e dashura ime!
Kudo qe te jesh do te te mendoj ,shoqerine tone te ngushte kurr nuk do ta harroj !Kudo qe te jem do ti kujtoj ditet qe i kaluam se bashku!
Shoqja yte,Arbnora!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Arbnora Ceka - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/Njeriu+me+me+vler+qe+kam%2Cje+ti+shoqja+ime+dashur%21/6543


Vepra te ngjashme
Shoqja
Lloji: Hartim
Mendoj se e dini se si eshte te kesh nje shoqe si moter. Te ndash lumturin e gezimet me te, te jesh...
shoqja ime e ngusht
Lloji: Leter
kete leter fillova te shkruaj shkaku i dashuris ndaj teje endrita kjo leter ndoshta mund te te trego...
Siss,love you
Lloji: Poezi dashurie
Sa her rri e mendoj, Ti merr pjes ne ato mendime Te dua ty pa fund... Sepse ti je motra ime!.. ...
Mendo
Lloji: Ese shpjeguese
Gjithqka kuptova. Gjithqka mora vesh. E kuptova pse ika. E kuptova pse ika pa thene asnje fjale t...
vdekja e shoqes tim...
Lloji: Hartim
shoqja ime e dashur o sa fort te kam dashur gjithmone me ke ndihmuar ne detyrat e klases kurre st...
Nena
Lloji: Poezi dashurie
Per nene qe me lindi, Per nene qe me rriti, Per nenen qe me dha jeten, Qe me tha veq te verteten,...
kusherira e perjets...
Lloji: Ese filozofike
Po e filloj me nje peng te madh ne zemren time te vogel.E di qe te lendova pa mase "motrushe".Por am...
Dedikuar shoqes
Lloji: Leter
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...
shoqja ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Une kam nje shoqe shume te mire,por familja ime nuk e pelqen aspak ate.Ato nuk e njohin fare ate,pr...
E dashura, mesuese
Lloji: Leter
E dashur, mesuese! Si je dhe si po kalon? Sot ne u pershendetem... sepse ti nuk do te jesh me mesues...
Ndjenja t sinqerta
Lloji: Poezi personale
"VeteM 'tY tdU" Nuk e di a t, merr Noj her malli per Mu ?Nuk e di ,a mos Vall m'ke harru? A...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.