Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 217
Data e postimit: 2012-01-31 16:16:13
Shikime: 15059
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 3

Titulli: ''kusherira ime''''

Lloji: Pershkrim
Tema: si te pershkrush ne menyre subjektive
Autori: xhulia
Shkolla: asim zeneli
Klasa: klasa 10
Qyteti: gjirokaster
E-mail: xhuliakavo95@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

ne ketepershkrim une dote portretizoj kusheriren time me te afert qe e dua shume. ajo quhet I.ajo banon ne fier.eshte 16 vjece. pothuajse, ne jemi bashkemoshatare. nekete shkrim do te shpreh hapur gjithe pershtypjet e mia per te. eshte e bukur, nje brune me leze dhe hijeshi. floket e saj jane te gjate me pak kacurrela, ngjyre geshtenje. syte e saj ne forme bajameje kane ngjyre jeshile te perzier me kafe.qerpiket e gjate, vetullat e zeza, hunda e vogel jane pershtatur mjaft mire me ate fytyre vezake e te lemuar. buzet e saj jane me forme dhe kane ngjyren e kuqe si qershi. tiparet ne fytyren e saj jane formuar aq hijshem sikur t'i kish pikturuar me dore. eshte e gjate dhe mbushur me shendet. te gjithatiparet, embelsia dhe buzeqeshja e bejne ate nje vajze te kompletuar ne pamje te jashtme.gjithashtu keto tipare jane gershetuar mjaft mire me karakterin e saj.ajo eshte njeperson qe shpreh shume dashuri, miresi, mirenjohje per te tjeret. bashke shkojme shue mire dhe kjo ben qe lidhja jone te jete e ngushte duke lene pas distancen e largesise.jam krenare qe prane meje mund te kem nje shoqe kaqte mire, e cila me kupton dhe me ben te ndihem mire.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     xhulia - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/%27%27kusherira+ime%27%27%27%27/217


Vepra te ngjashme
Shoqja ime e ngusht...
Lloji: Pershkrim
Shoqja ime e ngushte quhet Medina Shijaku.Ajo eshte shume e rendesishme per mua.Medina eshte e gjate...
Kusherinte e mi
Lloji: Pershkrim
Kusherinjte e mi Une kam shume kusherinj por ata me te afermit jane 5 Ergi,Medina,Erva,Ajla dhe Ti...
Pershkruajme person...
Lloji: Pershkrim
. Pershkrimi objektiv. Njeriu qe kam perpara syve eshte nje vajze, shoqja ime me e afert. Ajo qendr...
Pershkruajme person...
Lloji: Pershkrim
I. Pershkrimi objektiv Erjola eshte nje nxenese ne klasen e nente te shkolles 9-vjecare “Edith Du...
shoqja e ngushte
Lloji: Pershkrim
shoqja ime e ngushte quhet liliana gorani ne jemi shume te lidhura me njera tjetren ajo eshte shuuu...
Dy shoqe ,por te nd...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne ditet e sotme eshte shume e veshtire te gjesh apo te kesh miq te vertete.Por dhe ti zgjedhesh po ...
Macja
Lloji: Tekst argumentues
Kafsha ime e preferuar eshte macja. Ato gjenden ne ngjyra te ndryshme, ato ngjyre gri jane te zakons...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofs...
Macja
Lloji: Pershkrim
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit t...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me pr...
nena
Lloji: Analize letrare
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mir...
nena
Lloji: Ese pershkruese
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mir...


Komentet e fundit!

Emri: redi.redi
Email: redi.redi@yajhoo.com
Komenti: wawwwwwwwwwwwwwwwwwww hahaha
  Pergjigju

Emri: anxhela
Email: anxhela.os@hotmail.com
Komenti: uaaaaaaa
  Pergjigju

Emri: ilva
Email: ilva.suci@live.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: -__-
Email: asdh@gmail.com
Komenti: ahahahahahahah noku vogel
  Pergjigju

Emri: kejsi
Email: kejsi@yahoo.it
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.