Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4333
Data e postimit: 2015-05-26 06:21:27
Shikime: 2824
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 1

Titulli: Eurovisioni 2015

Lloji: Pershkrim
Tema: Elhaida Dani,nje perfaqesuese e denje e kuqezinjve!
Autori: Niko Vincani
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: nikovincani@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nuk ishte vendi i duhur qe ne do te na pelqente te zinim ne Eurovision por gjithsesi,Elhaida Dani nje kengetare e mrekullueshme beri te pamunduren dhe mendoj se ajo na perfaqesoi denjesisht.Ajo shkelqeu ne skene fale vokalit te saj dritherues qe na mbushi me emocion ne cdo net te Eurovisionit.Kenga I'm alive ishte nje nga kenget me te bukura jo vetem te Eurovisionit 2015 por edhe po t'a krahasojme Shqiperine kete here me heret e tjera.Pa ofenduar kengetaret e tjere abolutisht,te gjithe ishin te mrekullueshem por Elhaida ishte nje nga ato kengetare qe na mbushi me emocion dhe meritonte te fitonte nje vend te mire.Kjo do te thoshte shume per ne por votat jane vota dhe preferencat e njerzve jane te ndryshem.Edhe pse per vendin tone ishte e veshtire t'a pranonim ky eshte realiteti.Gjithsesi e bere kete pershkrim te shkurter per te treguar se nje kengetar i mire dhe qe te fal emocione nuk duhet t'i kushtoje rendesi vendit qe ai ze,por menyres se si ai kendon dhe si e transmeton kengen tek audienca.Elhaida e beri shume mire kete gje jemi shume krenare qe nje kengetare e talentuar menje vokal mbreselenes perfaqesoi vendin tone dhe i gezoi shume me prezencen e saj atje.Bravo Elhaida suksese te metejshme ne karrieren tende!Go Albania!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Niko Vincani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Eurovisioni+2015/4333


Vepra te ngjashme
Eurovisioni 2015
Lloji: Pershkrim
Nuk ishte vendi i duhur qe ne do te na pelqente te zinim ne Eurovision por gjithsesi,Elhaida Dani nj...
Jam krenar per ty S...
Lloji: Ese pershkruese
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti...
endrra ime kur te r...
Lloji: Ese pershkruese
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesi...
artistet shqiptare ...
Lloji: Ese argumentuese
Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje ku...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdh...
Jam krenar qe jan s...
Lloji: Ese pershkruese
Ese: Jam krenar qe jan shqiptar Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:B...
E ardhmja jone
Lloji: Ese pershkruese
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si...
ne dhe europa
Lloji: Ese shpjeguese
EVROPA.Sa here qe e degjoj kete emer ne mendje me vijne shume vende te evropes .Nje kontinent i cili...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
ese:kendimi
Lloji: Pershkrim
KENDIMI PER MUA KENDIMI ESHTE GJITHQKA ESHTE JETA IME.DUA ME GJITHE ZEMER QE TE JEM NJE KENGETARE P...
Poezi
Lloji: Poezi personale
Marcel mori marcel pash zotin si ke le marcela e malsise kecen vallen porsi mic ike floket si bi...
Historia eshte bija...
Lloji: Ese vleresuese
Shume se kuptojne.Shume e shohin vetem si nje germadhe plot me numera,data e ngjarje qe kur I degjo...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.