Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1470
Data e postimit: 2013-09-14 10:03:41
Shikime: 6345
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Gjeimnazi me te verteta te hidhura

Lloji: Pershkrim
Tema: per shkolla
Autori: xhyljeta ibrahimi
Shkolla: gjergj kastriot skenderbeu
Klasa: 10
Qyteti: drenas
E-mail: sukena_15@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Dikun ne nje shkoll te gjimnazit ne Kosov,nje djal zhurmagji, kishte shum mungesa te pa arsyeshme, nje her ishte edhe paraperjashtim , sepse tentoi qe ta rrihet profesorin per arsyen se aj nuk e lejoi te hyj ne shkoll pa uniform, ai ishte konsumues i alkoholit , i droges,mariuhanes,heroines, me thjesht i droguar.Ne fund ai u be maturant shkoi ne mbremje me nje vetur te mir e te shtrejt Audi Q7 , dhe se bashku me vajzen me te mir te klases,ai mendonte se do ta vazhdonte edhe fakultetin nese do te ishte shendosh e mir.


Ajo vajza ishte vajz e mir e sjellshme me gjitha 5 , me vetem 2 mungesa te arsyeshme,por aio nuk mundi ta kaloj gjimnazin sepse ajo ishte e perjashtuar nga shkolla per arsyen se ishte e mbuluar.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     xhyljeta ibrahimi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Gjeimnazi+me+te+verteta+te+hidhura/1470


Vepra te ngjashme
Jeta ne ditet e sot...
Lloji: Analize letrare
N'Kosovë...Dikund afër 65 mungesa pa arsye, djal i zhurmshëm, nga ai ankohen gjithë profesorët ...
me padurim e prisja...
Lloji: Analize letrare
Se pari 1 shtatoori i 2013 . 1 shtatori i 2013 ishte dita e par e mesimit ne shkollen fillore"asim...
djali princ
Lloji: Tregim
ishte nje djal i vetem i cili nuk kishte prinder. ai pas disa viteve shkoi ne nje qytet ,atje gjeti...
ese pershkruese
Lloji: Ese argumentuese bindese
Na ishte njeher nje njeri ai e kaloj jeten e tij te vetmuar sepse atij i vdis e ema,ai deshironte qe...
pse
Lloji: Poezi dashurie
Arsyen pse nuk e di Pse une u ndava nga ty Arsyen pse nuk e kuptoj Dhe veten ne lot e shikoj Ars...
Pasiguria
Lloji: Ese shpjeguese
PASIGURIA Tani mendoj te pershkruaj se per qfar fillova te ndihem e pas...
Diana
Lloji: Tregim
Ishte nje vajz qe quheshte Diana ajo ishte 9 vjeqe.Prinderit e saj nje dite u kthyen nga puna shum t...
Interes apo dashuri...
Lloji: Tregime dashurie
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne...
Vajza e braktisur
Lloji: Tregim
Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia...
pasioni im me mreku...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe ne kemi nje enderr,nje pasion,nje deshir qe na terheq drejt nje te ardhmje te suksesshme.P...
une Milosaoja
Lloji: Ese filozofike
Une Milosao Une shpirti i tij (Milosaos) u shkeputa nga trupi, gjaku i te cilit lagu ate dite to...
Emri im
Lloji: Poezi personale
MORA 1 S te stolite aty ishte bukuria, MORA 1 T toka aty ishte jeta, MORA 1 E te era aty isht...


Komentet e fundit!

Emri: Komentues
Email: Komentues@gmail.com
Komenti: Gjithkush ka të drejtë ta jetojë jetën si do vetë.Të besosh në Zot nuk është e pamoralshme.Nuk mund ta përjashtosh nga shkolla dhe ti shkatërrosh ëndrrat një vajze që është besimtare e devotshme.Ne nuk do hymë kurrë në BE duke urryer dhe duke bërë ndarje të shoqërisë.
  Pergjigju

Emri: x person
Email: x.person37@hotmail.com
Komenti: sa pa lidhje ???
  Pergjigju

Emri: kristina
Email: kris.tina@yahoo.com
Komenti: Hhaahhhaahh :p
  Pergjigju

Emri: erolinda
Email: erolinda.erina@hotmail.com
Komenti: hahhahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahah
  Pergjigju

Emri: Sara
Email: saradine@yahoo.com
Komenti: Po mos u mbuloni pra!!!! Jeni ne europe dhe jo ne ato shtetet islamike te lindjes se mesme. Lat nam late.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.