Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5662
Data e postimit: 2017-03-02 22:38:55
Shikime: 4258
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 1

Titulli: Jeta

Lloji: Pershkrim
Tema: Jeta
Autori: Erjola
Shkolla: mersin duqi
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: ola@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jeta ka shume veshtiresi. Jeta nuk eshte loje qe te tjeret te luajne me te. Shumica prej nesh gjykojme shume persona per menyren se si esht veshur apo per stilin ose karakterin qe ato kane. Duke u bazuar te kjo disa e mendojne jeten nje paragjykim te madh. Gjithcka nuk bazohet tek ajo qe ne degjojme ose flasim per dike. Jeta nuk eshte e lehte per tu jetuar por me ndihmen e prinderve por disa raste edhe te shoqerise se vertete mund ti kalosh sfidat qe shfaqen shume lehte. Se pari ne jete eshte shkolla. Duke u fokusuar me se shumti ne mesime atehere ne dihet qe do te kemi nje te ardhme.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Erjola - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Jeta/5662


Vepra te ngjashme
Jeta
Lloji: Pershkrim
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke par...
Jeta
Lloji: Ese informuese
Jeta!Nje realitet me veshtiresite e medha qe gjnden ne te.Keto veshtiresi te medha qe gjenden ne cdo...
Jeta
Lloji: Poezi dramatike
Kjo bot ka shume te meta dhe shume pak te verteta jeta s'esht vec hidherim ajo e ka nje kuptim ...
Vleresoje jeten
Lloji: Ese filozofike
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellim...
Realiteti dhe vesht...
Lloji: Ese informuese
Edhe realiteti ka veshtiresite i tija.Keto veshtiresi gjenden perreth nesh cdo dite dhe cdo nate.Nuk...
Jo duke degjuar te ...
Lloji: Ese filozofike
Shume njerez,shume femije paragjykohen nga te tjeret.Dhe shpeshhere ata qe i degjojne dhe i besojne....
jeta dhe ndjenjat
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gje...
si ti bindim prinde...
Lloji: Ese argumentuese
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,k...
Familja dhe une.
Lloji: Ese vleresuese
Familja. Sa here permendet ky emer me miliona mendime , gjykime , deshira, endrra , hidherime , gezi...
Te degjosh te tjere...
Lloji: Ese argumentuese
Ja ku jam perseri! Mora lapsin dhe fletoren dhe u ula per te shkruajtur.Sot dua te flas per nje teme...
mesuesit tane
Lloji: Ese vleresuese
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithck...
Dhimbja dhe lumturi...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama j...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.