Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 400
Data e postimit: 2012-07-10 07:18:36
Shikime: 8275
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 1

Titulli: Shkruajme dhe plotesojme grafike

Lloji: Pershkrim
Tema: Hobe
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shpesh here ne ditet e sotme veme re se librave dhe te lexuarit nuk i kushtohet rendesia e duhur. Interesimi per te lexuar, vecanerisht nga femijet e moshes sone eshte shume i vogel. Vemendje e madhe nga ana e tyre i drejtohet lojrave argetuese, kompjuterit e televizorit. Ata qendrojne me ore te tera perpara ekranit te kompjuterit e botes se interntit dhe harrojne boten reale dhe vlerat e verteta artistike qe mbart nje liber ne vetvete. Prinderit jane nje shtyse shume e madhe tek femijet e tyre me deshiren e madhe per ti arsimuar dhe formuar ne menyren me te mire. Kjo eshte e dukshme tek frekunentimi i kurseve nga nje pjese shume e madhe e nxenesve ne klasen dhe shkollen time. Persa i perket instrumenteve muzikore, jane te paket nxenesit qe kane prirje artistike dhe dhunti te luajne nje te tille. Ashtu si te gjithe bashkemoshataret e mi edhe une kam deshire te luaj dhe te argetohem ne menyra te ndryshme si per shembull duke perdorur kompjuterin, televizorin apo dicka tjeter. Megjithese ndonjehere loja dhe argetimi me rrembejne une kujtoj synimin qe i kam vene vetes, per te qene nje mjeke e denje ne te ardhmen dhe per kete i perkushtohem shume studimit, por pa lene menjane sportet, kurset e ndryshme dhe aktivitetet e mia te preferuara.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     VepraNgaJu.com - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Shkruajme+dhe+plotesojme+grafike+/400


Vepra te ngjashme
Shkruajme dhe plote...
Lloji: Pershkrim
Dy prej hobeve te mia kryesore jane frekuentimi i shpeshte i kurseve te ndryshme dhe perdorimi i rre...
arsimimi
Lloji: Ese argumentuese
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ng...
Veprimtaritë brend...
Lloji: Ese argumentuese
Aktivitetet brendashkollore me zgjedhje janë shumë të rëndësishme.Për to diskutohet vazhdimish...
ndryshimi nga cikli...
Lloji: Analize letrare
Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me p...
NJE BOTE E DENJE P...
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve da...
Nje Bote e Denje Pe...
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve da...
Pershkruajme person...
Lloji: Pershkrim
I. Pershkrimi objektiv. Eshte nje vajze pesembedhjete vjecare. Me nje gjatesi mesatare prej 168 cm,...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofs...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese
Ata jane si gjithe te tjeret.Ata I bejne gjerat sipas menyres se tyre,e shprehin dashurine ne nje me...
Femijet
Lloji: Analize letrare
Femijet jane shembelltyra e nje shoqerie. Aksidentalisht femijet po i "vret" dashuria me superficit....
endrra ime kur te r...
Lloji: Ese pershkruese
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesi...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me pr...


Komentet e fundit!

Emri: bleona
Email: bleonagjata@outlook.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: sara
Email: sara.hamzaj@live.com
Komenti: t'lumt je ma e mira edhe uné si nx. e kl se 8 preroj ne te ardhmen te behem mjekd te dua shum tung :D.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.