Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 373
Data e postimit: 2012-07-10 06:02:36
Shikime: 27760
Raporto

Likes: 14 Dislikes: 2

Titulli: Shkruajme per veten (Shkrimi autobiografik)

Lloji: Pershkrim
Tema: Vetvetja
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

1. Si me shikojne prinderit e mi.
Ndoshta nuk e kam formuar ende personalitetin tim plotesisht sepse edhe biografia eshte e shkurter dhe jo shume e ngjeshur, vetem prej pesembedhjete vjetesh. Por gjithsesi edhe me kete periudhe te shkurter qe ka kaluar, bazat e personalitetit tim jane hedhur sido qe te jene ndertuar ato, nga familja apo shoqeria. Po te flasim per menyren se si e shohin prinderit personalitetin tim verej se eshte paksa e ndryshme nga ajo e njerezve te tjere por shume e ngjashme me ate te miqve te afert. Prinderit kane pasur gjithnje mendime konstante per mua dhe cilesite e mia qe gjate periudhes se tanishme te adoleshences jane theksuar edhe me shume. Ne syte e tyre kam qene gjithnje shume e levizshme dhe femije i drejtperdrejte. Por ata jane te ndergjegjshem se ky karater i vertete i imi dilte ne pah vetem me njerezit me te afert tek te cilet kam besim dhe i njoh mire. Persa i perket te tjereve, me ta jam teper e turpshme dhe e ftohte. Gjithnje kam qene e tille. Ndoshta kjo vjen nga pasiguria ime per reagimin e te tjereve ndaj veprimeve te mia sepse kur jam e lirshme veproj me impulsivitet dhe ne menyre instiktive. Me prinderit dhe me miqte me te ngushte jam shume e shkathet, gazmore dhe e drejtperdrejte. Gjithashtu kam qene nje femije paksa tekanjoz dhe kokeforte ndoshta sepse jam me e vogla dhe jam perkedhelur me shume. Kokefortesia eshte nje tipar qe me eshte rrenjosur thelle dhe mbase nga kjo vjen edhe veshtiresia per te kerkuar falje. Prinderit kane qene gjithmone te mendimit (duke ndjekur dhe rezultatet ne cerdhe, kopesht apo shkolle) se une jam nje femije inteligjent. Ata mendojne se une qe e vogel i kam pare situatat ne menyre shume objektive. Ky eshte pak a shume portreti qe kane prinderit per mua; nje njeri ne dukje i qete dhe i turpshem, por ne thelb teper energjike, impulsive dhe e drejtperdrejte.
2. Si me shikojne miqte e mi?
Edhe kendveshtrimi qe kane miqte e ngushte per mua eshte i njejte me ata te prinderve, me ndryshime te paperfillshme te cilat mund te vijne normalisht nga sjellja e ndryshme qe mund te kem me bashkemoshataret me te cilet kuptohemi me mire. Shoqet e mia me te mira mendojne se une kam nje karate teper impulsiv dhe instiktiv sepse ne castin e pare qe percalle me nje situate te nderlikuar reagoj vrullshem dhe pa u menduar mire dhe kjo gje sjell probleme por jo teper te renda. Nje cilesi tjeter qe ato shohin tek une eshte se jam teper e sinqerte dhe e drejtperdrejte sepse sic thone me pelqen te flas “pa doreza”. Gjithashtu une jam tip energjik qe i pelqen te argetohet dhe te “lajthise” paksa sepse natyra ime ne pergjithesi eshte teper femijerore (kete gje e kane vene re edhe prinderit). Por keto cilesi dalin ne pah vetem me njerezit qe i njoh mire dhe me njohin. Nese rri me dike pak me shume se me te tjeret atehere lirohem menjehere, dal nga zinxhiret. Por me ata qe nuk i njoh mire jam teper e edukuar dhe e urte sepse e pres prej tyre iniciativen. Kete tipar dallue e dine mire shoqet e mia. Gjithashtu me pelqejne teper bisedat per temat e “thella” dhe miqte mendojne se i kap me se miri. Me duken teper te vecanta bisedat qe bejme dhe s’mendoj se shumica e moshatareve tane i ushtrojne dhe i arrijne. Por ato mendojne se jam nje person inteligjent dhe i thelle sepse i kap temat rendesishme me shume seriozitet dhe atehere duket sikur femija brenda meje zhduket. Kryesisht jam natyre pesimiste por nese dikush me bind arrij te shoh edhe anen tjeter te monedhes. Nje tipar tjeter karakteristik I imi eshte edhe ironia te cilen e perdor vend e pa vend por ne disa raste edhe sarkazma. Ne disa raste tregohem hakmarrese dhe kete e bej me vetedije por vetem kur me vjen rasti ne dore, nuk e programmo apo planifikoj. Ndoshta ky nuk eshte tipar teper i mire, por keshtu jam dhe s’kam c’te bej! Pergjithesisht miqte mendojne se jam edhe nje person me finese, por kjo eshte jokonstante dhe e perkohshme ne castin kur une jam ne culmi e argetimit. Ky eshte edhe portreti qe miqte e mi kane per mua.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     VepraNgaJu.com - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Shkruajme+per+veten+%28Shkrimi+autobiografik%29/373


Vepra te ngjashme
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofs...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me pr...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
Prinderit e mi une do ti cilesoja si motren, vellain dhe mikun tim me te mire. Ata me kuptojne, me t...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
Si me shikojne prinderit e mi. Prinderit e mi me japin lirine e nevojshme e te domosdoshme te moshe...
Pershkruajme person...
Lloji: Pershkrim
I. Pershkrimi objektiv Erjola eshte nje nxenese ne klasen e nente te shkolles 9-vjecare “Edith Du...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te mir...
Autobiografia ime
Lloji: Ese argumentuese
Miqte e mi me therrasin Mina dhe keshtu me pelqen te me therrasin ne pergjithesi. Une jam 12 vjec dh...
miqte e mi
Lloji: Ese pershkruese
miqte tane jane cdo gje per ne .Ato dine te jene te mire ne cdo sekond te jetes tone,na bejne te qes...
prinderit
Lloji: Ese filozofike
njeriu mesoi te linde dhe te jetoje. por njerezit qe e priten ne lindje ishin prinderit .te gjithe m...
si ti bindim prinde...
Lloji: Ese argumentuese
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,k...
Kujdesi per prinder...
Lloji: Ese argumentuese
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta...
Kujdesi per prinder...
Lloji: Ese argumentuese
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta...


Komentet e fundit!

Emri: Sars
Email: Sarakolaveri@gmail.com
Komenti: Shume bukur
  Pergjigju

Emri: Sars
Email: Sarakolaveri@gmail.com
Komenti: Shume bukur
  Pergjigju

Emri: Alesia
Email: alesiademerxhiu@gmail.com
Komenti: Mire , por nuk jane zbatuar te gjitha rregullat e shkrimit autobiografik. Gjithsesi bukur.
  Pergjigju

Emri: anisa
Email: anisanisa@yahoo.com
Komenti: Hii
  Pergjigju

Emri: emri
Email: erijakupi@gmail.com
Komenti: Je I sigurt qe ky shkrim eshte tamam tamam shkrim autobiografik? Mua me jep pershtypjen qe nuk jane te zbatuara te gjitha vecorite e nje shkrimi te tille. Perndryshe nga ana dejuro ose formale duket nje pershkrim I arrire I vetvetes,me se shumti I karakterit .
  Pergjigju

Emri: asddsf
Email: asddsf.aaaa@gmail.com
Komenti: me duket se e paske kopjuar se e pashe te nje fq. tjt kete.
  Pergjigju
Emri: lori
Email: lorigirl@hotmail.com
Komenti: Jo nuk eshte e kopjuar. Ky shkrim ketu eshte origjinali. Aja fq tjeter ku ti e ke pare e ka vjedhur dhe kjo quhet vjedhje e te drejtes se autorit. Per tu bindur shiko daten e postimit ketu dhe atje. Ketu do shohesh: Data e postimit: 2012-07-10 06:02:36 , ndersa atje: E martë, 28. Tetor 2014 Koha 13:14. pra nje diference prej 2 vjetesh. Ajo faqja qe ti e ke pare e ka metode pune vjedhjen e shkrimeve te te tjereve dhe ti paraqese me emra te ndryshem por qe jane emra fallco.

Emri: aNa
Email: ana_Aana@yahoo.com
Komenti: shko mj qihu sa kot qe e ke bo -.-
  Pergjigju

Emri: ela
Email: ela456@hotmail.com
Komenti: te lumt.shkelqyer
  Pergjigju

Emri: klea
Email: klea3@gmail.com
Komenti: me pelqeu shum
  Pergjigju
Emri: diandra
Email: diandra123@gmail.com
Komenti: me plq shum jam mmendim si klea


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.