Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 391
Data e postimit: 2012-07-10 06:56:11
Shikime: 8006
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 2

Titulli: Te shkruajme per hobite tona. Shkruajme dhe plotesojme grafiket.

Lloji: Pershkrim
Tema: Hobe
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne lidhje me hobet, deshirat, nuk eshte se ndryshoj shume nga shumica e moshatareve te mi. Me pelqej shume te lexoj dhe e gjej nje nder menyrat me relaksuese dhe qetesuese per mua. Ne lidhje me perzgjedhjen e titujve, autoreve jam bere selektive. Krahas leximit te librave me pelqen te merrem me sporte dhe aktivitete ku mund te nxjerr energjite negative te grumbulluara gjate javes. Kurset me ndjekin dita-dites dhe nuk do ti cilesoja si hobi me shume sesa veprimtarei qe duhen kryer per te me aftesuar mua edhe me shume ne fusha te ndryshme te jetes. Duke qene se jam natyre kreative me pelqen shume te shkruaj e vizatoj dhe e shijoj shume ate pjese te kohes ku une kam intimitetin tim.
44. Njeriu ne jete ka nje apo shume dashuri? Per ke ja vlen te sakrifikosh?
Krahas vuajtjeve, sakrificave, deshperimeve e problemeve pafund ne jeten e secilit prej nesh gjithashtu jane te pranishme shume dashuri. Jane ndjenjat per te cilat njeriu lufton dhe merr persiper te gjithe vargun e peripecive e lendimeve ne jete. Mirepo dashurite e njeriut jane te ndryshme nga menyra e perceptimit, gjithashtu edhe nga vendi qe ato zene ne zemren dhe mendjen e individit. Ne kurrsesi nuk mund te krahasojme dashurine per prinderit me ate per njeriun e zemres ose jeten, natyren, femijet etj. Secila prej te lartpermendurave e ka vendin e vet te ndryshme nga tjetra ne zemren e njeriut. Duke qene se te gjitha keto jane kaq te rendesishme per jeten e njeriut, jane arsyeja pse njeriu lufton, atehere edhe sakrifica detyrimisht do te behet per gjithselicen, pasi vetem atehere do te mund te ndihemi te plotesuar. Dashurite jane ndjenja te shenjta te pacenueshme per te cilat ja vlen te sakrifikosh.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     VepraNgaJu.com - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Te+shkruajme+per+hobite+tona.+Shkruajme+dhe+plotesojme+grafiket./391


Vepra te ngjashme
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Dashuria eshte ndjenja me e bukur dhe me fisnike qe buron ne shpirtin e paster te nje individi. Une ...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta eshte shume e komplikuar, por nje pjese mjaft e rendesishme e saj eshte dashuria. Njeriu ne jet...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne jete njeriu lind, jeton e me pas vjen edhe fundi i tij kur ai vdes dhe sigurisht pason breza te t...
arsimimi
Lloji: Ese argumentuese
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ng...
imagjinata
Lloji: Ese argumentuese
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta ...
Eksperimentet ne ka...
Lloji: Ese argumentuese
Ne te gjithe kemi degjuar apo pare ne dokumetare shkencore,per eksperimentet qe behen ne kafshe te ...
Marredhenia ime me ...
Lloji: Ese pershkruese
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin nj...
Perse me pelqen te ...
Lloji: Ese argumentuese
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote n...
Shkruajme dhe plote...
Lloji: Pershkrim
E ngulitur ne mendjen e zemren time qe kur isha e vogel, adhuroj cdo gje qe ka te beje me fushen qe ...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Festat e fundvitit ...
Lloji: Ese pershkruese
Normalisht,kur flasim per festat e fundvitit i referohemi Krishlindjeve dhe Vitit te Ri,dy festa te ...
Arsimimi
Lloji: Ese argumentuese
Arsimimi eshte baza e cdo shkalle qe ne do te ngjisim ne jete. Duke qene kaq i rendesishem,ai fillon...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.