Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5517
Data e postimit: 2017-01-18 15:17:30
Shikime: 5427
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 0

Titulli: Vjeshta stina e zjarrte

Lloji: Pershkrim
Tema: Stina e vjeshtes
Autori: Klara Lico
Shkolla: Mesonjetorja e pare shqipe
Klasa: 4B
Qyteti: Korce
E-mail: mirelaklara@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit tim ishte shtrire nje tapet mahnites ngjyre e verdhe si ari...!Vjeshta kishte ardhur plot imagjinate ajo kishte sjelle me vete nje pafundesi gjethesh plot me ngjyra te ndryshme si: ngjyra e kuqerremte ,e arte si floriri dhe ngjyre vishnje si rrushi,etj..Atje nje feshferitje e pareshtur e krecitese kumbonte ne veshin tim i cili ishte lagur pak nga pikat madheshtore te shiut.Gjethet e thara per toke mbreteronin si te ishin princesha!Me pas u rehatova ne tapetin ngjyre plote te cilen e kishte shtruar zonja e vjeshtes..!Ne syrin tim pikonte nje pikez shiu i cili dukeshe i embel por ne fkat ndiconte si uji i kristalte i burimit te nje pallati mbreteror.!Kur shkova ne shtepi kuptova se vjesjta me kishte ardhur duar plote tek shtepia ime ajo me kishte sjelle nje shporte plot me fruta si:molle,rrush,dardha,mandarin a,etj...keto fruta kenaqesin kur kercisnin pa pushim ne gojen time e cila po pikonte nga gezimi qe ato frutapo i benin nnje vizite asaj.......!!!! Stina e vjeshtes kishte ardhur magjepese ne qytetin tim..!






Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Klara Lico - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Vjeshta+stina+e+zjarrte/5517


Vepra te ngjashme
Vjeshta stina e zja...
Lloji: Pershkrim
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizit...
vjeshta
Lloji: Hartim
Vjeshta nje stine ku ngjyra e gjelber merr fund.Kjo stine e bukur ne natyre sjell nje ngjyre te buku...
vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Stina e vjeshtes fillon me 23 shtator .vjeshta ne fshat duket shume ndryshe sepse nuk e ka pamjen si...
vjeshta ne fshatin ...
Lloji: Ese pershkruese
E pergjumur dola ne dritare.Shikoja natyren me vete thash "sa bukur" .Gjithqka ishte ndryshe kishin ...
vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga stinet e mia te preferuara eshte vjeshta.Vjeshta me pelqen sepse ka ngjyra te mrekullueshme....
Vjeshta
Lloji: Ese informuese
Vjeshta eshte nje stine imagjinare.Ne fshatin ku une jetoj eshte shume bukur sepse kur bien gjethet ...
pershkrim
Lloji: Pershkrim
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te...
VJESHTA
Lloji: Hartim
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i je...
Vjeshta
Lloji: Ese shpjeguese
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i je...
Vjeshta
Lloji: Analize letrare
Stina e vjeshtes Fillon me 23 shtator dhe mbaron me 22 dhetor nje Stine ku e nngyra e gjelber te gji...
stina e vjeshtes ne...
Lloji: Ese pershkruese
vjeshta eshte nje nder kater stinet me te bukura te vitit...edhe vjeshta si cdo stine ka bukurite e ...
Ese:Stina e vjeshte...
Lloji: Pershkrim
Për dallim nga stina e verës ne kemi hyrë në një stinë tjetër,që është stina e vjeshtës.M...


Komentet e fundit!

Emri: sibora agolli
Email: buba.bear@yahoo.com
Komenti: shume e bukur .ke shume fantazi
  Pergjigju
Emri: klara
Email: mirelaklara@hotmail.com
Komenti: flm /

Emri: dfdf
Email: kamza@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju
Emri: klara
Email: klara123@hotmail.com
Komenti: Ckeeeee????? :


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.