Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5881
Data e postimit: 2017-06-12 23:01:27
Shikime: 3437
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Absurditet

Lloji: Tekst filozofik
Tema: Absurditeti i jetes njerezore
Autori: E.C
Shkolla: Sami Frasheri
Klasa: 12
Qyteti: Tirane
E-mail: elma.cara@outlook.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gezuar njerez te kesaj bote! Gezuar… A eshte valle fjala e duhur? Sigurisht, eshte ajo cka i urojme njeri-tjetrit cdo vit ne te njejten dite, shpesh te rrembyer nga vorbulla e fuqishme e normave qe na mbyt ne cdo rast, atehere kur vendosim te luftojme ose te pranojme ate cka ajo na paracakton. Urojme pa ditur se c’themi, shpesh duke i shoqeruar fjalet magjike me ndjenja te thella bezdie qe nuk duhet te dalin ne pah kurrsesi nga frika e paragjykimit qe vjen si pasoje e moskuptimit. Pikerisht kjo periudhe specifike e vitit percakton nje detyre me shume, ate te urimeve. Nje mesazh i shkurter ‘’copy paste’’ per te gjithe mjafton dhe ‘’detyra’’ perfundon me sukses. I rikthehemi serish absurdit qe ne kete periudhe forcohet me shume se kurre, shpenzime te pafundme qe duket sikur duan te shuajne perfundimisht babezine njerezore per te mira materiale, a thua se gjate gjithe vitit jemi te privuar nga ky argetim qe duket si drita ne fund te tunelit qe na jep shpresen dhe kurajen e nevojshme per t’i mbijetuar erresires se gjithe vitit... Duket sikur ky cikel absurd nuk do te marre fund kurre, jetojme ne nje qark qe na sjell ne fund te cdo viti ne te njejten pike dhe ne serish, festojme dhe shpresojme qe viti i ardhshem te jete ndryshe, me i mire… Mjegulla qe na ka pushtuar pamjen nuk na le te kuptojme c’po ndodh me ne, jetojme kuturu, e kalojme jeten duke u marre me gjera te vogla dhe te parendesishme per te harruar te verteten e madhe,kjo sjellje ne kufijte e deshperimit e tregon me se miri gjendjen tone shpirterore te trazuar. Thone qe njeriu eshte qenia shtazore superiore per shkak te ndergjegjes, por eshte pikerisht mungesa e kesaj te fundit ajo qe po na ben gjithmone e me pak njerezore. Nderkohe qe ceshtja e dites shtrohet si te hame sa me shume dhe te mundemi ta tresim, ose nese kete vit horoskopi parashikon fat, lumturi dhe realizim, diku jo shume larg nesh femijet (te mbijetuarit e ‘’luleve bombarduese’’) shuajne urine me balte. Dhe ne, te dehur nga gjendja e lartpermendur nuk arrijme te kuptojme cmendurine e kesaj bote. Ky eshte valle njerezimi ? Keto jane vlerat per te cilat teorikisht predikohet kaq bukur nga ligji,feja,mediat? Nuk eshte bomba apo uria ajo qe i vret ata femije ne te vertete, nuk eshte ‘’qarku’’ ai qe po na vret ne. Eshte heshtja. Askush nuk thote asgje. Kemi vendosur te nenshtrohemi, sepse nuk jemi te forte mjaftueshem. Kjo mungese shprese nuk na jep kurajen qe t’i japim fund kesaj marrezie. Po kujt po i nenshtrohet ky njerezim? Vetes se tij? Apo nje pjese shume te vogel qe tallet me ne duke predikuar paqe? Njerezimi eshte i fuqishem mjaftueshem sa ta percaktoje vete fatin e tij, te perqendruar tashme ne duart e kesaj pakice. Dhe kjo nuk fillon duke sulmuar majen,e cila eshte per momentin e paprekshme, po fillimisht duke u ndergjegjesuar per realitetin ne te cilin jetojme, duke u perqendruar me pak tek vetvetja dhe duke menduar me shume per te tjeret ne nevoje, duke e ndare me ta bollekun e panevojshem. Kjo do na bashkoje, nuk do te jemi me vetem, gje qe na ben me te forte perballe synimit te madh. Le te kujdesemi per njeri-tjetrin ne menyre qe dhe boshlleku qe na le ne shpirt nje bark i tejfryre t’ia lere vendin lumturise dhe harmonise se vertete. Viti i Ri do te jete me siguri me i bukur dhe te gjithe bashke do te jemi pa dyshim me te gezuar!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     E.C - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+filozofik/Absurditet/5881


Vepra te ngjashme
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
Njeriu eshte farket...
Lloji: Ese filozofike
Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,...
Eleminimi i varferi...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Shqiperia. Eh, c'eshte Shqiperia ne krahasim me vendet e tjera? Sapo e degjojme renditet ne mendjen...
Gjera te vogla, por...
Lloji: Ese argumentuese
A mund ta ndryshoj une boten,hapsiren dhe njerezit me te cilet jetoj dhe nderveproj cdo moment ...
''Te rrosh a te mos...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh?!Valle a s'eshte me mire te reflektosh?! Te lejosh mendimet e strukura ne n...
Ne zemra jeton fjal...
Lloji: Ese pershkruese
NE ZEMRA JETON FJALA SHPRESE Boshlleku,vdekja dhe semundja pu...
kush jam une ?
Lloji: Ese pershkruese
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo p...
Jeta dhe Vdekja
Lloji: Ese argumentuese
Jeta: Une dua ta nisi pikerisht nga çifti sepse prej tyre jeta e merr kuptimin. Te gjithe ne vijme...
Bullizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Bullizmi tashme eshte nje fakt social. Ai eshte i pranishem ne te gjitha vendet dhe eshte nje fenome...
FEMIJET E BRAKTISUR...
Lloji: Poezi dramatike
Femijet e braktisur Mes dhimbjes e lotit e shkruajta kete poezi ...
...
Lloji: Ese filozofike
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!D...
Ku po shkojme me ka...
Lloji: Ese filozofike
Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.