Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2980
Data e postimit: 2014-10-30 15:16:24
Shikime: 4699
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 1

Titulli: At Anton Harapi

Lloji: Tekst pershkrues
Tema: At Anton Harapi
Autori: Eli
Shkolla: Muhamet Kondi
Klasa: XII
Qyteti: Skrapar
E-mail: freegurl@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Edhe komunisteve due t’ua them nje fjale,por qarte e shkurt.Une jam i bindur se pak jane ata shqiptar te cilet me te vertete e kuptojne doktrinen komuniste.Por tashma te gjithe po e shohim dhe po njohim organizaten dhe vepren komuniste ne Shqipni .
Kjo asht e vertet ,e kjo don me thane se gati te gjithe komunistet shqiptar veprojne me kry ne thes,pa e dit se shka bajne dhe per shka veprojne.Por po na thone se e kane per Shqipni,dhe vetem per Shqipni.Une do te kisha dashte t’u besoj,por ky dallim midis doktrines komuniste internacionaliste dhe vepreskomuniste ne formen kombetare,-ashtu sic i kam ndigjue une vete tujdishmue organizatoretkomuniste,-mueme ban me dyshue shume ne sinceritetin e kesaj rryme”Shqiptere”.Perse valle komunistet veshen e ngjeshenme zellen atdhetar kur atyne u interreson mbi te gjitha doktrina dhe jo atdheu?Gjithe keto masa terrori qe po bajne ,vellavrasja e mbi te gjitha lidhja e ngushte deri ne mvaresi te plote ndaj dores se huej,tuj perdore cdo mjet per t’ia arritur qellimit,te gjitha keto me lane me dyshue .Mero me kobure ne gjoks nuk bahet kush as vella e as shoq ,por do te mbetesh ndaj te huejit ose si mizor ,ose si nji hipokrit i vellait tand.Gjithmone tuj rrenue ,nuk Ndertohet.
Une gjej shka te admiroj edhe nder kundershtar: Vendimin e prere ,sakrificen dhe qendresen.Nuk jam me te as ne parim as ne metode,as per shka bajne e si bajne ;po atyne disi mund tu bahet hallall ,mbasi luftojne per dishka.
Por shka tu bajme gjysmakeve ,abstenuesve ,indiferenteve,shqiptareve te vdekun ne Shpirt,te cilet ,ose prej frike ,ose prej egoizmit vetjak per mos me i qite trazim vetes ,ku edhe per tu majt si elite ose “esnafe”ne sferen e tyne qe nuk dun te perzihen ,e kane vendose per ndere e per vlere qe te mos deklarohen ne asnje menyre ,as per qeveri ,e as per anarki.
Keta jane parazitet e Shqipnise .Per ta pasiviteti dhe negativiteti jane ideal ,nuk duen te vihen ne rrezik as sa te zit e thonit ,por duen te rrojne e te gezojne ne Shpine te tjereve .Dobesi mendore ,dobesi morale ,dobesi shoqnore!Po qe kush per plumb ,patjeter keta do te kishin me qene te paret
Ne luften e Waterloo-se i qe paraqitun Napoleonit nje kryetar komuneje i cili ,tuj e deklarue veten asnjanes ,mendoi te justifikohej.”vrajeni “tha Napoleoni .Venje ne plumb menjehere,sepse armiku qe te del perballe ,qofte fale .Por ky qe rri i fshehun ne apatine e vet ,ashte ma i rrezikshem ,sepse jo vetem asht armik por asht edhe spekulator i dobet.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Eli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+pershkrues/At+Anton+Harapi/2980


Vepra te ngjashme
Shkëmbi
Lloji: Analize letrare
O tokë e Shqipërisë, E shkelur nëpër shekuj. Shumë copa ti ndanë Por prapë Shqiperi do mb...
Të gjykosh
Lloji: Ese argumentuese
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e d...
Ajo
Lloji: Tekst vleresues
N'fakt ... Femna pasqyron madheshtine e krijimit ajo asht parajsa e toks Asht drit , shpirt , d...
Dhuna
Lloji: Ese vleresuese
Perse jetojme? A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos n...
Bullizmi
Lloji: Analize letrare
Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nj...
Absurdi
Lloji: Ese argumentuese
Absurdi verehet se eshte pjese e shume veprave te shkrimtareve te ketij shekulli. Men...
...
Lloji: Ese shpjeguese
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here ...
Pushime ne kohe pan...
Lloji: Ese pershkruese
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne...
Gabimi dhe falja pj...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim...
"Trembem par a se t...
Lloji: Ese shpjeguese
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjith...
kombi
Lloji: Ese argumentuese
Me duket si nje enderr,eshte shkruar aq shume histori per gjithe keto shekuj. Eshte qendisur nje fla...
Te drejtat e femije...
Lloji: Ese argumentuese
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe t...


Komentet e fundit!

Emri: medina shijaku
Email: medina.titi@yhoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: anaswet
Email: anas-weet@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.