Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5328
Data e postimit: 2016-09-17 21:05:45
Shikime: 29473
Raporto

Likes: 27 Dislikes: 2

Titulli: pershkrimi i piktures

Lloji: Tekst pershkrues
Tema: natyra
Autori: Xheisa Kore
Shkolla: Petro Nini Luarasi
Klasa: x
Qyteti: tirane
E-mail: xheisak@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Po gjendem perpara nje natyre te qete te mrekullueshme…
hap syte dhe shikon vetem bukuri te tille… gjelberim …bari I thate pemet e gjelberta…kane krijuar nje harmoni shume te bukur ndermjet tyre..ne kodrat siper shikon peme te tjera te cilat levizin nga era qe fryne ne kete fillim vjeshte. Une po mundohem te shikoj cdo gjo por era mi mere floket neper fyter dhe me pengon ta shikoj kete mrekulli… folet e zogjve kane ngelur te vetmuara neper peme….bari qe dikur ishte I gjelber po merte nje tjeter ngjyre…vjeshta u be xheloze per bukurin e barit te gjelber, dhe ne stinen e saj e tregoi shume qarte duke e bere barin e verdhe… nga xhelozia gjithashtu po perpiqet te shtremberoj dhe pemet , por ato jan akoma te reja dhe plot te gjalla te afta per ta perballuar kete ftotesi te forte… rete po nginden mes tyre se kush do ta zere vendin I pari kur te filloj shiu.. ka nje perplasje te fuqishme dhe furia e ftote e eres I shtyne me shume nga te gjitha drejtimet e I ben me te egra rete e qiellit…aty plot vuajtje qendrojn disa lule qe kane fituar kunder betejes me eren e forte…te tjerat jane vrare dhe tashme jane zhdukur… neper male tashme vjeshta nuk ka nisur por ka filluar dimri… aty natyra po tregohet me shume e ashper… ja pra ndoshta ndoshta natyra vuan po une po ndjej nje kenaqesi qe po e shikoj kete mrekulli ne kete menyre…ndoshta po tregohem egoiste,por ne mes te gjith kesaj…une jam vetem nje grimce e vogel,qe smund te bej asgje…




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xheisa Kore - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+pershkrues/pershkrimi+i+piktures+/5328


Vepra te ngjashme
Pizazhi (metafora ...
Lloji: Pershkrim
Te pershkruaj naturen ...? Te pershkruaj bukurit e vendit ...? Apo te pershkruaj ndjenjat qe me jep ...
vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga stinet e mia te preferuara eshte vjeshta.Vjeshta me pelqen sepse ka ngjyra te mrekullueshme....
pershkrim
Lloji: Pershkrim
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te...
Vjeshta
Lloji: Pershkrim
Vjeshta-stina kur qielli vajton me lotet e tij.Rete e zeza te panumerta leshojne piklat e shiut. Pem...
vjeshta
Lloji: Hartim
Vjeshta nje stine ku ngjyra e gjelber merr fund.Kjo stine e bukur ne natyre sjell nje ngjyre te buku...
Une si pjese e qyte...
Lloji: Tekst pershkrues
Nga dritarja une shoh gjithcka qe ndodh.Shoh rete e vraneta qe duan te nxjerrin nje shi te bollshem....
lufta,fataliteti i ...
Lloji: Ese argumentuese
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore ...
shqiperia
Lloji: Ese argumentuese
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e ...
Pranvera dhe Dimri
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Pranvera eshte nje nga stinet me te bukura dhe me te hareshme te vitit.Ne kete stine celin lulet,dal...
Perendimi...
Lloji: Pershkrim
Prape po shikoj qiellin, si ne prozen e kaluar, por kete here rete nuk po luajne. Perkundruazi, po z...
Në vjeshtë
Lloji: Ese pershkruese
Tashme cdo gje ka marre nje pamje tjeter.Toka ka veshur nje fustan te mendafshte prej argjendi.Gjeth...
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare r...


Komentet e fundit!

Emri: Arsild Toçi
Email: arsildtoci2022@icloud.com
Komenti: Superrr🥹🔥😍
  Pergjigju

Emri: sge gty
Email: ypsh@gmail.com
Komenti: nuk me hyri ne pune
  Pergjigju

Emri: dhurata
Email: dhurata.zenelaj@hotmail.com
Komenti: sh kot
  Pergjigju

Emri: deal
Email: deal.choren@gmail.com
Komenti: nice essay
  Pergjigju

Emri: dola
Email: dhurata.zenelaj@hotmail.com
Komenti: shum bukur👌👌
  Pergjigju

Emri: Bledi
Email: bledi_pasha@hotmail.com
Komenti: shumë e bukur dhe mua më pëlqen shumë
  Pergjigju

Emri: gjena
Email: argjena-zeneli@hotmail.com
Komenti: shume ese e bukur me pelqeu shume
  Pergjigju
Emri: Bledi
Email: bledi_pasha@hotmail.com
Komenti: Po shumë ese e bukur


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.