Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5382
Data e postimit: 2016-11-11 17:11:09
Shikime: 38462
Raporto

Likes: 22 Dislikes: 3

Titulli: Gjyshja Ime

Lloji: Tekst shpjegues
Tema: Gjyshja Ime
Autori: Kaltrina
Shkolla: Abdyl fresher
Klasa: 11/2
Qyteti: Prishtin
E-mail: kaltrina_syla10@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjyshja Ime
Me plot dashuri kujtoj fytyren tënde të bukur,ke qenë njeriu më I drejtë, keqen person me zemer të madhe, ke qenë gjyshja Ime , drita e syve te mi.
Unë u rrita në duart e tua,dëgjoja këshillat e tua.Jam shum krenare që jam mbesa jote, unë do heci nën hapat e tu, do bëhem nje person I dashur siq ishe ti.
Kujtoj buzëqeshjen tënde plotë ëmbelsi, kujtoj ata sy të bukur, edin gjyshe ke pasur duar magjike qdo her t thoja se ke duar të bukura.
Buzëqeshja me ty isha e lumtur me ty,shum e lumtur, por kjo lumturi mbaroji ti shkove më le Nuk më morre me vete Edhe pse qdo Her më thoje se me doje,të kujtoj qdo dit lutem per ty që shpirti yt të pushoj I qet.
Ne shtëpi qdo gjë është bosh,Nuk dëgjoj më hapat e tu , zërin tënd Nuk dëgjoj më asgjë.
Me vdekjen tënde mu ndal buzëqeshja,lumturia,gëzimi.T i për mua ishe qdo gjë ishe nënë ishe shpirti im.
Sot në shtëpi është një vend bosh,një karrige bosh, një pjatë bosh ,qdo kend I shtëpis është bosh pa ty gjyshe.
Ti shkove Nuk do kthehesh me le gjdo gjë mbrapa,por se paku të më thoje lamtumir.Më djek zemra që smundem të ,të shoh më ,që smundem ta dëgjoj zërin tënd të ëmbel.Ndjej puthjet e tua në fytyr,ndjej përkëledhjet e tua.
Do të kujtoj gjithmon këshillat tua ,buzëqeshjen tënde , syt e tu ,gjdo gjë.I lutem zotit që të jesh në vendin më të bukur, sepse një lule siq ishe ti meriton të gjithat të mirat.






Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kaltrina - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+shpjegues/Gjyshja+Ime+/5382


Vepra te ngjashme
Nenes Time
Lloji: Leter
E dashur gjyshe,qdo dit e ndjej mungesen tende,malli per ty me kaplon qdo dit,qdoher kur shkoj ne sh...

Lloji: Ese shpjeguese
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë....
Vëllau im
Lloji: Ese pershkruese
-Vëllau gjëja,qenia më e mirë që mund të ketë dikush.Vëllau,njeriu që më bën të ekzistoj...
Thënie për Nënë...
Lloji: Thenie
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryet...
vetmia
Lloji: Ese filozofike
Bardh e zi ! pa drite , pa ajer , pa fryme !!! < dicka me mungon po me mungon dhe ndjehem shume b...
vetmia
Lloji: Ese pershkruese
Bardh e zi ! pa drite , pa ajer , pa fryme !!! < dicka me mungon po me mungon dhe ndjehem shume b...
E shtrenjta ime,NEN...
Lloji: Poezi dashurie
Nene moj, Ti qe gjumit i the STOP per mua Ti qe njerezve u the VETEM ATE DUA Ti qe vuajtje e bren...
Nene
Lloji: Ese vleresuese
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi ...
Engjelli im
Lloji: Ese pershkruese
Ti,ishe ti gjithckaja qe mbizoteronte tek une,ishe ti ai ylli qe ndriconte ne netet e zymta te dimri...
Ishte njeri me vler...
Lloji: Ese argumentuese
Ditet ndryshe nga te tjeret, qdo her e me shum e ndjej mungesen tende.Perqafimet dhe fjalet e bukura...
Vetmitari
Lloji: Tekst filozofik
Më ka qëlluar të rri shpesh vetëm në heshtje.Vetmia më pëlqen.Ajo është për shpirtin si di...
Gjyshe me mungon
Lloji: Ese pershkruese
ymë. Dje me 23 mars u fute në dhè dhe ti,gjyshe e dashur ike dhe më le . Re në një gjumë aq ...


Komentet e fundit!

Emri: ggg
Email: nfu@hotmail.com
Komenti: /
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.