Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7308
Data e postimit: 2020-05-26 16:35:37
Shikime: 3527
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 2

Titulli: I paharruar kujtimi yt!

Lloji: Tekst vleresues
Tema: LuisπŸ˜₯
Autori: Klevisa Manovi
Shkolla: 9-vjecare Kastriot
Klasa: 8
Qyteti: Peshkopi
E-mail: klevisaemiljomanovi@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nuk mund ta besoj akoma qe ti nuk je me ne kete jete.Si munde te largohesh keshtu?Si munde te lesh gjithe keto njerez qe te duan pas?Si mundi zoti te te largonte aq shpejt nga kjo jete?Si mundi te te largonte akoma pa krijuar familjen,akoma pa mbushur te 20-tat,akoma pa u bere dhenderr pa u bere baba?
Gjithmone kam thene se Zoti di dhe ben me te miren,por u zhgenjeva shume nga ai kur na e mori nga jeta kete femije te pafajshem,e mori ne lule te rinise,pa arritur te realizonte enderrat e veta.Nuk mendoi sa keq do e perjetonte familja,nuk e mendoi si mund te varrosesh nje femije,si mund te varrosesh nje vella...?Si do mesohen ato me faktin se nuk do shohin me driten e syve,lumturine e familjes.A do shendrise me dielli per to ,a do kete gezim me ne fytyren e tyre,a do mundet ajo moter qe e pa vdekjen e te vellait me sy ta kaloje jeten e qete?He me thoni pse,pse ndodhi kjoooo?Si do mesohen ato me faktin qe do zgjohen ne mengjes e nuk do e shikojne me ate fytyre te pafajshme vecse ne fotografi.?Perse e bere kete zot perse?Deshe me na mbush me tmerr,me na mbush me frike,me ankth se mund te largohemi nga kjo jete nga casti ne cast?
Si do e pertypim kete,si do e vazhdojme jeten kur e dime qe ate nuk do e shohim me?Si munde te na e marresh pa na dhene lamtumiren,pa e pare duke qeshur per here te fundit?Cfare mekati kishte bere qe duhej ta denoje aq rende?Si do mesohet ai vella ta kaloje jeten i vetem,pa krahun e tij te djathte?E kemi pasur shembull ne te gjitha aapektet.Ka qene njeriu me i mrekullueshem qe kam njohur.Ai ka qene si vella per mua.Gjithmone me tregonte per enderrat dhe deshirat e tij dhe nuk ishte i sigurt ne do mundte ti realizonte ato!Gjithmone ka qene i buzeqeshur,eee me ikjen e tij kjo buzeqeshje u shua ne fytyrat e shume personave....Pak dite para se te largohej nga jeta mbushi plot 18vjet por nuk arriti te gezoje edhe shume vite te tjera.Jeta u tregua shume e padrejte me te, u tregua si nje kuceder me ate njeri te pafajshem e engjellor.... Nuk di cfare te them,vertet nuk di.Qofte banor i xhenetit tani!.Ai nuk jeton me me ne por ne zemrat dhe ne mendjet tona do jetoje gjithmone.
Do na mungosh gjithmone Luis.
Nga kusherira,shoqja,dhe(motra)jot e Klevisa.πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ”πŸ’”πŸ’”



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Klevisa Manovi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+vleresues/I+paharruar+kujtimi+yt%21/7308


Vepra te ngjashme
jeta
Lloji: Analize letrare
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten ...
KOHA-PAS...APO PARA...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten ...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...
Nene
Lloji: Ese vleresuese
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi ...
NDERGJEGJJA E NJOLL...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke b...
VELLAI DHE MOTRA
Lloji: Ese pershkruese
TE VDESESH ESHTE NORMALE POR TE VDESESH PER VELLAIN ESHTE FANTASTIKE . VELLAI ESHTE ENGJELLI QE TE M...
Vellai im
Lloji: Analize letrare
E mbaj mend kur ishim te vegjel.Ehhhh sa here u rrihinim me njeri-tjetrin.une ateher nuk e dija dhe ...
te jesh femije
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujt...
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
Uriim ditelindje
Lloji: Ese vleresuese
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakt...
lufta,fataliteti i ...
Lloji: Ese argumentuese
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore ...
Babi im
Lloji: Ese vleresuese
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe p...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.