Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3407
Data e postimit: 2014-12-09 15:32:13
Shikime: 9315
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Ne kemi të drejta !

Lloji: Thirrje
Tema: Te drejtat e femijeve
Autori: Bleonna Jashari
Shkolla: "Enver Maloku"- Podujeve
Klasa: 7/2
Qyteti: Podujeve
E-mail: bleona_j@postribe.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Pse mendon se mund te besh qfare do qe deshiron me mua ? Edhe une kam te drejta edhe une jam qenie njerezore.Nuk eshte e drejte te me trajtosh si kafshe.Nuk eshte e drejte qe ti te me perdoresh per qellimet e tua.Mbase jam e vogel,por mos harro se edhe te voglit bejne gjera te medha.Ne qofte se nuk kam mbeshtetjen e institucioneve nuk deshperohem sepse kam shpresen qe me mban ne jete.Shpresa eshte ajo drita e vogel qe ndriqon sado pak ne erresire.Shpresa eshte ajo qe me ben te zgjohem ne mengjes e te vazhdoj jeten edhe pse e di se nje jete e tmerrshme po me pret.Qfare faji kam bere une qe te trajtohem keshtu,faji im i vetem eshte se kam prinder qe nuk e dine se qka jane femijet.Femijet jane engjej prandaj nuk meritojne te trajtohen keq.Edhe une kam te drejte te shkoj ne shkolle ashtu si femijet e tjere,kam te drejte te luaj ashtu si femijet e tjere dhe kam te drejte te vishem ashtu si femijet e tjere.Ata prinder qe nuk japin gjithqka per t'ia realizuar femijes se vet deshirat por i perdorin ata per perfitimet e tyre ata nuk jane prinder madje nuk jane as qenie njererzore.

HAJDE TI THEMI STOP DHUNES DHE KEQTRAJTIMIT...NE KEMI TE DREJTA !!!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Bleonna Jashari - http://sq.yourliterary.com/vepra/Thirrje/Ne+kemi+t%C3%AB+drejta+%21/3407


Vepra te ngjashme
Femijet
Lloji: Ese vleresuese
Femijet jane bota per cdo prinder. Syte e tyre ndricojne si xixellonja kur marrin per here te pare n...
shkolla e qytetit d...
Lloji: Ese argumentuese bindese
SHKOLLA E FSHATIT ESHTE NJE SHKOLLE E QETE DHE JO ME SHUME KERKESE LLOGARIE .SHKOLLA E FSHATIT NUK E...
‎"TE GABOSH ESHT...
Lloji: Ese argumentuese
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te ...
Te drejtat e femije...
Lloji: Ese argumentuese
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe t...
te drejtat e femije...
Lloji: Ese argumentuese
Femija eshte krijesa me e shtrenjte e cdo prindi .Femija te jep buzeqeshjen te jep gjithcka.femijet ...
Bota Ime Perfekte
Lloji: Ese argumentuese
Nese une per nje moment do te kisha fuqine per te udhehequr boten, atehere ne boten time perfekte nu...
Femijet
Lloji: Analize letrare
Femijet jane shembelltyra e nje shoqerie. Aksidentalisht femijet po i "vret" dashuria me superficit....
Te enderrosh....
Lloji: Ese pershkruese
Te enderrosh per ne femijet eshte gjithcka.Endrrat lidhen me shpresen dhe....bam.....ato zhduken pa ...
prinderit
Lloji: Ese filozofike
njeriu mesoi te linde dhe te jetoje. por njerezit qe e priten ne lindje ishin prinderit .te gjithe m...
"Zgjohem plotesisht...
Lloji: Ese shpjeguese
Gruaja,nje qenie njerezore,nje nene e palodhshme dhe nje shoqe jete.Nje person qe te drejtat e saj n...
Perrallat jane pasq...
Lloji: Ese argumentuese
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i treg...
vdekja
Lloji: Ese pershkruese
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kan...


Komentet e fundit!

Emri: Orient seitllari
Email: Orientseitllari@gmail.com
Komenti: Duhet ti mbrojme femijet gjithmone
  Pergjigju

Emri: ambra
Email: fgjngg@hotmail.com
Komenti: wow !!!!
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.