Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 220
Data e postimit: 2012-02-19 07:44:13
Shikime: 6406
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Lushi ne rrezik

Lloji: Tregim
Tema: Lushi hyn ne rrezik sepse then dritaren me top
Autori: Lukë Rrahmani
Shkolla: Zekeria Rexha
Klasa: V6
Qyteti: Gjakove
E-mail: lukirroni@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nje dite Lushi kishte dale te luante me shoqen e tij Margareten.Ata luanin me top ne kopshtin e zoterise Mark.Pa pritmas topi ra dhe theu dritaren e shtepise se zotit Mark .
Zoti Mark ishte nje zoteri i mire por ai ishte i vetmuar dhe te gjithe femijet ia kishin friken.Lushi shkoi te dritarja dhe kur pa zotin Mark u frikesua dhe ja mbathi me vrap .
Te nesermen kur u zgjua pa se zoti Mark ishte duke punuar ne kopeshtin e tij.Zoti Mark kur e pa Lushin donte ta mikpriste mire.Lushi kur ju afrua iku menjehere,atehere zoti Mark mendoi se te gjithe ja kan friken me te.Lushi te nesermen ishte gati te kerkonte falje dhe ta merrte topin.Kur shkoi aty i tha me fal dhe mori topin.Çdo dite Lushi kur kalon andej pershendet zotin Mark dhe ja kjo ishte.Keshtu qe nuk duhet ti gjykojme njerzit nga pamja e jashtme sepse ajo gjithmone na zhgenjen .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Lukë Rrahmani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Lushi+ne+rrezik/220


Vepra te ngjashme
anekdota shqiptare
Lloji: Anekdota
Dita e pare e shkol...
Lloji: Tregime per femije
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ng...
jul cezari
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
republikanet e udhehequr nga briti dhe kasi vrasin diktatorin e romes cezarin .me pas mark antoni dh...
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Vogëlushi zhvillohet si një barrë mbi supet e dikujt ! Dashuria për prindërit dhe familje...
miku me i mire
Lloji: Ese vleresuese
Libripermua eshte miku me i mire ne bote.Libri me jep dije,kulture,informacion,me jep mundesi te fan...
Nje lutje
Lloji: Poezi kolone
Nje lutje qe ia bera zotit vetem per ty moj nena ime ishte:'Kthema mamin te lutem zot' mos me zhy...
uji i jetes
Lloji: Ese pershkruese
nje here e nje kohe na ishte nje mbret i cili ishte plakur shume dhe ishte ne prag te vdekjes.ai urd...
Ne jemi ne Toke per...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem pe...
Nje dite e vecante
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak ...
FEMIJA I VETMUAR
Lloji: Tregime per femije
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE...
E bukura fiton ndaj...
Lloji: Tregime per femije
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajz...
endacaku qe u be MI...
Lloji: Thenie
nje endacak rrugesh shkoi te freskohej ne nje burim aty afer. nderkohe qe po freskohej pa nje cante ...


Komentet e fundit!

Emri: erisa
Email: erisa.aliu@hotmail.de
Komenti: E vertet
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.