Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 396
Data e postimit: 2012-07-10 07:07:42
Shikime: 19972
Raporto

Likes: 20 Dislikes: 3

Titulli: Permbledhje e tregimit “Ne fshat” e Gi de Mopasan

Lloji: Tregim
Tema: Ne fshat
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: stafi@numernje.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje hera-heres edhe i ngaterronin femijet e tyre. Problemi qendronte se ata kishin nje jete te mjerueshme e te varfer ku ezi shtynin dreken. Por nje pasdite gushti papritur perpara shtepive zbriti nje karroce me nje cift te rinj. Gruaja e entuziasmuar ju afrua femijes me te vogel te familjes, Sharlit dhe e puthi me nje fryme. Per shume dite me radhe cifti vinte cdo dite dhe sillte shume embelsira e para. Nje mengjes sapo arriten burri Henri dhe gruaja zbriten te dy nga karroca e hyne ne shtepine e Tuvakeve.
Cifti De Hubjere u beri nje propozim Tuvakeve duke u dhene nje shume mujore parash ne kembim te Sharlit te vogel. Por gruaja fshatare gjithe vendosmeri nuk pranoi. E trishtuar gruaja De Hubjere hyri ne shtepine e Vanineve. Familja e nxituar dhane me te voglin e familjes ne kembim te nje shume parash. Kishin kaluar disa dite dhe gruaja e Vanineve filloi te ndihej ne faj dhe pendim. Te gjithe komshinjte filluan ta gjykonin per veprimin e nxituar e keshtu linden edhe mosmarreveshjet e para.
Kishin kaluar njezet vjet kur nje mengjes e njejta karroce qe kishte zbritur dikur erdhi perseri, por kesaj here ne karroce ishte nje djale i pasur me nje plake me floke te zbardhura. Gruaja e Vanineve e njohu menjehere Zhanin dikur te vogel. Per te u shtrua nje darke e nga ana tjeter Sharli shikonte gjithe lakm. Ai filloi te qortonte ne menyre te padrejte prinderit e tij sepse nuk e kishin lene te behej i pasur me familjen De Hubjere. Prinderit qanin ne heshtje duke pare me dhimbje gjakun e tyre, djalin e tyre mosmirenjohes.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     VepraNgaJu.com - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Permbledhje+e+tregimit+%E2%80%9CNe+fshat%E2%80%9D+e+Gi+de+Mopasan/396


Vepra te ngjashme
Permbledhja e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje at...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy famil...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-t...
Në fshat
Lloji: Analize letrare
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-t...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepizat e fshatareve ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujera termale. Aty j...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termal...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu ...
lamtumire guacka im...
Lloji: Ese informuese
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare...
Histori dashurie...
Lloji: Tregim
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne st...
3 qenushet camarro...
Lloji: Rrefenja
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh...
Femijeria ime.
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura....


Komentet e fundit!

Emri: leon
Email: leonkajolli@outlook.com
Komenti: hahahhahha
  Pergjigju

Emri: klea
Email: klea@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Ana
Email: ana@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: ela
Email: ela.1@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: weg
Email: dg@yahoo.com
Komenti: efg
  Pergjigju

Emri: kritikusi
Email: kritikusi@yahoo.com
Komenti: ke mundesi qe ta permbledhesh me shkurt duke hequr mbiemrat
  Pergjigju

Emri: fitore berisha
Email: fitore_berisha@live.com
Komenti: sa mosmirnjohes vet e ke ber interesante
  Pergjigju

Emri: Geraldo
Email: geraldodj2@gmail.com
Komenti: flm qe me zgjidhet deyrat
  Pergjigju

Emri: hg
Email: gh@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: fatlinda
Email: ardi-linda@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju
Emri: lala
Email: lala@hotmail.com
Komenti: koment i fort ky a


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.