Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 399
Data e postimit: 2012-07-10 07:16:30
Shikime: 8055
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Permbledhje e tregimit “Ne fshat” e Gi de Mopasan

Lloji: Tregim
Tema: Ne fshat
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kalonin pothuajse gjithe diten duke luajtur bashke. Perpara dy portave gumezhinin zhurmat marramendese te femijeve nga mengjesi deri ne mbremje. Ne porten e pare banonin Tuvaket, kurse ne tjetren Valinet. Te dyja familjet benin nje jete teper te veshtire dhe kishin nje ekonomi te dobet.
Nje mbasdite gushti nje karroce ndaloi papritur perpara dy shtepive dhe brenda saj ndodhej nje grua se bashku me te shoqin dhe i donte shume femijet. Sapo i pa ata duke luajtur me njeri-tjetrin i lindi deshira per te shkuar prane tyre e ti perkedhelte. Ajo nuk kishte femije dhe deshironte qe njerin prej tyre ta biresonin. Djali qe i terhoqi zemren gruas se re ishte Sharli. Ajo u afrua shume me te dhe keshtu vendosi te bisedonte me prinderit e femijes. Kur degjoi fjalet e zonjes Hybjere nena e djalit shtangu. Filloi te shqetesohej shume nga kerkesa qe po i behej per dicka te tille qe ajo e konsideronte jonjerezore dhe pergjigja e saj ishte jo shume e prere dhe e vendosur. Zonja Hybjere shume e merzitur dhe e pashprese nga reagimi i nenes se Sharlit doli nga shtepia, pasi ajo ishte munduar duke e vizituar Sharlin cdo jave duke i sjelle dhurata e ushqie. Megjithate ajo se bashku me te shoqin vendosen te trokisnin ne porten e Valineve, me shpresen se ata do te pranonin. Filluan te bisedonin te rriturit me njeri-tjetrin dhe familja e varfer u josh nga shuma e te hollave qe do te perfitonin, keshtu qe pranuan ta biresonin djalin e tyre.
(Pas shume vitesh kur) Kohet kaloni dhe marredheniet midis dy familjeve po ftoheshin e nuk ishin te mira. Tuvaket ngulmonin se veprimi i Valineve ishte i papranueshem dhe s’ishte human, pasi nuk mund te lesh dashurine vetem per te fituar para dhe te mira materiale.
Pas shume kohesh ne fshat kthehet djali i Valineve per te vizituar prinderit e tij. Sharli duke pare situaten dhe kushtet ekonomike qe i kishin krijuar shokut te tij, i lindi zilia dhe u ndje keq. Sapo shkoi ne shtepi filloi te qortonte prinderit, duke ju thene se ata nuk kishin menduar per te ardhmen e djalit te tyre dhe se do te kishte deshiruar me gjithe shpirt ta kishin biresuar, por harronte se prinderit kishin vendosur dashurine per te mbi gjithcka.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     VepraNgaJu.com - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Permbledhje+e+tregimit+%E2%80%9CNe+fshat%E2%80%9D+e+Gi+de+Mopasan/399


Vepra te ngjashme
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepizat e fshatareve ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujera termale. Aty j...
Në fshat
Lloji: Analize letrare
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-t...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy famil...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-t...
Permbledhja e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje at...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu ...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brend...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake...
Mendohu gjithmon pa...
Lloji: Tregime dashurie
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte di...
Interes apo dashuri...
Lloji: Tregime dashurie
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne...
dashuria e vertete
Lloji: Tregim
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe t...
tragjedia..
Lloji: Tregime dashurie
kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai f...


Komentet e fundit!

Emri: ada
Email: adalove57@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: ada
Email: adalove57@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: anisa alla
Email: anisa-alla@hotmail.com
Komenti: e bukur
  Pergjigju

Emri: anisa alla
Email: anisa-alla@hotmail.com
Komenti: e bukur
  Pergjigju

Emri: anisa alla
Email: anisa-alla@hotmail.com
Komenti: e bukur
  Pergjigju

Emri: anisa alla
Email: anisa-alla@hotmail.com
Komenti: e bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.