Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5631
Data e postimit: 2017-02-23 21:05:28
Shikime: 4531
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Si mund une?

Lloji: Tregim
Tema: dashuria
Autori: Anja
Shkolla: A.G
Klasa: 9b
Qyteti: Tirane
E-mail: anja.anj@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Si mund te te urrej?
Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend?
Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?!
Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty?
E si mund un dashuri, te filloj te ndjej per dike tjeter, kur i vetmi ne fronin e mbretit te zemres time qendron ti?!
Si mund une te mendoj dike tjt nderkoh qe zemra ime te shoqeron ty, ne cdo cast e moment?
E si mund une te largohem, kur ti je bota ne syte e mi?!
Si mund une, veshtrimin gjithe embelsi, gjithe ndjenj e dashuri qe te falja ty tia fal dikujt tjeter?!
Si mund te ndihem mir une, si mund te behem moskokcarese kur ti nuk merr mundimin as nje "ckemi" tme shkruash?!
Si mund te mos rri me shpresen qe do flasesh?
Dhe sa her do me duhet te fle me shpresen qe do te te shoh ty n enderr?!
Dhe sa her do me duhet te qaj kur te shoh fotot e tua me ndonje tjeter, qofte shoqe, ose dikush tjeter?
Dhe sa gjate endrrat do te jene me te bukura se realiteti im?
dhe sa gjate do me duhet te pres per ty?
Dhe sa gjate do e pyes veten ku gabova? Duke e ditur shum mire qe nuk kam faj!
E di cili esht faji im qe ti po me ndeshkon!
Te deshta, per vite me rradhe te deshta, e pranoj te dua dhe akoma, ama jett nuk esht ne doren time!
Te ishte per mua do ikja qe neser, sa me larg nga ti, te fshija cdo kujtim, cdo ndjenj, ta zhdukja dhe ate shikimin plot dashuri, dhe buzeqeshjen idiote sa her q te shoh.
Do ikja, pa e kthyer koken pas shpirt, ama me pare do sigurohesha qe ti, te ishe i lumtur, pun e madhe nese nuk jam un!
Mjafton te jesh ti!
Kaq.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anja - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Si+mund+une%3F/5631


Vepra te ngjashme
Dhuro dashuri,merr ...
Lloji: Ese argumentuese
Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen ...
Per ty....
Lloji: Leter
... nuk e di pse po te shkruaj ketu duke e ditur qe nuk do e lexosh kurr.. Porse u gjeta ne kete sit...
Me mungon
Lloji: Leter
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku ...
miqsi apo dashuri
Lloji: Ese argumentuese
Te kesh shok apo te dashur kjo eshte ceshtja, I dashuri eshte nje person qe ti e don me gjith shpir...
“Per te dashuruar...
Lloji: Ese pershkruese
Të duash apo të të duan!? Te duash dhe të të duan eshte sikur te ndjesh diellin nga te dyja...
Dashuria
Lloji: Tregime dashurie
C'eshte dashuria? Nje pyetje e rende per disa njerez.Mos eshte dicka qe as vet ne nuk i kthejme dot ...
Shteg I Pamundesise
Lloji: Poezi kolone
<<SHTEG I PAMUNDESISE >> Si mund te flas dikush Per dike qe se njeh? Si mund te gjykoje dikush...
Shteg I Pamundesise
Lloji: Poezi kolone
<<SHTEG I PAMUNDESISE >> Si mund te flas dikush Per dike qe se njeh? Si mund te gjykoje dikush...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
mesueses time
Lloji: Hartim
Eshte ajo qe me dha dieni, eshte ajo qe me dha lumturi, alfabetin ajo ma mesoi, se si te shkruaj ...
ese pershruese
Lloji: Ese pershkruese
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate...
Leter per ty
Lloji: Leter
Hey ( M )❤️ Zemra ime prej momentit qe te njoha e ndjeja nje lloj simpatie per ty , por se men...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.