Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1001
Data e postimit: 2013-03-20 20:33:00
Shikime: 11016
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 0

Titulli: detyrat

Lloji: Tregim
Tema: ne kerkim te detyrave te mia
Autori: Rea Rika
Shkolla: GJIMNAZI I PERGJITHSHEM KUCOVE
Klasa: 10 F
Qyteti: KUCOVE
E-mail: reakucove@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

NE DITEN E PARE TE SHKOLLES NE SHKOLLE TE MESME GJERAT NUK ISHIN DHE AQ EMOCIONUESE SIC E DINI DITA E PARE AMBJENT I RI MESUESE TE REJA PRA GJITHCA E RE MADJE EDHE ROBAT E TRUPIT MUNT TA IMAGJINONI SE SI NDIHESH KUR JE VETEM PA SHOQEN KJO ME NDODHI MUA ISHA E PARA QE KISHA HAPUR DYERT E NJE SHKOLLE TE RE DHE SKISHA ASNJE DEGJOJA FESHFERIMAT TE QESHURAT DHE TAKIMET MES 2 SHOKEVE POR UN NUK KISHA ASNJE ATY . GJERAT U LEHTESUAN PAK ME VONE KUR NJE NGA SHOQET E MIA ME DOLI PERBALLE ISHA KAQQ E LUMTUR SA E PERQAFOVA TEJMASE DITA E PARE KALON ,detyra QE NE FILLIM KUR ULEM NE BANGE MESUESJA (PAK E SERTE ) NA KERKOI TE NXIRNIM DETYRAT KISHIM NJE ESE UN BERA TIMEN PO EDHE TE TJEREVE FATKEQESISHT SISHTE E THENE PER MUA FLETORJA NUK ME GJENDEJ KU KISHRTE SHKUAR VALLE ? NE KERKIM TE SAJ NE CANT NXORA TE GJITHA MJETET POR FLETORJA SDUKEJ GJEKUNDI EDHE PSE NUK KISHA ZGJIDHJE TJETER SE TI THOJA MESUESES QE DETYRAT ME HUMBEN UN PRAP SU DOREZOVA ATY DEGJOJ ESENE TIME PO E LEXONTE NJE SHOK I KLASES AI MA KISHTE MARE FLETOREN ME SHUM U INATTOSA SEPSE PUNOVA SHUM PER ATE FLETORE POR NUK PATA FATIN E MIRE TA LEXOJA VET . QE NE FILLIM UN U MORA SI VAJZA MOSKOKECARESE DHE QE SI INTERESONTE ASGJE POR PER TIA VERTETUER MESUESES QE E KISHA BERE DETYREN UN KRIJOJ NJE ESE NE CAST IETE ME VININ VETEM NGA INATI QE PSE TE TJERET TE DUKESHIN ME MIRE SE UNE . JA DOLA MBANE DHE NE FUND NUK MA VUNE ATE TITULL NE FUND ME QUAJTEN VAJZA ME FRYMEZIM TE CASTIT NUK E DI SI TA CILESOJ KETE NGJARJE SI TE MIRE APO TE KEQE ...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Rea Rika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/detyrat+/1001


Vepra te ngjashme
nxenesit e vegjel
Lloji: Ese pershkruese
nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me d...
Me shoqen time
Lloji: Tregime erotike
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne a...
Miqesia
Lloji: Thirrje
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkoll...
Dashuri, krenari dh...
Lloji: Tregime dashurie
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vaz...
Jeta
Lloji: Tekst pershkrues
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur...
Kalimi i viteve
Lloji: Pershkrim
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vi...
Shkruani nje kujtim...
Lloji: Pershkrim
Ne moshen 7-vjecare kam qene ne klase te pare, ne shkollen “Wilson”. Me kujtohen se ato kane qen...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
Mesuesja ime e pare
Lloji: Ese argumentuese
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në s...
Gjeja e shumepritur
Lloji: Tekst shpjegues
Ate nate nuk fjeta fare ,e gdhiva duke menduarrreth asaj teme qe mami me tha se do me tregonte te n...
kur fillova te pikt...
Lloji: Ese pershkruese
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re a...
Nje miqesi e paharr...
Lloji: Tregim
-Sot,rruga me dukej me e gjate sikur asnjeher me pare,isha me gazmore dhe ndjehesha me mir.Duke ecur...


Komentet e fundit!

Emri: rea
Email: rea rea@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: mel
Email: mel.ta@hotmail.com
Komenti: uuuaa sa mir te lumte
  Pergjigju

Emri: dafina
Email: abc_123@live.com
Komenti: bukur shummm...
  Pergjigju
Emri: rea
Email: reakucove@yahoo.com
Komenti: faleminderit


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.